quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:56 schreef PhysicsRules het volgende:
twee mogelijkheden: of het is een ander grensland, zoals armenie of azerbadjan, of het is een obsucre kolonie van frankrijk of VK.
EIgenlijk is dat wat je hier quote niet toegestaan hèquote:
Tjsa, we waren met z'n allen aan het gokken naar die vierde. Had ik ook twee posts van kunnen maken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:07 schreef erkel het volgende:
[..]
EIgenlijk is dat wat je hier quote niet toegestaan hèEr was nog 1 antwoord mogelijk en je geeft meerdere antwoorden tegelijk
Wat Gekke_Belg zegt: regels zijn regelsquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tjsa, we waren met z'n allen aan het gokken naar die vierde. Had ik ook twee posts van kunnen maken.
Maar, maakt verder niet uit, punten wie wie punten toekomt![]()
Gekke_Belg beslist, hequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat Gekke_Belg zegt: regels zijn regelsMaar goed, punten zijn je gegund
![]()
In principe zijn zelfs 2 posts achter elkaar niet toegestaan, als we dan toch alle regels erbij halenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tjsa, we waren met z'n allen aan het gokken naar die vierde. Had ik ook twee posts van kunnen maken.
Maar, maakt verder niet uit, punten wie wie punten toekomt![]()
dan moet deze post wél even gewijzigd worden volgens mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:04 schreef Gekke_Belg het volgende:
is inderdaad Azerbeidzjan!
ChopperMick +2
Deel 560
Physics Rules 4
erkel 4
Heinekenner 2
Wickedangel 2
ChopperMick 4
Gekke_Belg 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |