ja, maar dat vind ik eigenlijk niet zo'n goed nummerquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat The Doors - Riders on the storm wel een toepasselijke plaat zou zijn
Ja zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik eigenlijk niet zo'n goed nummer
zekersquote:Tom Petty, ook goed
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef Impry het volgende:
Hilde de Pilde ivm wind-requests:
"Als je wind heb je vrienden"
"Waai tell me waai"
.... en aangezien de podcast laat was heb ik er nu pas tijd voor. Ga er nu even naar kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ook goedemorgen![]()
Dat rippen doet Sirolf meestal..
wil je die plaat er helemaal bijrippen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
.... en aangezien de podcast laat was heb ik er nu pas tijd voor. Ga er nu even naar kijken.
Kijk eens aan: http://www.zshare.net/aud(...)ser_popduel-mp3.htmlquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
wil je die plaat er helemaal bijrippen?
Astrid is er toch alquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef Toad het volgende:
Waar blijft Yolanthe dan?
Who cares?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef Toad het volgende:
niet meer dus, wel terrechtquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef Toad het volgende:
jij kan tot het eind van de maand rustig door gaan op Astridquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:52 schreef rubbereend het volgende:nou de rukkers kunnen weer afsluiten
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef borisz het volgende:
[..]
jij kan tot het eind van de maand rustig door gaan op Astrid![]()
doekje pakken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Toad het volgende:ik ga weer verder jongens
edit: maar waar naartoe eigenlijk
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |