quote:
[CENTRAAL] [#91] - FOK!B&S lollerbank-topique. ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:37 schreef M3rcury het volgende:
Owowo.. ik mij hier ook melden
[afbeelding]
sinds juli 2006 mijn rijbewijs.. rij op een rs 125.. en ik heb wel zin in een leuke meeting ofzo
owwkan geen plaatjes van mf kopieren
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[CENTRAAL] [#91] - FOK!B&S lollerbank-topique. ?![]()
![]()
![]()
Welkom![]()
achja.. nog 1.5 jaar.. dan ben ik er gelukkig vanafquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog maar even een bakkiemet een koekje genomen.
Phatzak.![]()
Brommerjosti.Bekende weg.
![]()
Ach ja... sommigen nemen een 125 cc 2 takt.. anderen beginnen gewoon met een ZX6R op 25 Kw.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:47 schreef M3rcury het volgende:
achja.. nog 1.5 jaar.. dan ben ik er gelukkig vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grondquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grond
Is dat misschien voor het verplaatsen van onafgeveerd gewicht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:52 schreef worldpimber het volgende:
Doe eens een duidelijk piccie plaatsen, op deze val je bijna op de grond. Volgens mij lig je met je knie zelfs al op de grond
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:40 schreef worldpimber het volgende:
Eneeuh, sjeh .. ok. Stel dat +4 en +5 geen verschil maakt. Dan nog maak ik principiëel bezwaar tegen het feit dat mij zomaar een kleiner tandwiel wordt gegeven![]()
quote:
Je begon met -30 kuddo's (125cc), maar vanwege die ballon sta je nu op +20quote:
zit eigelijk niet zo veel op fok..quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]Sjah, ik zal het wel erover hebben met hem
[..]
Je begon met -30 kuddo's (125cc), maar vanwege die ballon sta je nu op +20[afbeelding]
En hoezo had u zichzelf niet eerder gemeld? [afbeelding]
Neh, je kuddohoogte wordt alleen bepaald door je rijstijl en debiel gedragquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:01 schreef M3rcury het volgende:
En als ik zeg dat ik over 1.5 jaar een gixxer 750 voor de deur heb staan.. ga ik dan nog verder omhoog met kuddo's![]()
doe ik niet..quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, je kuddohoogte wordt alleen bepaald door je rijstijl en debiel gedrag
Zorg er eerst maar voor dat je jezelf niet kapot rijdt.
iets met avatar herkennen.. en zoeken op mf..quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe heb je zo snel die conclusie getrokken, knap heur![]()
Ohja welkom
En ik heb mijn naam nog wel zo sterk veranderdquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
iets met avatar herkennen.. en zoeken op mf..
ik weet ook wie jij bent op mf
wel 1 hele halve letterquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En ik heb mijn naam nog wel zo sterk veranderd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |