abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45508005
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Er wordt wel vaker gezegd dat humor en moslims moeilijk samengaan.
Zo zie je maar weer dat dat niet klopt.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:00:42 #202
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45508048
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
Jihadkrijsers worden gezien als religieuze stand up comedians. Maar dat begrijpen jullie weer niet, cultuurverschil he.
dus die non verkrachten, christenen vermoorden en diverse consulaten in de hens zetten was dus eigenlijk humor?
ik ben lief :)
pi_45508064
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
Jihadkrijsers worden gezien als religieuze stand up comedians. Maar dat begrijpen jullie weer niet, cultuurverschil he.
Tsja, als een paar humorloze moslims dan ook de grap niet snappen en vele duizenden mensen opblazen in New York, London en Madrid, Irak enzovoorts, vergaat het lachen de meeste mensen wel. Dan maakt cultuurverschil ook niet meer zoveel uit.

Was Theo dan niet grappig, of is het in jullie cultuur 'grappig' om een dergelijk iemand te doden? Dan mag je wat mij betreft met je cultuur terug naar het MO.

Wanneer de gematigde Moslims hier werkelijk denken dat een haatzaaiende imam beter is dan je religie zonder imam beleven, is het toch echt slecht gesteld met die "gematigde" Islam. Kom op zeg, daar komt toch alleen ellende van? Voor Moslims en alle andere burgers...

Verlichting, mijn islamitische vrienden, snel en grootschalige Verlichting! Af van religieuze dogma's, rationaliteit moet boven traditie gaan. Anders gaat het natuurlijk nooit werken voor moslims in het Westen, daar kun je niet omheen.
pi_45508185
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat dat niet klopt.
Ja die moslims houden van een grapje..

Trek je kop uit het zand en hou op met het bagatelliseren van serieuze problemen.
pi_45508195
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

dus die non verkrachten, christenen vermoorden en diverse consulaten in de hens zetten was dus eigenlijk humor?
[afbeelding]
Duh, net als faithfreedom een humorwebsite is. Beetje haat verspreiden over moslims, terwijl ze zeggen dat ze objectief zijn. Das toch humor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45508222
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Tsja, als een paar humorloze moslims dan ook de grap niet snappen en vele duizenden mensen opblazen in New York, London en Madrid, Irak enzovoorts, vergaat het lachen de meeste mensen wel. Dan maakt cultuurverschil ook niet meer zoveel uit.

Was Theo dan niet grappig, of is het in jullie cultuur 'grappig' om een dergelijk iemand te doden? Dan mag je wat mij betreft met je cultuur terug naar het MO.

Wanneer de gematigde Moslims hier werkelijk denken dat een haatzaaiende imam beter is dan je religie zonder imam beleven, is het toch echt slecht gesteld met die "gematigde" Islam. Kom op zeg, daar komt toch alleen ellende van? Voor Moslims en alle andere burgers...

Verlichting, mijn islamitische vrienden, snel en grootschalige Verlichting! Af van religieuze dogma's, rationaliteit moet boven traditie gaan. Anders gaat het natuurlijk nooit werken voor moslims in het Westen, daar kun je niet omheen.
Er zijn geen gematigde moslims, waar heb je het over?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:08:17 #207
151582 A_L_N_F
pi_45508268
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Duh, net als faithfreedom een humorwebsite is. Beetje haat verspreiden over moslims, terwijl ze zeggen dat ze objectief zijn. Das toch humor.
vind je het gek dat niemand op moslims zit te wachten.

heb het je al vaker gevraagd maar wat is de positieve bijdrage van moslims aan de westerse wereld?

rellend tuig dat zit te parasiteren op de westerse samenleving.

maar ja, hun almachtige profeet was een dik, lelijk, dom, pedofiel en massamoordenaar.
kun je nagaan dat moslims niet veel beter zijn als dat hun grote voorbeeld is he.
pi_45508271
Serieuze discussie is moeilijk wanneer je werkelijk niets te melden hebt he?
pi_45508298
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Serieuze discussie is moeilijk wanneer je werkelijk niets te melden hebt he?
Hoezo, is er wel een gematigde islam dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45508330
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:08 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

vind je het gek dat niemand op moslims zit te wachten.

heb het je al vaker gevraagd maar wat is de positieve bijdrage van moslims aan de westerse wereld?

rellend tuig dat zit te parasiteren op de westerse samenleving.

maar ja, hun almachtige profeet was een dik, lelijk, dom, pedofiel en massamoordenaar.
kun je nagaan dat moslims niet veel beter zijn als dat hun grote voorbeeld is he.
Je wil niet weten hoe stoer het is om dik lelijk dom en een massamoordenaar te zijn. Dagelijkse vrije aanranding van meisjes van 6 jaar en wat dacht je van pizza's om het half uur! De moslimbijdrage aan het Westen is dat ze eindelijk eens wat actie krijgen na die 60 jaar niks doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45508352
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo, is er wel een gematigde islam dan?
Ik ken hem niet, maar jij en andere Islamitische users hier zijn er zo van overtuigd dat ik het wel moet aannemen, jullie zeggen ten slotte zelf van die gematigde moslims te zijn?
pi_45508375
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ken hem niet, maar jij en andere Islamitische users hier zijn er zo van overtuigd dat ik het wel moet aannemen, jullie zeggen ten slotte zelf van die gematigde moslims te zijn?
Jij ontkent dat in alle toonaarde, en gezien je op feiten gestoelde kennis moet je wel gelijk hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:12:19 #213
151582 A_L_N_F
pi_45508381
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe stoer het is om dik lelijk dom en een massamoordenaar te zijn. Dagelijkse vrije aanranding van meisjes van 6 jaar en wat dacht je van pizza's om het half uur! De moslimbijdrage aan het Westen is dat ze eindelijk eens wat actie krijgen na die 60 jaar niks doen.
ik vind het ook niet zo gek dat ze westerse vrouwen aanranden en verkrachten.
enigste manier om eens sex te hebben met een meid die sochtends niet je scheerapparaat steelt
pi_45508410
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ik vind het ook niet zo gek dat ze westerse vrouwen aanranden en verkrachten.
enigste manier om eens sex te hebben met een meid die sochtends niet je scheerapparaat steelt
Exact, het getuigt van een zeer hoge intelligentieniveau dat je dit nu snapt, en de rest van Europa niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45508427
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij ontkent dat in alle toonaarde, en gezien je op feiten gestoelde kennis moet je wel gelijk hebben.
Sorry? Bron?
pi_45508465
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:14 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Sorry? Bron?
Sorry? Zei je nou bron?

Get the fuck outta here.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45508471
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja die moslims houden van een grapje..

[afbeelding]

Trek je kop uit het zand en hou op met het bagatelliseren van serieuze problemen.

Inderdaad zeg
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45508523
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef FJD het volgende:

[..]

Inderdaad zeg
Was jij niet eerst mod?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45508580
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Was jij niet eerst mod?
Dat zegt niets. Martijn77 is er ook 1. Modschap is geen garantie voor intelligentie.
pi_45508650
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sorry? Zei je nou bron?

Get the fuck outta here.
Je weet echt niet meer wat je moet zeggen he? Frustrerend om rationeel te moeten zijn zeker. Ik snap best dat je moe wordt van de kortzichtigheid van bepaalde reacties, maar dat is geen excuus voor jou om totaal geen bijdrage te leveren.

Ik heb werkelijk nooit ontkent dat een gematigde Islam mogelijk is, ik hamer juist steeds op een vorm van Verlichting. Die is er ook al, maar gaat momenteel lang niet ver genoeg. Ik heb ook al vaker verteld dat elke moslim die ik heb leren kennen, ook degene die beweerde gematigd te zijn, al snel wat meningen lieten luchten die verre van gematigd te noemen waren. En dan doel ik vooral op goedkeuring van geweld tegen bepaalde ongewapende burgers. Ondanks dat het meerdere keren heeft plaatsgevonden, onderken ik dat ik misschien pech heb gehad en dat dit misschien niet representatief is voor de hele gemeenschap.

Dus ik beweren dat gematigde Islam niet bestaat? Bewijs het maar...
pi_45508858
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat zegt niets. Martijn77 is er ook 1. Modschap is geen garantie voor intelligentie.
Nee, maar het zou dan verklaren waarom ie weggekickt is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45508962
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar het zou dan verklaren waarom ie weggekickt is.
Hij is het niet met jullie eens en daarom is hij maar dom en mag ie geen mod zijn? Das redelijk ja ...
pi_45509001
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Je weet echt niet meer wat je moet zeggen he? Frustrerend om rationeel te moeten zijn zeker. Ik snap best dat je moe wordt van de kortzichtigheid van bepaalde reacties, maar dat is geen excuus voor jou om totaal geen bijdrage te leveren.
Sorry, maar je probeert hier de vermoorde onschuld te spelen. Je bent een van de grotere hypocrieten hier op het forum, dat weet je zelf ook wel. Weet je dat zelf niet, dan wete vele andere users het wel. Afgezien daarvan is het ook prachtig hoe je altijd elke vorm van argumentatie opzij schuift als het van een andere user komt, die het niet met je eens is. Aangezien het al 3/4 jaar over dezelfde onderwerpen gaat, zijn mijn bijdrages zeer bekend, ook bij jou. (tenzij je heel graag selectief leest natuurlijk) Het grappigste is dat jij dan mij een les probeert te geven over rationaliteit, probeer je EIGEN SOORT maar eens een dergelijke les te leren, begin maar meteen met dit topic. Ik heb je nog geen afstand zien doen van bepaalde users alhier.
quote:
Ik heb werkelijk nooit ontkent dat een gematigde Islam mogelijk is, ik hamer juist steeds op een vorm van Verlichting. Die is er ook al, maar gaat momenteel lang niet ver genoeg. Ik heb ook al vaker verteld dat elke moslim die ik heb leren kennen, ook degene die beweerde gematigd te zijn, al snel wat meningen lieten luchten die verre van gematigd te noemen waren. En dan doel ik vooral op goedkeuring van geweld tegen bepaalde ongewapende burgers. Ondanks dat het meerdere keren heeft plaatsgevonden, onderken ik dat ik misschien pech heb gehad en dat dit misschien niet representatief is voor de hele gemeenschap.
Ja inderdaad, misschien is dat een vervelende eigenschap van je, mensen in hokjes duwen als ze het ergens niet mee eens zijn. "Wat je bent het niet met mij eens, blegh dan ben jij geen "gematigde moslim"". No shit sherlock, een "gematigde moslim" is volgens jou iemand die het altijd en overal met jou eens is. Dan kan je hoog of laag springen, maar die zal niet bestaan.
quote:
Lees je eigen teksten eens door man, je verraad jezelf al door "gematigde islam"
Allah Al Watan Al Malik
pi_45509004
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:22 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat siert je dan, want ik ken er weinig die dat doen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45509164
quote:
Ik heb ook al vaker verteld dat elke moslim die ik heb leren kennen, ook degene die beweerde gematigd te zijn, al snel wat meningen lieten luchten die verre van gematigd te noemen waren. En dan doel ik vooral op goedkeuring van geweld tegen bepaalde ongewapende burgers. Ondanks dat het meerdere keren heeft plaatsgevonden, onderken ik dat ik misschien pech heb gehad en dat dit misschien niet representatief is voor de hele gemeenschap.
Blijkbaar trek je randdebielen aan. Misschien wil je ons meededelen waarom dat zo is?
pi_45509172
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sorry, maar je probeert hier de vermoorde onschuld te spelen. Je bent een van de grotere hypocrieten hier op het forum, dat weet je zelf ook wel. Weet je dat zelf niet, dan wete vele andere users het wel. Afgezien daarvan is het ook prachtig hoe je altijd elke vorm van argumentatie opzij schuift als het van een andere user komt, die het niet met je eens is. Aangezien het al 3/4 jaar over dezelfde onderwerpen gaat, zijn mijn bijdrages zeer bekend, ook bij jou. (tenzij je heel graag selectief leest natuurlijk) Het grappigste is dat jij dan mij een les probeert te geven over rationaliteit, probeer je EIGEN SOORT maar eens een dergelijke les te leren.
Voor iemand die zelf nogal graag niet serieus doet, neem je kennelijk wel alles serieus wat anderen zeggen. De meeste users zijn ook wel in staat om te bepalen wat ik meen en wat ik zeg om te stoken og iets dergelijks. Ik schuif argumentatie ook nooit opzij, gewoonlijk breek ik het zorgvuldig af.
quote:
[..]

Ja inderdaad, misschien is dat een vervelende eigenschap van je, mensen in hokjes duwen als ze het ergens niet mee eens zijn. "Wat je bent het niet met mij eens, blegh dan ben jij geen "gematigde moslim"". No shit sherlock, een "gematigde moslim" is volgens jou iemand die het altijd en overal met jou eens is. Dan kan je hoog of laag springen, maar die zal niet bestaan.
Ik zeg toch heel duidelijk wat ik onder niet gematigde moslims versta? Het goedkeuren van geweld tegen ongewapende burgers om wat voor reden dan ook. Over selectief lezen gesproken zeg.
quote:
[..]

Lees je eigen teksten eens door man, je verraad jezelf al door "gematigde islam"
Ik denk dat je me misschien verwart met andere users ofzo, of dat je iedereen die het niet met jou eens is graag onder een bepaalde 'soort' schuift. Dit soort beschuldingen zeggen niet zoveel tot jij met een goed voorbeeld komt.
pi_45509182
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 05:27 schreef niet_links het volgende:
Buiten dat het onderwerp over de moskee gaat, ken ik een ander verhaal. Folders en alles in turks marokkaans en uitkeringen die makkelijk verstrekt werden, afkomsten van misdadigers achterhouden.
idd, dat was in het begin, toen de werkloosheid begon in te zetten, in die tijd had je nog geen taalcursussen nederlands voor turken/marokkanen hoor, iig niet die betaalbaar waren van een minimumloon, dus die vertalingen waren er meer voor de medewerkers van de diensten, er ging een beetje veel tijd in zitten om het iedere keer maar weer met handen en voeten uit te leggen
quote:
Toen links nog machtiger was(en iedereen politiek correct).
toen hadden we teleac met taalcursussen .. een van de eerste dingen die rechts wegbezuinigd heeft
quote:
Die paar extreem rechtse figuren stelde toen geen reet voor. Maar goed moussie die alles recht praat wat krom is weet het beter.Je moet toch echt beter je best doen.
nee, ze stelden toen nog geen reet voor, klopt, maar ze hebben helaas wel de toon gezet voor de conversatie die er nu gevoerd wordt ..
quote:
Dit soort excessen zijn voorbodes van wat er komen gaat. Ooit zullen we niet so mild reageren en worden de probleen eerst verergerd en dan opgelost.
idd, nog even en wij doen precies hetzelfde als wij hun verwijten .. leve het restrictieve beleid .. hip hoi, wat zijn we toch vrij
pleased to meet you
pi_45509212
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Blijkbaar trek je randdebielen aan. Misschien wil je ons meededelen waarom dat zo is?
Slechte universiteit?
pi_45509276
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Voor iemand die zelf nogal graag niet serieus doet, neem je kennelijk wel alles serieus wat anderen zeggen. De meeste users zijn ook wel in staat om te bepalen wat ik meen en wat ik zeg om te stoken og iets dergelijks. Ik schuif argumentatie ook nooit opzij, gewoonlijk breek ik het zorgvuldig af.
Haha right, dat moet ik nog zien.
quote:
Ik zeg toch heel duidelijk wat ik onder niet gematigde moslims versta? Het goedkeuren van geweld tegen ongewapende burgers om wat voor reden dan ook. Over selectief lezen gesproken zeg.
Ja dat zeg je nu, maar als dat zo is, dan is er wel een zeer grote groep gematigde moslims nietwaar? Doe dan niet alsof je die moet "zoeken".
quote:
Ik denk dat je me misschien verwart met andere users ofzo, of dat je iedereen die het niet met jou eens is graag onder een bepaalde 'soort' schuift. Dit soort beschuldingen zeggen niet zoveel tot jij met een goed voorbeeld komt.
Nou nee hoor, maar het is wel ZEER opvallend dat je geen GREINTJE kritiek hebt op bepaalde users alhier.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45509414
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Haha right, dat moet ik nog zien.
Hopelijk stel ik je niet telleur.
quote:
[..]

Ja dat zeg je nu, maar als dat zo is, dan is er wel een zeer grote groep gematigde moslims nietwaar? Doe dan niet alsof je die moet "zoeken".
Politieke correctheid is niet mijn sterkste kant.
quote:
[..]

Nou nee hoor, maar het is wel ZEER opvallend dat je geen GREINTJE kritiek hebt op bepaalde users alhier.
Dat is waar, misschien heeft dat te maken met mijn gebrek aan politieke correctheid, of is dat gewoon niet de soort discussie die ik wil voeren.

Bij deze; Foei (iets pitigers mag ook) tegen alle hypocriete users die zelf tot haat en geweld oproepen (dus ook tegen gewone moslims).
pi_45509497
Het mag wel iets specifieker hoor, de users helpen gewoon je topic omzeep. Distantieer je je van dergelijke mensen of niet? Of ben je bang dat je door deze users als "afvallige" gezien word.

[ Bericht 22% gewijzigd door Mutant01 op 19-01-2007 16:57:25 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_45509503
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:41 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Slechte universiteit?
Het niveau van universiteiten is inderdaad niet meer wat het was. Ze nemen daar echt iedereen aan.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:28:48 #233
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45510609
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat weet ik niet, maar die cartoons zijn in elk geval wel uitzonderlijk ongrappig.
pi_45510762
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar die cartoons zijn in elk geval wel uitzonderlijk ongrappig.
De meeste vind ik wel aardig eerlijk gezegd. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak natuurlijk.
eeeh
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:49:01 #235
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45511202
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:33 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

De meeste vind ik wel aardig eerlijk gezegd. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak natuurlijk.
Maar jij vindt GeenStijl ook grappig.
Ik rust mijn koffer.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:10:05 #236
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45511793
imams zijn per definitie radicaal en zouden verboden moeten zijn. als een imam niet radicaal is is hij geen imam. radicaal zijn is namelijk inherent aan zijn functie want zijn hoofdelijke taak is de islam zo puur mogelijk te houden en pure islam houdt in dat je heel erg lang terug in de tijd moet. Het is de taak van de imam om voortdurend christenen joden en mesnen die vrij leven te beledigen en te wijzen op een algehele onthouding.

Of geloven SCH, kirmizi beyaz mutan dat imams hele leuke fijne gesprekken en mededelingen doen over de christenen, joden en mensen die vrij denken en leven.
pi_45511825
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:10 schreef MrVVD het volgende:
Of geloven SCH, kirmizi beyaz mutan dat imams hele leuke fijne gesprekken en mededelingen doen over de christenen en joden.
Nee, dat geloof ik niet, dat is een emperisch feit dat dat zo is.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:21:56 #238
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45512085
wat ik nooit snap is dat die allochtonen die in het westen wonen steen en been schreeuwen om hun alles beperkende geloof en afkomst zo te gek is.

ze kunnen in de christelijke westerse maatschappij

vrij en zo veel en wat ze maar willen studeren,
worden niet zomaar op straat opgepakt voor hun mening,
ze kunnen dragen wat ze willen.
kunnen neuken wanneer en wat ze willen,
relaties aangaan met wie ze willen
zuipen, uitgaan, feesten en vrijuit genieten

en toch vertellen dat de sterk beperkende islam zo geweldig is. En zeker voor vrouwen.

eerlijk gezegd is het niet eens makkelijk en logisch om op deze idioten een fatsoenlijke nuchtere reactie te geven.
pi_45512192
quote:
imams zijn per definitie radicaal en zouden verboden moeten zijn. als een imam niet radicaal is is hij geen imam. radicaal zijn is namelijk inherent aan zijn functie want zijn hoofdelijke taak is de islam zo puur mogelijk te houden en pure islam houdt in dat je heel erg lang terug in de tijd moet. Het is de taak van de imam om voortdurend christenen joden en mesnen die vrij leven te beledigen en te wijzen op een algehele onthouding.

Of geloven SCH, kirmizi beyaz mutan dat imams hele leuke fijne gesprekken en mededelingen doen over de christenen, joden en mensen die vrij denken en leven.
Dat is een kwestie van interpretatie. Er is niet één pure islam. Daarom zijn er ook zoveel schriftgeleerden met elkaar aan het kijven en komen tot verschillende conclusies.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:28:15 #240
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45512253
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:21 schreef MrVVD het volgende:
ze kunnen in de christelijke westerse maatschappij

We hebben een dichter in huis!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:28:54 #241
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45512267
quote:
eerlijk gezegd is het niet eens makkelijk en logisch om op deze idioten een fatsoenlijke nuchtere reactie te geven.
Ik geloof dat je per ongeluk in een spiegel keek.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:35:29 #242
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45512437
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:

We hebben een dichter in huis!
"we" hebben hier van alles rondlopen.
pi_45512745
quote:
ooh, dus al die verhalen over moeilijkheden met het vinden van stageplekken ed zijn uit de lucht gegrepen .. juist ja
quote:
idd, niet voor hun mening, het feit alleen al dat ze in een groepje op staat zijn is voldoende
quote:
dit is vast een grapje of je hebt de laatste tijd onder een steen gewoond ?
quote:
dat kan iedereen, of juist niet, het is maar hoe je het bekijkt
quote:
ooh, vandaar dat elke vrouw die wat begint met een allochtoon (spreek turk/marokkaan/arabier) voor gek wordt uitgemaakt
quote:
vertel dat even aan de marokkaan die weer aan de deur geweigerd wordt
pleased to meet you
pi_45512768
moussie moussie, neem niet eens de moeite joh.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:54:24 #245
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45512885
quote:
imams zijn per definitie radicaal en zouden verboden moeten zijn.
Liberaal als een aal, Mr. VVD.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:03:13 #246
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45513154
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Liberaal als een aal, Mr. VVD.
zo liberaal als een aal

en

homo's doen het anaal

als dichter moet je iedere gelegenheid aangrijpen natuurlijk
pi_45513228
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
tuurlijk wel, ik ga de hoop toch niet opgeven ..

het frappante is dat dit soort gesprekken veel lijkt op wat ik in mijn jeugd heb meegemaakt, alleen ging het toen om het dragen van minirokken en (spijker)broeken voor vrouwen en lang haar voor mannen, de muziek van de Stones was duivels volgens de kerk, satanische boodschappen verstopt in de muziek en zo, de zwembaden waren nog gesloten op zondag, en de bikini .. omg .. de bikini, het einde der tijden was gekomen ..

vandaar dus ook dat ik in een deuk lig van die retoriek van die imams .. als we daar nou even weinig aandacht aan konden besteden als aan die donderpreken van de katholieken toen .. *zucht* ..
helaas hebben wij toegestaan dat die weg is afgesneden door de extremisten en gooien we nog een beetje olie op het vuur door even extreem te reageren ..

dus tja, ik zie het somber in, maar ik ga de hoop zeker niet opgeven
pleased to meet you
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:07:30 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45513305
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef moussie het volgende:

[..]

tuurlijk wel, ik ga de hoop toch niet opgeven ..

het frappante is dat dit soort gesprekken veel lijkt op wat ik in mijn jeugd heb meegemaakt, alleen ging het toen om het dragen van minirokken en (spijker)broeken voor vrouwen en lang haar voor mannen, de muziek van de Stones was duivels volgens de kerk, satanische boodschappen verstopt in de muziek en zo, de zwembaden waren nog gesloten op zondag, en de bikini .. omg .. de bikini, het einde der tijden was gekomen ..

vandaar dus ook dat ik in een deuk lig van die retoriek van die imams .. als we daar nou even weinig aandacht aan konden besteden als aan die donderpreken van de katholieken toen .. *zucht* ..
helaas hebben wij toegestaan dat die weg is afgesneden door de extremisten en gooien we nog een beetje olie op het vuur door even extreem te reageren ..

dus tja, ik zie het somber in, maar ik ga de hoop zeker niet opgeven
Je bent als een parel in een poepzee.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:28:14 #249
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45513983
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:48 schreef moussie het volgende:

ooh, dus al die verhalen over moeilijkheden met het vinden van stageplekken ed zijn uit de lucht gegrepen .. juist ja

idd, niet voor hun mening, het feit alleen al dat ze in een groepje op staat zijn is voldoende

dit is vast een grapje of je hebt de laatste tijd onder een steen gewoond ?

dat kan iedereen, of juist niet, het is maar hoe je het bekijkt

ooh, vandaar dat elke vrouw die wat begint met een allochtoon (spreek turk/marokkaan/arabier) voor gek wordt uitgemaakt

vertel dat even aan de marokkaan die weer aan de deur geweigerd wordt
je stelt de werkelijkheid waarin je leeft wel heel erg somber voor. op je al je punten ben ik het oneens. je hebt veel kansen hier. men vraagt enkel wat aanpassing en is bang voor het radicale. volkomen terecht.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:31:23 #250
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45514093
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
laat moussie toch gewoon de moeite nemen hij is hier om van mening te wisselen of ben jij zijn woordvoerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')