ik vind dit een hele rare reaktie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Ik ga geen streep meer trekken Heaven, maar ik snap je goede bedoeling. Laat de boel maar eens uitfikken, zoals Yvonne vorige week al zei, dat is misschien weleens goed.
Wat ik wel in de gaten hou is of we niet teveel offtopic afdwalen of dat er niet teveel grapjes komen te staan, het is nl. nog steeds wel een hele serieuze kwestie.
Al vraag ik me af of er uberhaupt nog wel een reactie gaat komen van diegene waar we allemaal op zitten te wachten.....
Dit snap ik dus eigenlijk ook nog steeds niequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
en wbt het niet kunnen nemen van stappen omdat het via de pm is gespeeld is natuurlijk bullshit. de pm is van fok, dus het medium fok is ge (of mis-) bruikt in dit geval.
wat wil je nou eigenlijk bereiken bij troel?denk je nou werkelijk dat het beter doordringt als 50 man/vrouw minimaal 1x hetzelfde post?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Belana het volgende:
nou, weet je lady wrb, onder normale omstandigheden zou ik dat ook zeggen, maar na dat jarenlange gezuig iedere keer weer, wat steeds maar weer de kop op stak, over and over, is het niet zo gek dat dit ook eens gewoon doorgaat. laat het haar maar eens flink voelen zou ik zeggen.
edit: ook ik ben voor verdere acties ja. ook dat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef Belana het volgende:
nou, weet je lady wrb, onder normale omstandigheden zou ik dat ook zeggen, maar na dat jarenlange gezuig iedere keer weer, wat steeds maar weer de kop op stak, over and over, is het niet zo gek dat dit ook eens gewoon doorgaat. laat het haar maar eens flink voelen zou ik zeggen.
en dat wil je dan bereiken op deze manier? ik verzeker je, dit is niet de juiste manier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef Belana het volgende:
ladywrb, je mag het aan lois richten, maar ik zeg nogmaals:
[..]
edit: ook ik ben voor verdere acties ja. ook dat.
ik wil bij troel bereiken dat ze zich echt vreselijk rot voelt over hoe ze gedaan heeft tegen iemand die allen maar goede bedoelingen heeft.
Ik ga even in op het aanvragen van een ban... Ik heb het gedaan en het is niet gehonoreerd vanwege het feit dat een en ander via PM is gegaan. Dat is niet publiek en dus niet na te trekken door A's/FA's, kortom... als dit op het forum uitgesproken was had er weldgelijk een ban tegenovergestaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind dit een hele rare reaktie.
je weigert een eind te maken aan deze rel. dit is toch geen moderatie? dit is aanzetten tot het tot aan de grond toe afbranden van iemand.
wees dan flink en gooi dr een ban tegenaan.
ik vind het echt onbegrijpellijk hoe een mod alle users van een forum kan oproepen tot het unaniem uitkotsen van iemand. echt, daar kan ik met mijn verstand niet bij.
door zo iets te doen verspeel je toch alle recht om troel te verwijten dat ze iemand afbrandt? dan verlaag je je tot hetzelfde niveau.
en wbt het niet kunnen nemen van stappen omdat het via de pm is gespeeld is natuurlijk bullshit. de pm is van fok, dus het medium fok is ge (of mis-) bruikt in dit geval.
o en dit berichtje richt ik dus aan lois. dus 24 x mogen lezen dat ik het weer helemaal verkeerd zie lijkt me dus niet nodig.
ik hou ook van jouquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien kan jij die plaat voor de jouwe ook even weghalen?
ik ben net als heaven7 ook van mening dat het punt nu wel duidelijk is.
of gaat dit nog een paar dagen door tot iedereen zijn of haar zegje gedaan heeft?
enough is enough ja?
zo, de plaat mag weer terug.
game on!
weet jij een betere?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dat wil je dan bereiken op deze manier? ik verzeker je, dit is niet de juiste manier.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef Belana het volgende:
ladywrb, je mag het aan lois richten, maar ik zeg nogmaals:
[..]
edit: ook ik ben voor verdere acties ja. ook dat.
ik wil bij troel bereiken dat ze zich echt vreselijk rot voelt over hoe ze gedaan heeft tegen iemand die allen maar goede bedoelingen heeft.
nee, het is niet juist, niet netjes, niet aardig, niet sociaal. ben ik echt met je eens. maar ik ben het zooooo zat met die vrouw dat dat me in dit geval dus geen barst interesseert.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dat wil je dan bereiken op deze manier? ik verzeker je, dit is niet de juiste manier.
Dus via PM ben je vrij om iemand finaal plat te stampen? Ik geloof dat ik dan ineens minder blij ben met die pm functie... Die leuke uitbreiding zie ik inene minder positief in...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga even in op het aanvragen van een ban... Ik heb het gedaan en het is niet gehonoreerd vanwege het feit dat een en ander via PM is gegaan. Dat is niet publiek en dus niet na te trekken door A's/FA's, kortom... als dit op het forum uitgesproken was had er weldgelijk een ban tegenovergestaan.
En toch vind ik ook dat raar. Op andere fora kan dat namelijk wel. ALs het nodig is, of bij twijfel enzow, is het mogelijk om de PM's te lezen en dus na te trekken wat iemand gezegd heeft. Jammer dat dat hier niet kan....quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga even in op het aanvragen van een ban... Ik heb het gedaan en het is niet gehonoreerd vanwege het feit dat een en ander via PM is gegaan. Dat is niet publiek en dus niet na te trekken door A's/FA's, kortom... als dit op het forum uitgesproken was had er weldgelijk een ban tegenovergestaan.
Mogelijkheid om te lezen is er bij codering echt niet, maar ik vind het wel raar dat als een mod zo benadert wordt door een user dmv een pm dat er dan niets mee gedaan wordt...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
En toch vind ik ook dat raar. Op andere fora kan dat namelijk wel. ALs het nodig is, of bij twijfel enzow, is het mogelijk om de PM's te lezen en dus na te trekken wat iemand gezegd heeft. Jammer dat dat hier niet kan....
Technisch gezien zal het heus wel kunnen, maar dan kom je in een héél andere tak m.b.t. privacywetgeving enzo te zitten volgens mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
En toch vind ik ook dat raar. Op andere fora kan dat namelijk wel. ALs het nodig is, of bij twijfel enzow, is het mogelijk om de PM's te lezen en dus na te trekken wat iemand gezegd heeft. Jammer dat dat hier niet kan....
Het kan wel... indien echt nodig. Maar het gebeurt in principe niet... Je kunt het vergelijken met email of msn, wat dat betreft...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dan zijn PM's op die andere fora blijkbaar niet gecodeerd, want daar kan het dus wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mogelijkheid om te lezen is er bij codering echt niet, maar ik vind het wel raar dat als een mod zo benadert wordt door een user dmv een pm dat er dan niets mee gedaan wordt...
Als het niet waar was geweest had Troel vast wel iets anders gedaan dan een FA vragen of het weg kan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dan zijn PM's op die andere fora blijkbaar niet gecodeerd, want daar kan het dus wel.
Maar ik kan me ergens wel voorstellen dat ze hiermee niet echt iets kunnen nu. Het blijft toch BE's woord tegen dat van Troel. Niet dat ik BE niet geloof, maar het valt idd gewoon niet te bewijzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |