uitvinden is bouwen anders telt het niet, Willy Vandersteen heeft toch ook niet de tijdmachine uitgevondenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef DiviFilius het volgende:
Volgensmij hadden ze in de Griekse oudheid ooit ook al een stoommachine uitgevonden, maar niet toegepast..
Dat is iets anders, Willy vandersteen heeft de tijdmachine verzonnen, zijn tijdmachine is niet te bouwen en zou niet werken, die uit de oudheid ( voor zover ik weet ) welquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
uitvinden is bouwen anders telt het niet, Willy Vandersteen heeft toch ook niet de tijdmachine uitgevonden![]()
Weldegelijk, in speelgoed. En dit is de richting waar ik op wilquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef DiviFilius het volgende:
Volgensmij hadden ze in de Griekse oudheid ooit ook al een stoommachine uitgevonden, maar niet toegepast..
Nope, dat is niet de naam van de held die ik zoekquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:55 schreef SaskiaR het volgende:
Hm als het een oude Griek moet zijn zal het wel Aristoteles zijn.
ZOals ik zei, de plaatsnaam is genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef David Letterman het volgende:
Sjaak van Alexandrie?
Al is de schrijfwijze niet altijd correct, de staten zijn juist.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef PhysicsRules het volgende:
New York, Connecticut, Massatucheset, Georia, Verginia, Pensylvania
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Sorry Mark_V, ik had in mijn vraag duidelijk gezegd dat de antwoorden in één post moesten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |