Er af getrapt??? Nee hoor sorry :quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
laffe counteroverwinning![]()
En je hebt mijn goede winger er voor 3 weken afgetrapt
gefeliciteerd enzo
quote:Jules Mesnel werd er bij Vulture in gestuurd voor Yossi Elmakayes, die in de 79e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Ach het blijft jouw schuldquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er af getrapt??? Nee hoor sorry :
[..]
![]()
En counteren is niet laf.![]()
Lastig uitdagen die belgen.quote:Het team verblijft in Nederland voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maja, 6 op 6 tot nu toeAls ik volgende wedstrijd win overleef ik de pouleronde wss wel ^^
Nou als je weer gaat counteren... je had bijna twintig hatstats meer dan ik.... waarom in hemelsnaam counteren... als je gewoon had gespeeld had je dikker gewonnen denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh.
Maar je denkt toch niet serieus van mij te kunnen winnen??![]()
![]()
Ik ben veranderd van systeem en speel nu (ipv 4-4-2 en 5-3-2) 5-3-2 en 5-4-1 Dit was mn 1e wedstrijd met dit systeem. Zodoende was mn organisatie dus niet goed. Met gevolg dat mn mid veel minder was dan normaal. En moest dus wel counteren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou als je weer gaat counteren... je had bijna twintig hatstats meer dan ik.... waarom in hemelsnaam counteren... als je gewoon had gespeeld had je dikker gewonnen denk ik
Hattrick Dog of HT-ratingsquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben veranderd van systeem en speel nu (ipv 4-4-2 en 5-3-2) 5-3-2 en 5-4-1 Dit was mn 1e wedstrijd met dit systeem. Zodoende was mn organisatie dus niet goed. Met gevolg dat mn mid veel minder was dan normaal. En moest dus wel counteren.Jou mid is beter dan dat van hem dus ik zal wel anders moeten spelen.
PS Waar kan je de hatstats vinden dan van een oefenwedstrijd??
Dan ben ik daarin zeker een noob, maar hoe vind je die dan bij ht ratings?? Ik kan die van mezelf wel vinden maar die van jou niet.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef Ruudt het volgende:
Challenges: 1
FC Chen
Kick-off: 31-01-2007 at 17:05
Venue: Grumpalace, Normal. Withdraw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |