Welnee, begin met spiegel, en daarna gooi je de site van de mac voor haar neus. Ik denk dat je er dan wel bent. Die enorme betonnen plaat voor dr kop krijg je toch niet weg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, als ik BE was had ik Troel op elk kwestbaar punt gepakt dat ze heeft. Had dan wel een erg lange post geworden bedenk ik me.
Maakt dat verschil? PM hoort toch bij Fok? Of doel je op iets anders?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef Sjeen het volgende:
Je hebt het niet mis... ware het niet dat het niet op het forum gebeurd is...
PM is net als email... gecodeerd en in principe niet door anderen te lezen. Moeilijk om iets aan te doen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maakt dat verschil? PM hoort toch bij Fok? Of doel je op iets anders?
Dus via een pm zou je van alles kunnen zeggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
PM is net als email... gecodeerd en in principe niet door anderen te lezen. Moeilijk om iets aan te doen...
Zo ongeveer... net zoals je via email alles kunt zeggen of op msn. Let wel, ik ben het er niet mee eens hoor, maar zo liggen de zaken ongeveer...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus via een pm zou je van alles kunnen zeggenHet is toch gecodeerd?
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef easy-going het volgende:
Conclusie: ik zou niet graag de pm-box van troel lezen op dit moment.
D'r zit er van mij geen tussenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef easy-going het volgende:
sorry, maar hier schoot ik toch in de lachquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Misschien moeten er dan wel verschillende soorten bans komen, inclusief PM-ban (en dan bedoel ik niet mezelf!)
Op een bepaalde chatsite waar ik vroeger wel eens chatte, ik mag de naam denk' niet noemen, kon je een andere user op negeer zetten. Dan kon diegene posten wat hij/zij wilde, maar de personen die hem op negeer hadden staan, zagen er niets van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Misschien moeten er dan wel verschillende soorten bans komen, inclusief PM-ban (en dan bedoel ik niet mezelf!)
ze is mij die aandacht en de moeite niet waardquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef easy-going het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |