Tot morgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef FUFR het volgende:
Fufr gaat nog even een halve film kijken (idiocracy)
bis morgen maisjes
Het was gezellig, welterusten en veel plezier met DVD's brandenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef FUFR het volgende:
Fufr gaat nog even een halve film kijken (idiocracy)
bis morgen maisjes
Dit bedoelde je zekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 06:33 schreef bleiblei het volgende:
tvp...
omg. al het verkeer richting Amsterdam wordt vanaf Everdingen omgeleid via de A27 en A1.
Arme SQquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:42 schreef Blueman het volgende:
Goeiemorgen.
Kan me nu best indenken dat het een chaos is in het verkeer.
Wat een wind en regen...
Ze is niet de enige die fietsen moetquote:
Ik hoorde net op het nieuws dat 'de storm' hier rond de spits aan zal komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:42 schreef Levitation het volgende:
Ik hoop voor SQ dat ze met de bus naar haar werk is gegaan.
Ik was zo geniaal om toch maar op de fiets te gaan en geloof me, dat is geen aanrader.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik hoorde net op het nieuws dat 'de storm' hier rond de spits aan zal komen [afbeelding]![]()
insgelijks!quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was gezellig, welterusten en veel plezier met DVD's branden
Moet je je maar niet laten verleiden door nachtelijk spammen met de geriatrie-crew aightquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:21 schreef FlowDesign het volgende:
En 10 tot 11 uur slapen per 48 uur is toch echt te weinig
Omdat ik bij FUFR thuis was?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je je maar niet laten verleiden door nachtelijk spammen met de geriatrie-crew aight![]()
Ik zag een post staan in dit topic van half 1 's nachts, vandaar dat ik dat dacht.quote:
luchthavenweg 81 (EBC)quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben mijn lunch vergeten en ik weiger zo'n vet broodje te bestellen als compensatie, word je meteen weer ter verantwoording geroepen door je collega's. "Dat is zo slecht bla di bla, dat moet je echt niet doen"
Beste collegae, ik eet alleen gezond, ik fiets elke dag en toch kom ik alleen maar aanKom maar terug met je goeie raad als je zelf 20 kilo overgewicht hebt en het er niet af krijgt
Ik wil dus geen broodjes, da's het hele punt van discussiequote:Op donderdag 18 januari 2007 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
luchthavenweg 81 (EBC)
kun je broodjes kopen.. das 200 mtr van je af
Je moet wel fit zijn hoor, ik begin eindelijk weer een beetje op te knappen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:21 schreef FlowDesign het volgende:
En 10 tot 11 uur slapen per 48 uur is toch echt te weinig
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je moet wel fit zijn hoor, ik begin eindelijk weer een beetje op te knappen.
ach, u ging zwemmend?quote:
Zal ik vanavond nog een poging wagen met de uiensoep?quote:
* noteert bevindingen uiensoep..quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik vanavond nog een poging wagen met de uiensoep?
Had gisteren besloten dat een hele pan soep voor 1 persoon wat veel van het goede is. En uiensoep kan je niet in de koelkast bewaren i.v.m. gisten. Dus heb ik maar een boterham gegeten
Juh, 1 keer geprobeerd in de koelkast, de volgende dag haalde ik de deksel er af en zaten er allemaal witte gistplekken in de soepquote:
was het geen vet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, 1 keer geprobeerd in de koelkast, de volgende dag haalde ik de deksel er af en zaten er allemaal witte gistplekken in de soep
euh, sgoe...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik vanavond nog een poging wagen met de uiensoep?
Had gisteren besloten dat een hele pan soep voor 1 persoon wat veel van het goede is. En uiensoep kan je niet in de koelkast bewaren i.v.m. gisten. Dus heb ik maar een boterham gegeten
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind zichzelf een weg baant?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien had ik toch met de auto moeten gaan. Maar het is altijd zo gruwelijk druk als het zulk slecht weer is en ik had geen zin in file rijden.
Dus dacht ik 't wel te redden op de fiets. Heb op de terugweg alleen wel storm tegen.
![]()
En ik zit hier op de bank met de kleine op schoot, de zon schijnt er is geen reden lalalalaquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind zichzelf een weg baant?[afbeelding]
?????quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef Juup© het volgende:
Eindhovense laat vriend het meeste van de vakantie betalen: C_W
Hihi, blijkbaar iets van blijven hangen, maar vergeten dat 't een opmerking van mij was.quote:
haha ik dacht al!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hihi, blijkbaar iets van blijven hangen, maar vergeten dat 't een opmerking van mij was.![]()
![]()
Ik laat lekker mijn vriend het meeste betalenmaarja, hij verdient dan ook 2 keer zoveel (nee, ik overdrijf niet
) als ik.
![]()
Misschien kan Juup zijn OP even aanpassen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef C_W het volgende:
[..]
haha ik dacht al!![]()
Mijn vriend is er van overtuigd dat hij dit jaar miljonair gaat worden.. heb hem al verteld dat we dan maar gaan trouwen![]()
Die van mij vertikt datquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien kan Juup zijn OP even aanpassen?![]()
Vind het wel slim om te trouwen als hij miljonair wordt... maar je moet dan wel in gemeenschap van goederen trouwen!![]()
En waarom denkt hij dat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef C_W het volgende:
[..]
haha ik dacht al!![]()
Mijn vriend is er van overtuigd dat hij dit jaar miljonair gaat worden.. heb hem al verteld dat we dan maar gaan trouwen![]()
Staat er tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ben met de bus, ik zag het weerbericht en dacht: mijn kont!
Juup en Duchess zijn spamkonijnen.
Verder was het Levitation die haar vriend voor de vakantie laat betalen, niet WC.
Tot zover de ochtendspits![]()
ik versta er geen zak vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij heeft de snyggast chat ontdekt
Dat tweedequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat? Trouwen of in gemeenschap van goederen?
Ik heb er nog 1.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Juup© het volgende:
Fijn, videorecorder heeft de pijp aan maarten gegeven
Ga vandaag maar een DVD Harddisk recorder halen, geld uitgeven aan een nieuwe videorecorder is ook weggegooid geld.
quote:
als ik ooit trouw kan mijn echtgenoot geen aanspraak maken op de erfenis, alleen mijn eigen vlees en bloedquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef bleiblei het volgende:
Dat mag ik niet eens..
In gemeenschap van goederen trouwen that is.
Al denk ik niet dat mijn ouders dat notarieel vastgesteld hebben.
Ik ken wel iemand waar der pa echt bij de notaris officieel ergens heeft laten noteren.
En weet ie al hoe hji miljonair gaat worden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef C_W het volgende:
[..]
haha ik dacht al!![]()
Bedankt voor het aanbod, besluit is al genomen en er komt geen banden verslindende videorecorder meer in huisquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1.
Je mag 'm zo hebben als je mij ook van 50 videobanden af helpt
Der viel toch niets meer te erven tegen die tijd dat het zover is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik ooit trouw kan mijn echtgenoot geen aanspraak maken op de erfenis, alleen mijn eigen vlees en bloed![]()
Bij mij is dat dus wel notarieel vastgelegdVerder mag ik best in gemeenschap van goederen trouwen, alleen dat kan ik niet delen
Mijn dvd speler heeft het precies 4 jaar gedaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, besluit is al genomen en er komt geen banden verslindende videorecorder meer in huis
Nog een voordeel, de huidige dvd speler gaat naatrde slaapkamer, kunnen wij daar ook dvd'tjes bekijken
Kan je ook vast leggen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Ingridh007 het volgende:
En wat te doen met het kopen van een huis als de een meer verdient dan de ander....![]()
![]()
dat ding kostte ook maar 25 euro, sqquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn dvd speler heeft het precies 4 jaar gedaan.
Kwaliteit van de producten tegenwoordig is gewoon zuur
Precies, daar maak ik me dus ook zorgen overquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Ingridh007 het volgende:
En wat te doen met het kopen van een huis als de een meer verdient dan de ander....![]()
![]()
Nah, 200. Toch bedanktquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ding kostte ook maar 25 euro, sq
Wordt wel een lang verhaal bij mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, C_W is niet die van de fiets, dat was ook Levitation
Zet maar in de OP: Eindhovense poetsslaaf: C_W![]()
das ook wel overdreven dan he..quote:
Ik heb nog andere mensen in mijn familie dan alleen mijn oudersquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Der viel toch niets meer te erven tegen die tijd dat het zover is?.
Jah, jij verdient veul meer dan ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, daar maak ik me dus ook zorgen over
Heej, ik ben net wakker hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, C_W is niet die van de fiets, dat was ook Levitation
Zet maar in de OP: Eindhovense poetsslaaf: C_W![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Ingridh007 het volgende:
![]()
Koop gewoon een Windows MediaCenterquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, besluit is al genomen en er komt geen banden verslindende videorecorder meer in huis
Nog een voordeel, de huidige dvd speler gaat naatrde slaapkamer, kunnen wij daar ook dvd'tjes bekijken
Nee, dat andere verhaal over huizen kopen. Dat partners geen mede-eigenaar mogen zijn etc.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jah, jij verdient veul meer dan ik.
Je kan toch de inleg van te voren vast leggen, daarna ieder een bedrag in een potje stoppen waarvan alles betaald wordt en wat je dan overhoudt kan je lekker zelf vrij uitgeven/opsparen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, tja... Maar bij hun is het gefinancierd door iemand anders héquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat andere verhaal over huizen kopen. Dat partners geen mede-eigenaar mogen zijn etc.
Verdeelsleutel vastleggen bij notarisquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
u-huhquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jah, jij verdient veul meer dan ik.
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef FUFR het volgende:
wij zijn "gewoon" getrouwd, ookal is er thuis geld en bij mijn vrouw thuis niet.
een huwelijk is een verbintenis voor het leven.
trouwen op HV is voor mij een teken van: misschien ben je toch niet de ware voor mij.
Zeker als je allebei maar gewoon loonslaaf bent.
wel leven, eten en bed delen maar de portemonnee niet gaat er bij mij niet in, tenzij je een bedrijf hebt.
ik dacht dat de blokker ze toen ook al had, heur..quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu wel, 4,5 jaar geleden niet zo hoor
Mijn laptop is voorzien van windows mediacenter, is dat ook goed?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Koop gewoon een Windows MediaCenter
DVD HD recorders zijn allemaal poep.
Eerst een PCquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik dacht dat de blokker ze toen ook al had, heur..![]()
maar goed, neem nu een goedkope
Ja, das waar, dacht ik net ook aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, tja... Maar bij hun is het gefinancierd door iemand anders hé.
Ik moet zeggen dat ik nog een beetje twijfel of ik in gemeenschap van goederen of op huwelijkse voorwaarden wil trouwen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef FUFR het volgende:
wij zijn "gewoon" getrouwd, ookal is er thuis geld en bij mijn vrouw thuis niet.
een huwelijk is een verbintenis voor het leven.
trouwen op HV is voor mij een teken van: misschien ben je toch niet de ware voor mij.
Zeker als je allebei maar gewoon loonslaaf bent.
wel leven, eten en bed delen maar de portemonnee niet gaat er bij mij niet in, tenzij je een bedrijf hebt.
imho moet je met nette regels van te voren opstellen er gewoon uitkomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, das waar, dacht ik net ook aan
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of je moet opeens een giga bitch worden, het uitmaken en met alle macht mijn leven zuur proberen te maken.
Klopt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
imho moet je met nette regels van te voren opstellen er gewoon uitkomen.
Of je moet opeens een giga bitch worden, het uitmaken en met alle macht mijn leven zuur proberen te maken. Dan ben je ook met nette regels de pineut.
Wat wil je voor jezelf beginnen dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog een beetje twijfel of ik in gemeenschap van goederen of op huwelijkse voorwaarden wil trouwen.
Punt 1 is onze inbreng erg ongelijk... vriend heeft een huis enzo en ook tzt een (beetje) erfenis. En ik heb een studieschulden áls er straks al een erfenis is (die kans is vrijwel nihil) dan moet ik dat ook nog eens met mijn siblings delen...
![]()
Punt 2 stel dat ik ooit voor mezelf wil beginnen, dan is het gewoon handig als mijn vriend niet zijn huis kan kwijtraken door mijn gebrek aan zakelijk inzicht.![]()
Ik vind dat heel eerlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat wil je voor jezelf beginnen dan?
Mijn ouders waren overigens op aandrang van mijn opa & oma aan mijn vaders kant zonder gemeenschap van goederen getrouwd. Dit hebben ze een jaar of 10 geleden veranderd omdat ze toen zoiets hadden van "we hebben allebei hard moeten werken voor dit resultaat, dat startverschil telt allang niet meer" en met natuurlijk de vooruitziende blik dat het zou kunnen zijn dat mijn moeder ooit alleen achter blijft. Dan ist wel handig als er wat achterblijft.
hoe gemeen om dat te vertellen dat je nog vakantie hebtquote:
Als jij een TV-Tuner-kaart in je laptop hebt en deze aan de TV-aansluiting hangt wanneer je iets op wilt nemen dan kan dat ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn laptop is voorzien van windows mediacenter, is dat ook goed?
Een WIndows Mediacenter kost mer dan een dvd harddiskrecorder.
Zou vanaf 1 Feb gaan studeren..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe gemeen om dat te vertellen dat je nog vakantie hebt![]()
ik heb nog nooit een hdrecorder vast zien lopen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als jij een TV-Tuner-kaart in je laptop hebt en deze aan de TV-aansluiting hangt wanneer je iets op wilt nemen dan kan dat ja.
Een MediaCentre is idd een stuk duurder, maar je kunt er ook veeeeeeeeeel meer mee dan een HD recorder he.
klinkt goed!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef C_W het volgende:
[..]
Zou vanaf 1 Feb gaan studeren..
maar heb mooie baan aangeboden gekregen bij fritsmet een opleidingsbudget voor het eerste jaar van 4500...
en een loonsverhoging..
dag fontys![]()
Daar gebruik ik de x-box voorquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als jij een TV-Tuner-kaart in je laptop hebt en deze aan de TV-aansluiting hangt wanneer je iets op wilt nemen dan kan dat ja.
Een MediaCentre is idd een stuk duurder, maar je kunt er ook veeeeeeeeeel meer mee dan een HD recorder he.
Geen idee wat ik wil gaan doen... maar 't is meer "just in case".quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat wil je voor jezelf beginnen dan?
Mijn ouders waren overigens op aandrang van mijn opa & oma aan mijn vaders kant zonder gemeenschap van goederen getrouwd. Dit hebben ze een jaar of 10 geleden veranderd omdat ze toen zoiets hadden van "we hebben allebei hard moeten werken voor dit resultaat, dat startverschil telt allang niet meer" en met natuurlijk de vooruitziende blik dat het zou kunnen zijn dat mijn moeder ooit alleen achter blijft. Dan ist wel handig als er wat achterblijft.
Owja, jij gaat dit jaar trouwen he!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee wat ik wil gaan doen... maar 't is meer "just in case".
Het is achteraf heel moeilijk om alsnog de boel uit elkaar te trekken...
We hebben het wel al gehad over een constructie waarbij ik steeds meer rechten (lees: een groter deel) krijg... na verloop van tijd. Maar dat slaat dan weer alleen op punt 1 en niet op punt 2. Maar ik ben er dus gewoon nog niet uit, misschien gaan we gewoon voor een gemeenschap.![]()
Wanneer? Goeie vraag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Owja, jij gaat dit jaar trouwen he!
Wanneer? En wanneer moet je dan alles vastgelegd hebben?
Ik gok op Decemberquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wanneer? Goeie vraag.![]()
![]()
Ik denk dat je het geregeld moet hebben voor de trouwdatum en misschien dat je bij de ondertrouw al aan moet geven wat je doet... geen idee eigenlijk hoe dat precies geregeld is.![]()
Zo grondig is mijn voorbereiding, so far.![]()
en daar zit ik dus ook mee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat heel eerlijk.
Mijn moeder heeft qua geldbedragen weinig ingebracht, maar ze heeft wel haar hele leven mijn vader gesteund en alles opgevangen, haar eigen leven opzij gezet voor hem. Stel je eens voor dat je man dan besluit om na zijn pensioen er met een jongere dame vandoor te gaan en jij met niks achterblijft. (niet dat mijn pa dat doet maar ter illustratie)
Dat gebeurt zo vaak. En dan op HV getrouwd zijn?No Wei
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ik ben er dus gewoon nog niet uit, misschien gaan we gewoon voor gemeenschap.![]()
Ondertrouwquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wanneer? Goeie vraag.![]()
![]()
Ik denk dat je het geregeld moet hebben voor de trouwdatum en misschien dat je bij de ondertrouw al aan moet geven wat je doet... geen idee eigenlijk hoe dat precies geregeld is.![]()
Zo grondig is mijn voorbereiding, so far.![]()
Da's verplichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ondertrouw
Wa's da voor iets antieks?
Had jij ook niet gevraagdquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, dat had je er nog niet bij vermeld![]()
Daar zijn ze voor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd quotes verneuken
Vandaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn ook in Las Vegas getrouwd
Is dat budget alleen het eerste jaar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef C_W het volgende:
[..]
maar heb mooie baan aangeboden gekregen bij fritsmet een opleidingsbudget voor het eerste jaar van 4500...
en een loonsverhoging..
dag fontys![]()
Ouders van iemand die ik ken hebben hetzelfde gedaan, op een gegeven moment omgezet. En een half jaar later was mevrouw weg met de helft van meneers geldquote:
Zijn niet te vertrouwen (op de mijne na).quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ouders van iemand die ik ken hebben hetzelfde gedaan, op een gegeven moment omgezet. En een half jaar later was mevrouw weg met de helft van meneers geld.
Vrouwen.
Leuk voorbeeld. Maar meestal is het andersom.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ouders van iemand die ik ken hebben hetzelfde gedaan, op een gegeven moment omgezet. En een half jaar later was mevrouw weg met de helft van meneers geld.
Vrouwen.
Maar hoe wil die vriend van je miljonair worden danquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef C_W het volgende:
[..]
en een loonsverhoging..
dag fontys![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld. Maar meestal is het andersom.
En hoezo "meneers geld"? Of heeft die vrouw niet haar hele leven thuis moeten zitten, alles gepoetst en bijgehouden, altijd ja en amen gezegd en voor de kids gezorgd?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef C_W het volgende:
[..]
en een loonsverhoging..
dag fontys![]()
Of zeg ik nu iets raars?quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zijn niet te vertrouwen (op de mijne na).
zei ze maar es ja en amen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld. Maar meestal is het andersom.
En hoezo "meneers geld"? Of heeft die vrouw niet haar hele leven thuis moeten zitten, alles gepoetst en bijgehouden, altijd ja en amen gezegd en voor de kids gezorgd?
Hebben ze nog meer mensen nodig?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef C_W het volgende:
[..]
en een loonsverhoging..
dag fontys![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben ze nog meer mensen nodig?
Ik kan heel goed..... (diepe stilte, krakende hersens)...
...fietsen...![]()
Copy-pastenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben ze nog meer mensen nodig?
Ik kan heel goed..... (diepe stilte, krakende hersens)...
...fietsen...![]()
Ook dat!quote:
Mijn baas vertellen of bepaalde woorden wel of niet bestaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ook dat!![]()
Kan zelfs de zinnen zo verbuigen dat niemand ziet dat 't gejat is.![]()
![]()
Joh, tis sowieso een beetje krom allemaal. Of nu de man of de vrouw er vandoor gaat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of zeg ik nu iets raars?
Kijk het is natuurlijk een rare situatie en in het geval wat je beschreef zal ze idd op geld uit zijn geweest toen ze er op aandrong alles gelijk te trekken. Ik wil alleen aangeven dat er te vaak wordt gedacht dat alles voor de man is omdat de vrouw niet voor een baas heeft gewerkt
of ze was gewoon een sloerie die zich thuis verveelde..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ow en in het geval van de weglopende vrouw, misschien was die man wel een ontzettende hufter en heeft dat mens gewoon gedacht: als ik toch van m af ga kan ik beter eerst zorgen dat ik er nog wat aan overhou![]()
"Nee, meneer, da's een chineesgerecht"quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn baas vertellen of bepaalde woorden wel of niet bestaan
"Margot, is dit een Nederlands woord?"
Het kan aan allebei liggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
of ze was gewoon een sloerie die zich thuis verveelde..
het ligt meestal niet aan de man he..
Dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Joh, tis sowieso een beetje krom allemaal. Of nu de man of de vrouw er vandoor gaat.
Gewoon alles netjes afspreken en voorzover mogelijk vast leggen. Das het beste lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |