dat was wel heeeel ergquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef fallrite het volgende:
Het grote Bonnie St. Clair fantopic.
Post jij dan eens je score, slimmiequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:31 schreef arneaux het volgende:
Ah, dit is weer zon topic waarin blijkt dat er enkel (hoog)begaafde mensen op Fok posten.
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond? 127quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Post jij dan eens je score, slimmie![]()
Wat een gelul. Volgens mij ging dat precies gelijk op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
2. Wat vond je lastig aan de test?
3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
1. 137
2. Filmpjes+vraag. Te visueel ingesteld en te weinig gelet op dialoog. Juist die vragen had ik fout
3. Die vouwvragen, plaatjes, domino's en rekenvragen waren wel heel simpel..
ONZ is een deur verderquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:54 schreef 7th_wave het volgende:post anders ook ff de penislengte of cupmaat erbij
Dr waren er geloof ik 2 die over visuele dingen gingen (kleur tweede auto, aantal pakjes wat de man droeg), die had ik wel goed. Die andere 2 (hoe lang het oude vrouwtje er al zat, beveiligings-suggesties níet aangedragen door post-vrouwtje), die had ik fout (ook niet gegokt).quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een gelul. Volgens mij ging dat precies gelijk op.
Ah, ramkoersquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:53 schreef arneaux het volgende:
Wat een gelul. Volgens mij ging dat precies gelijk op.
Nou dan ging dat toch precies gelijk op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr waren er geloof ik 2 die over visuele dingen gingen (kleur tweede auto, aantal pakjes wat de man vroeg), die had ik wel goed. Die andere 2 (hoe lang het oude vrouwtje er al zat, beveiligings-suggesties níet aangedragen door post-vrouwtje), die had ik fout (ook niet gegokt).
Grillig van karakter.quote:
En dan zeggen ze iets over vrouwenquote:
Dat ontken ik toch ook niet? Ik meld alleen ff dat ik die dialoog-gerelateerde filmpjesvragen fout had en daarom lastig vondquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dan ging dat toch precies gelijk op.
Ga jij je frustraties over mannen even lekker ergens anders afreageren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zeggen ze iets over vrouwen![]()
Ik heb mannelijke collega's die de godganse maand pms'en![]()
![]()
Dus omdat jij die vragen lastig vond werd er te weinig gelet op dialoog.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Ik meld alleen ff dat ik die dialoog-gerelateerde filmpjesvragen fout had en daarom lastig vond
Nee, omdat ik meer vísueel ben ingesteld let ik automatisch minder op dialoog, en dáárom vond ík het (voor de helft) lastigquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga jij je frustraties over mannen even lekker ergens anders afreageren..
[..]
Dus omdat jij die vragen lastig vond werd er te weinig gelet op dialoog..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef arneaux het volgende:
Ga jij je frustraties over mannen even lekker ergens anders afreageren.
Ah. Ik interpeteerde je tekst anders.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik meer vísueel ben ingesteld let ik automatisch minder op dialoog, en dáárom vond ík het (voor de helft) lastig
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Collega's dus. Mannen met wie ik moet werken![]()
Die puntjes achter je smileys zijn echt héél raar. Maar dat is verder off topicquote:
Ik vind t altijd wel netjes staan? Je sluit je zin toch ook af met een leesteken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die puntjes achter je smileys zijn echt héél raar. Maar dat is verder off topic![]()
Het staat enorm debiel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t altijd wel netjes staan? Je sluit je zin toch ook af met een leesteken.
Nee, ik sluit mijn zinnen af met een smiley, als ik 'm gebruikquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:22 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t altijd wel netjes staan? Je sluit je zin toch ook af met een leesteken.
Nou en.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het staat enorm debiel.
Groetjes,
Maxime Verhagen
Ja, en ik niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik sluit mijn zinnen af met een smiley, als ik 'm gebruik![]()
Anders gewoon met een punt.
Jij bent goddomme een genie!quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:31 schreef Ole het volgende:
20 jaar geleden getest en uitkomst was 131.
Ik durf niet meer![]()
Voor wat?quote:
Ach so.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De chicks komen weer op je af, Arneaux![]()
`quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent goddomme een genie!Arcee had ook al zo'n krankzinnig hoge score.
131quote:1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
Het vouwen, ik ben erg slecht met links en rechts dus daarin vergiste ik me volgens mij een aantal keer. Wat mij betreft testen ze het ruimtelijk inzicht enzo de volgende keer weer gewoon met de bekende blokkentorens.quote:2. Wat vond je lastig aan de test?
Hoofdrekenen, foto's raden, woorden plaatsen en richtingsgevoel vond ik goed te doen.quote:3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
Nope, heb je zelf een keer verteld. Zal het niet meer doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dag Ole.Je kende mijn schuilnaam of is hij zo doorzichtig?
weet ik, maar ik heb het antwoord paar posts hierboven gegevenquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb niks stouts gedaan hoorik vroeg me af hoe je me herkende.
137quote:1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
Vouwen (hadden ze best wat duidelijker mogen uitleggen)quote:2. Wat vond je lastig aan de test?
de rest, vooral die vakken met getallenquote:3. Wat vond je het minst lastig aan de test?
Ik vind dat de woordenschat eigenlijk wel in een IQ-test thuishoort. Samen met nog wat andere dingen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
137
[..]
Vouwen (hadden ze best wat duidelijker mogen uitleggen)
[..]
de rest, vooral die vakken met getallen
En ik vind dat woordenschat niet in een IQ test thuishoort
1. 135quote:1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
1 - 125quote:1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond?
Ik had die laatste 2 precies omgekeerd; dat vouwen vond ik een eitje, en dat met die auto kon ik echt niet volgen. Had volgens de test ook een IQ van 127.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef arneaux het volgende:
1. Wat was je IQ na de BNN IQ test van vanavond? 127
2. Wat vond je lastig aan de test? Dat vouwen, omdat het niet duidelijk was.
3. Wat vond je het minst lastig aan de test? Ruimtelijk inzicht en dan met name het navigeren. Had niets fout..
Maar het gemiddelde lag zowiezo erg hoog vergeleken met andere jaren. Geloof alleen niet dat dat komt doordat de mens slimmer is geworden of alleen de 'slimmeren' de test hebben gedaan. Hij was gewoon te ggemakkelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wat grappig dat iedereen hier bijna 20 punten boven het gemiddelde heeft.
Hij is al jaren makkelijk en ik vond dit jaar sommige opgaven (zoals de dominostenen en het knippen) erg lastig. Waar ik totaal geen moeite mee heb: taal, filmpjes en hoofdrekenen. Mijn IQ kwam uit op 125 - tien punten lager dan vorig jaar bij deze test, als ik het me goed herinner. Toen zat ik in elk geval in de dertig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar het gemiddelde lag zowiezo erg hoog vergeleken met andere jaren. Geloof alleen niet dat dat komt doordat de mens slimmer is geworden of alleen de 'slimmeren' de test hebben gedaan. Hij was gewoon te ggemakkelijk.
Ja, iemand die niet zo heel slim is gaat niet voor z'n lol een IQ-test maken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wat grappig dat iedereen hier bijna 20 punten boven het gemiddelde heeft.
Dat is altijd op Fok!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:39 schreef patty het volgende:
Wat een bullshit test iedereen haalt ongeveer 120 of meer
Puntje 3 moest zijn wat je het minst moeilijke vond aan de test... "terwijl ik dat juist meestal wel goed snap" lijkt het tegendeel te beweren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef kassenbouwer het volgende:
3. De uitdrukkingen (terwijl ik dat juist meestal wel goed snap)
Ik doe mijn IQ niet veel eer aan...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Puntje 3 moest zijn wat je het minst moeilijke vond aan de test... "terwijl ik dat juist meestal wel goed snap" lijkt het tegendeel te beweren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |