abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 21:23:31 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45488687
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Ik ga geen streep meer trekken Heaven, maar ik snap je goede bedoeling. Laat de boel maar eens uitfikken, zoals Yvonne vorige week al zei, dat is misschien weleens goed.

Wat ik wel in de gaten hou is of we niet teveel offtopic afdwalen of dat er niet teveel grapjes komen te staan, het is nl. nog steeds wel een hele serieuze kwestie.

Al vraag ik me af of er uberhaupt nog wel een reactie gaat komen van diegene waar we allemaal op zitten te wachten.....
ik vind dit een hele rare reaktie.
je weigert een eind te maken aan deze rel. dit is toch geen moderatie? dit is aanzetten tot het tot aan de grond toe afbranden van iemand.
wees dan flink en gooi dr een ban tegenaan.
ik vind het echt onbegrijpellijk hoe een mod alle users van een forum kan oproepen tot het unaniem uitkotsen van iemand. echt, daar kan ik met mijn verstand niet bij.
door zo iets te doen verspeel je toch alle recht om troel te verwijten dat ze iemand afbrandt? dan verlaag je je tot hetzelfde niveau.

en wbt het niet kunnen nemen van stappen omdat het via de pm is gespeeld is natuurlijk bullshit. de pm is van fok, dus het medium fok is ge (of mis-) bruikt in dit geval.

o en dit berichtje richt ik dus aan lois. dus 24 x mogen lezen dat ik het weer helemaal verkeerd zie lijkt me dus niet nodig.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:26:01 #152
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45488797
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef lady-wrb het volgende:

en wbt het niet kunnen nemen van stappen omdat het via de pm is gespeeld is natuurlijk bullshit. de pm is van fok, dus het medium fok is ge (of mis-) bruikt in dit geval.
Dit snap ik dus eigenlijk ook nog steeds nie
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 21:27:11 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45488852
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Belana het volgende:
nou, weet je lady wrb, onder normale omstandigheden zou ik dat ook zeggen, maar na dat jarenlange gezuig iedere keer weer, wat steeds maar weer de kop op stak, over and over, is het niet zo gek dat dit ook eens gewoon doorgaat. laat het haar maar eens flink voelen zou ik zeggen.
wat wil je nou eigenlijk bereiken bij troel?denk je nou werkelijk dat het beter doordringt als 50 man/vrouw minimaal 1x hetzelfde post?
wat ik hierboven dus zeg: als het nu werkelijk al jaren een doorn in het oog is, is het geen tijd voor woorden maar daden.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:27:33 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_45488870
ladywrb, je mag het aan lois richten, maar ik zeg nogmaals:
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Belana het volgende:
nou, weet je lady wrb, onder normale omstandigheden zou ik dat ook zeggen, maar na dat jarenlange gezuig iedere keer weer, wat steeds maar weer de kop op stak, over and over, is het niet zo gek dat dit ook eens gewoon doorgaat. laat het haar maar eens flink voelen zou ik zeggen.
edit: ook ik ben voor verdere acties ja. ook dat.

ik wil bij troel bereiken dat ze zich echt vreselijk rot voelt over hoe ze gedaan heeft tegen iemand die allen maar goede bedoelingen heeft.
stormy waters...
sailin'
pi_45489029
Ah, jullie zijn nog bezig

Ik volg lady (en diegene die het ervoor ook nog zei): jullie punt is gemaakt. Waarom kunnen jullie er niet mee ophouden?
De indruk die ik eerder krijg is gewoon dat jullie zich gedragen als een bende kinderen (toevallig in het OUD-forum ) die ook niet weten wanneer ze nu eens moeten ophouden met stoken en ruzie maken en oude koeien uit de sloot halen, ...

Volgens mij is het nu voor elke OUD-user én niet-OUD-user duidelijk hoe jullie over Troel denken en zal het voor Troel ook wel duidelijk zijn. Of verwachten jullie nu echt dat ze hier zal komen posten en zeggen dat ze het niet leuk vindt zodat er weer verschillende pagina's kunnen volgepost worden met dezelfde boodschap, gewoon in andere woorden (of misschien soms zelfs dezelfde woorden)?
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 21:34:59 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45489222
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef Belana het volgende:
[..]

ik wil bij troel bereiken dat ze zich echt vreselijk rot voelt over hoe ze gedaan heeft tegen iemand die allen maar goede bedoelingen heeft.
en dat wil je dan bereiken op deze manier? ik verzeker je, dit is niet de juiste manier.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:35:43 #157
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45489256
Misschien gaat het er niet omdat iedereen, en met name Troel zelf, weet hoe we er hier over denken. Blijkbaar zit het gewoon erg hoog, en moet iedereen nog even zn hart kunnen luchten. En waarom niet? Wat maakt het degenen die het genoeg vinden geweest nou uit of het nog door gaat of niet? ALs het je zo stoort laat je dit topic toch lekker links liggen en lees je het allemaal niet. En degene die nog niet klaar zijn met Troel uitkotsen gaan nog lekker even door.

En wat die ban betreft, Lois en E.T. en BrightEyes mogen/kunnen niet bannen. Dat kunnen alleen (forum)admins. En die vinden het blijkbaar niet nodig, of wellicht zijn ze achter de schermen nog in overleg.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_45489273
*sluit zich voorzichtig aan bij Lady en Leonieke*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 januari 2007 @ 21:36:19 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45489277
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind dit een hele rare reaktie.
je weigert een eind te maken aan deze rel. dit is toch geen moderatie? dit is aanzetten tot het tot aan de grond toe afbranden van iemand.
wees dan flink en gooi dr een ban tegenaan.
ik vind het echt onbegrijpellijk hoe een mod alle users van een forum kan oproepen tot het unaniem uitkotsen van iemand. echt, daar kan ik met mijn verstand niet bij.
door zo iets te doen verspeel je toch alle recht om troel te verwijten dat ze iemand afbrandt? dan verlaag je je tot hetzelfde niveau.

o en dit berichtje richt ik dus aan lois. dus 24 x mogen lezen dat ik het weer helemaal verkeerd zie lijkt me dus niet nodig.
Ik ga even in op het aanvragen van een ban... Ik heb het gedaan en het is niet gehonoreerd vanwege het feit dat een en ander via PM is gegaan. Dat is niet publiek en dus niet na te trekken door A's/FA's, kortom... als dit op het forum uitgesproken was had er weldgelijk een ban tegenovergestaan.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:37:18 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45489332
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:10 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

misschien kan jij die plaat voor de jouwe ook even weghalen?

ik ben net als heaven7 ook van mening dat het punt nu wel duidelijk is.
of gaat dit nog een paar dagen door tot iedereen zijn of haar zegje gedaan heeft?

enough is enough ja?

zo, de plaat mag weer terug.

game on!
ik hou ook van jou
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:37:24 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45489339
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en dat wil je dan bereiken op deze manier? ik verzeker je, dit is niet de juiste manier.
weet jij een betere?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:37:39 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45489353
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef Belana het volgende:
[..]

Ehm... het moet geen heiligverklaring van mij worden hè.
Lief bedoeld, maar ik ben niet bang om toe te geven dat Troel en ik elkaar nooit gelegen hebben en dat dat volkomen wederzijds was.
Alleen blijf ik erbij dat het geintje van gisteren in geen verhouding staat tot wat ik doe of zou doen.

Over het nu nog doorgaan... Ja, ook ik vind het eigenlijk ook wel genoeg. Ik denk dat het punt wel gemaakt is en ik vermoed dat het nu echt wel een tijdje gaat duren voor we Troel weer zullen zien hier.

Iig heeft ze nu wel weer genoeg aandacht gehad voor de rest van 2007. Let's move on, toch?
pi_45489385
Z'n hart kunnen luchten...

Nemen jullie het echt niet allemaal té serieus dat jullie zoveel pagina's lang jullie hart moeten kunnen luchten?
Echt waar, ik vind het persoonlijk allemaal een beetje overdreven en zou eigenlijk het liefst zien dat er hier gewoon door een mod of FA een eind wordt aan gemaakt. Jullie kunnen toch ook via PM jullie hart luchten?

En nee, begrijp me niet verkeerd, ik wil hier niet Troel verdedigen ofzo, ik zou het voor een andere user ook doen als ik het merk (ik zag het MOD-topic gisteren nogal enorm vaak hoog in de AT staan en meestal maak ik een rel niet echt mee, maar lees ik eht achteraf), maar echt, ik vind het allemaal een beetje kinderachtig...
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 21:38:57 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45489423
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:37 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik hou ook van jou
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:40:25 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_45489499
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee, het is niet juist, niet netjes, niet aardig, niet sociaal. ben ik echt met je eens. maar ik ben het zooooo zat met die vrouw dat dat me in dit geval dus geen barst interesseert.
maar ik ben heus klaar nu, denk ik
stormy waters...
sailin'
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:40:49 #166
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45489520
Ik denk ook dat het punt wel gemaakt is nu . Het mag duidelijk zijn dat veel mensen vinden dat dit niet door de beugel kon, en ik denk niet dat we nog een reactie van Troel kunnen verwachten.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:41:39 #167
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45489571
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ga even in op het aanvragen van een ban... Ik heb het gedaan en het is niet gehonoreerd vanwege het feit dat een en ander via PM is gegaan. Dat is niet publiek en dus niet na te trekken door A's/FA's, kortom... als dit op het forum uitgesproken was had er weldgelijk een ban tegenovergestaan.
Dus via PM ben je vrij om iemand finaal plat te stampen? Ik geloof dat ik dan ineens minder blij ben met die pm functie... Die leuke uitbreiding zie ik inene minder positief in...
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:41:47 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45489577
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En toch vind ik ook dat raar. Op andere fora kan dat namelijk wel. ALs het nodig is, of bij twijfel enzow, is het mogelijk om de PM's te lezen en dus na te trekken wat iemand gezegd heeft. Jammer dat dat hier niet kan....
©Dumbo
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:43:08 #169
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45489638
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef texelonia het volgende:

[..]

En toch vind ik ook dat raar. Op andere fora kan dat namelijk wel. ALs het nodig is, of bij twijfel enzow, is het mogelijk om de PM's te lezen en dus na te trekken wat iemand gezegd heeft. Jammer dat dat hier niet kan....
Mogelijkheid om te lezen is er bij codering echt niet, maar ik vind het wel raar dat als een mod zo benadert wordt door een user dmv een pm dat er dan niets mee gedaan wordt...
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:44:04 #170
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45489676
quote:

[..]

Technisch gezien zal het heus wel kunnen, maar dan kom je in een héél andere tak m.b.t. privacywetgeving enzo te zitten volgens mij.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 januari 2007 @ 21:44:26 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45489696
quote:

[..]

Het kan wel... indien echt nodig. Maar het gebeurt in principe niet... Je kunt het vergelijken met email of msn, wat dat betreft...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:46:53 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45489804
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mogelijkheid om te lezen is er bij codering echt niet, maar ik vind het wel raar dat als een mod zo benadert wordt door een user dmv een pm dat er dan niets mee gedaan wordt...
Dan zijn PM's op die andere fora blijkbaar niet gecodeerd, want daar kan het dus wel.

Maar ik kan me ergens wel voorstellen dat ze hiermee niet echt iets kunnen nu. Het blijft toch BE's woord tegen dat van Troel. Niet dat ik BE niet geloof, maar het valt idd gewoon niet te bewijzen...
©Dumbo
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:47:11 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45489820
Admins kunnen het wel zien, het staat gecodeerd ergens, dus als men echt wil zou het kunnen.

Ik heb alleen gisteren zelf al tegen Jump en Sjeen gezegd dat een ban wmb niet nodig was. Het was op PM, het had net zo goed mail kunnen zijn. Daarnaast pak je mij niet zomaar, dan moet ze echt van betere huize komen. Dus ik zou een ban wat heftig gevonden hebben.
Op dit moment zijn er geen forumspecifieke bans meer dus zou ze gelijk een algehele ban gekregen hebben en dat vond ik echt te ver gaan gezien wat er gebeurde.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:48:14 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45489872
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dan zijn PM's op die andere fora blijkbaar niet gecodeerd, want daar kan het dus wel.

Maar ik kan me ergens wel voorstellen dat ze hiermee niet echt iets kunnen nu. Het blijft toch BE's woord tegen dat van Troel. Niet dat ik BE niet geloof, maar het valt idd gewoon niet te bewijzen...
Als het niet waar was geweest had Troel vast wel iets anders gedaan dan een FA vragen of het weg kan.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:48:24 #175
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45489880
En wat wordt er verstaan onder "indien echt nodig" dan? In geval van leven of dood ofzow?
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')