137quote:1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
Vouwen (hadden ze best wat duidelijker mogen uitleggen)quote:2. Wat vond je lastig aan de test?
de rest, vooral die vakken met getallenquote:3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
Ik vind dat de woordenschat eigenlijk wel in een IQ-test thuishoort. Samen met nog wat andere dingen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
137
[..]
Vouwen (hadden ze best wat duidelijker mogen uitleggen)
[..]
de rest, vooral die vakken met getallen
En ik vind dat woordenschat niet in een IQ test thuishoort
1. 135quote:1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
2. Wat vond je lastig aan de test?
3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
1 - 125quote:1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
2. Wat vond je lastig aan de test?
3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
Ik had die laatste 2 precies omgekeerd; dat vouwen vond ik een eitje, en dat met die auto kon ik echt niet volgen. Had volgens de test ook een IQ van 127.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef arneaux het volgende:
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond? 127
2. Wat vond je lastig aan de test? Dat vouwen, omdat het niet duidelijk was.
3. Wat vond je het minst lastig aan de test? Ruimtelijk inzicht en dan met name het navigeren. Had niets fout..
Maar het gemiddelde lag zowiezo erg hoog vergeleken met andere jaren. Geloof alleen niet dat dat komt doordat de mens slimmer is geworden of alleen de 'slimmeren' de test hebben gedaan. Hij was gewoon te ggemakkelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wat grappig dat iedereen hier bijna 20 punten boven het gemiddelde heeft.
Hij is al jaren makkelijk en ik vond dit jaar sommige opgaven (zoals de dominostenen en het knippen) erg lastig. Waar ik totaal geen moeite mee heb: taal, filmpjes en hoofdrekenen. Mijn IQ kwam uit op 125 - tien punten lager dan vorig jaar bij deze test, als ik het me goed herinner. Toen zat ik in elk geval in de dertig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar het gemiddelde lag zowiezo erg hoog vergeleken met andere jaren. Geloof alleen niet dat dat komt doordat de mens slimmer is geworden of alleen de 'slimmeren' de test hebben gedaan. Hij was gewoon te ggemakkelijk.
Ja, iemand die niet zo heel slim is gaat niet voor z'n lol een IQ-test maken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wat grappig dat iedereen hier bijna 20 punten boven het gemiddelde heeft.
Dat is altijd op Fok!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:39 schreef patty het volgende:
Wat een bullshit test iedereen haalt ongeveer 120 of meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |