Tot morgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef FUFR het volgende:
Fufr gaat nog even een halve film kijken (idiocracy)
bis morgen maisjes
Het was gezellig, welterusten en veel plezier met DVD's brandenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef FUFR het volgende:
Fufr gaat nog even een halve film kijken (idiocracy)
bis morgen maisjes
Dit bedoelde je zekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 06:33 schreef bleiblei het volgende:
tvp...
omg. al het verkeer richting Amsterdam wordt vanaf Everdingen omgeleid via de A27 en A1.
Arme SQquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:42 schreef Blueman het volgende:
Goeiemorgen.
Kan me nu best indenken dat het een chaos is in het verkeer.
Wat een wind en regen...
Ze is niet de enige die fietsen moetquote:
Ik hoorde net op het nieuws dat 'de storm' hier rond de spits aan zal komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:42 schreef Levitation het volgende:
Ik hoop voor SQ dat ze met de bus naar haar werk is gegaan.
Ik was zo geniaal om toch maar op de fiets te gaan en geloof me, dat is geen aanrader.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik hoorde net op het nieuws dat 'de storm' hier rond de spits aan zal komen [afbeelding]![]()
insgelijks!quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was gezellig, welterusten en veel plezier met DVD's branden
Moet je je maar niet laten verleiden door nachtelijk spammen met de geriatrie-crew aightquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:21 schreef FlowDesign het volgende:
En 10 tot 11 uur slapen per 48 uur is toch echt te weinig
Omdat ik bij FUFR thuis was?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je je maar niet laten verleiden door nachtelijk spammen met de geriatrie-crew aight![]()
Ik zag een post staan in dit topic van half 1 's nachts, vandaar dat ik dat dacht.quote:
luchthavenweg 81 (EBC)quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben mijn lunch vergeten en ik weiger zo'n vet broodje te bestellen als compensatie, word je meteen weer ter verantwoording geroepen door je collega's. "Dat is zo slecht bla di bla, dat moet je echt niet doen"
Beste collegae, ik eet alleen gezond, ik fiets elke dag en toch kom ik alleen maar aanKom maar terug met je goeie raad als je zelf 20 kilo overgewicht hebt en het er niet af krijgt
Ik wil dus geen broodjes, da's het hele punt van discussiequote:Op donderdag 18 januari 2007 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
luchthavenweg 81 (EBC)
kun je broodjes kopen.. das 200 mtr van je af
Je moet wel fit zijn hoor, ik begin eindelijk weer een beetje op te knappen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:21 schreef FlowDesign het volgende:
En 10 tot 11 uur slapen per 48 uur is toch echt te weinig
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je moet wel fit zijn hoor, ik begin eindelijk weer een beetje op te knappen.
ach, u ging zwemmend?quote:
Zal ik vanavond nog een poging wagen met de uiensoep?quote:
* noteert bevindingen uiensoep..quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik vanavond nog een poging wagen met de uiensoep?
Had gisteren besloten dat een hele pan soep voor 1 persoon wat veel van het goede is. En uiensoep kan je niet in de koelkast bewaren i.v.m. gisten. Dus heb ik maar een boterham gegeten
Juh, 1 keer geprobeerd in de koelkast, de volgende dag haalde ik de deksel er af en zaten er allemaal witte gistplekken in de soepquote:
was het geen vet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, 1 keer geprobeerd in de koelkast, de volgende dag haalde ik de deksel er af en zaten er allemaal witte gistplekken in de soep
euh, sgoe...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik vanavond nog een poging wagen met de uiensoep?
Had gisteren besloten dat een hele pan soep voor 1 persoon wat veel van het goede is. En uiensoep kan je niet in de koelkast bewaren i.v.m. gisten. Dus heb ik maar een boterham gegeten
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind zichzelf een weg baant?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien had ik toch met de auto moeten gaan. Maar het is altijd zo gruwelijk druk als het zulk slecht weer is en ik had geen zin in file rijden.
Dus dacht ik 't wel te redden op de fiets. Heb op de terugweg alleen wel storm tegen.
![]()
En ik zit hier op de bank met de kleine op schoot, de zon schijnt er is geen reden lalalalaquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind zichzelf een weg baant?[afbeelding]
?????quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef Juup© het volgende:
Eindhovense laat vriend het meeste van de vakantie betalen: C_W
Hihi, blijkbaar iets van blijven hangen, maar vergeten dat 't een opmerking van mij was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |