Dat is correct.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:42 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kunnen sommige wedstrijden nu al gespeeld zijn eigenlijk
Hebben die in buitenlandse stadions gespeeld?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:59 schreef MrMoon het volgende:
Jeej 1 - 0 tegen insane ones... ik counter lekker laf.. en het is effectief..![]()
I love it when a plan comes together
als wurdsje volgende week mijn spelers maar heel laat!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij schopt er een van mij uit en meteen schopt iemand van mij er weer een bij jou uit.. Hopen dat het daarbij blijft
mja daar ben ik nou niet zo blij mee... aangezien zondag ook al een middenvelder eruitgetrapt is.. en ik dan zondag niet genoeg zou hebben...quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij schopt er een van mij uit en meteen schopt iemand van mij er weer een bij jou uit.. Hopen dat het daarbij blijft
He is het goed als we in het buitenland spelen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja daar ben ik nou niet zo blij mee... aangezien zondag ook al een middenvelder eruitgetrapt is.. en ik dan zondag niet genoeg zou hebben...
hehe alsof ik allemaal slagers achterin heb lopen zeg..quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:38 schreef foetre het volgende:
[..]
als wurdsje volgende week mijn spelers maar heel laat!!
ik vind het prima.. als jij een leuk stadionnetje weet te vinden...quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:48 schreef foetre het volgende:
[..]
He is het goed als we in het buitenland spelen?
sorry van de +3..quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik had beter niet kunnen uitdagen, die walkover was gunstiger.quote:
mja.. hoort erbij. Had nog 10 dokters rondlopen. Kunnen die ook weer aan de bak.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het prima.. als jij een leuk stadionnetje weet te vinden...
[..]
sorry van de +3..
ik had gelukkig slechts een pleistertje
laffe counteroverwinningquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
Vulture United 1980 - FC RKDEO 0 - 1
![]()
Er af getrapt??? Nee hoor sorry :quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
laffe counteroverwinning![]()
En je hebt mijn goede winger er voor 3 weken afgetrapt
gefeliciteerd enzo
quote:Jules Mesnel werd er bij Vulture in gestuurd voor Yossi Elmakayes, die in de 79e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Ach het blijft jouw schuldquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er af getrapt??? Nee hoor sorry :
[..]
![]()
En counteren is niet laf.![]()
Lastig uitdagen die belgen.quote:Het team verblijft in Nederland voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maja, 6 op 6 tot nu toeAls ik volgende wedstrijd win overleef ik de pouleronde wss wel ^^
Nou als je weer gaat counteren... je had bijna twintig hatstats meer dan ik.... waarom in hemelsnaam counteren... als je gewoon had gespeeld had je dikker gewonnen denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh.
Maar je denkt toch niet serieus van mij te kunnen winnen??![]()
![]()
Ik ben veranderd van systeem en speel nu (ipv 4-4-2 en 5-3-2) 5-3-2 en 5-4-1 Dit was mn 1e wedstrijd met dit systeem. Zodoende was mn organisatie dus niet goed. Met gevolg dat mn mid veel minder was dan normaal. En moest dus wel counteren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou als je weer gaat counteren... je had bijna twintig hatstats meer dan ik.... waarom in hemelsnaam counteren... als je gewoon had gespeeld had je dikker gewonnen denk ik
Hattrick Dog of HT-ratingsquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben veranderd van systeem en speel nu (ipv 4-4-2 en 5-3-2) 5-3-2 en 5-4-1 Dit was mn 1e wedstrijd met dit systeem. Zodoende was mn organisatie dus niet goed. Met gevolg dat mn mid veel minder was dan normaal. En moest dus wel counteren.Jou mid is beter dan dat van hem dus ik zal wel anders moeten spelen.
PS Waar kan je de hatstats vinden dan van een oefenwedstrijd??
Dan ben ik daarin zeker een noob, maar hoe vind je die dan bij ht ratings?? Ik kan die van mezelf wel vinden maar die van jou niet.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef Ruudt het volgende:
Challenges: 1
FC Chen
Kick-off: 31-01-2007 at 17:05
Venue: Grumpalace, Normal. Withdraw!
quote:
GEVONDEN!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het prima.. als jij een leuk stadionnetje weet te vinden...
[..]
Ik hoop dat er genoeg plaatsen zijn.quote:Uitdagingen: 1
Wurdsje FC
Aanvangstijd: 31-01-2007 om 14:00
Speelterrein: Anarchy Arena, Normaal. Intrekken!
Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Česká republika reizen.
quote:Eigendom van: FC Balim to:-)
Land: Česká republika
Regio: Hlavní město Praha
Laatste verbouwing: 04-01-2007
Totale capaciteit: 307870
Staanplaatsen: 282400
Gewone zitplaatsen: 17250
Overdekte zitplaatsen: 6620
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1600
Wordt krap denk ik, maar goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef foetre het volgende:
[..]
GEVONDEN!!
[..]
Ik hoop dat er genoeg plaatsen zijn.
[..]
uiteindelijk gewoon 4-0 geworden natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Yankee_One het volgende:
na een kwartier nog altijd 0-0 tegen Grumpelxi
geeft vertrouwens aangezien er geen speler meer dan 3 sterren haalt.trainees daargelaten
dank je wel voor deze oplettenheid. Op zich maak ik het ook niet heel lastig, win telkens met dezelfde cijfers voor de makkelijkheidquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef foetre het volgende:
Er zit een klein foutje in Poule B (HC cup)bij Grumpelix want hij heeft 2 keer gewonnen en maar 4 punten
Ach je weet wie het bij moet houdenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dank je wel voor deze oplettenheid. Op zich maak ik het ook niet heel lastig, win telkens met dezelfde cijfers voor de makkelijkheid
Ja en jij toch bij mijquote:
ik speel niet voor niets in jouw stadionquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
he, misschien moet ik dit toch ook weer eens in de gaten gaan houden
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef komrad het volgende:
[..]
ik speel niet voor niets in jouw stadion
dacht ik ook , maar t staat er toch echtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:13 schreef nicomart het volgende:
ik dacht dat dat niet meer kon 2 wedstrijden op het zelfde moment in 1 stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |