al gemeld in FBquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef AirRaid het volgende:
iets mompelt over een vergeten topicnummer
Level 7 met 105 seconden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/357700
Leuk spel.
Jij speelt met je reserves neem ik aan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef AirRaid het volgende:
Suijk wat doe je
Destron Elsloo FC - Waterwijk FC (32 minuten gespeeld) 1 - 3
uhm neequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij speelt met je reserves neem ik aan?
Ik ken mijn team nog niet eens echt goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
uhm nee![]()
speel alleen op 4 plekken niet met de eerste keus![]()
Ik had net op de 2e poging. (3e als je die ene waarbij m'n moeder binnenkwam meerekende, dat was 20 sec.quote:
nog droog thuis gekomen??quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken mijn team nog niet eens echt goed.Maar je komt er nog wel overheen. Denk ik. Ik was al blij als ik uberhaupt zou scoren.
Nee.quote:
Anti baklaag?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand een tip om ervoor te zorgen dat olijfolie niet zo spettert als je aan het koken bent?
Ik mik er altijd een mooie scheut olijfolie in, maar dat heeft altijd als gevolg dat ik als een debiel met ovenwanten aan moet staan.
Daar heb ik nooit last van, geen idee hoe dat komt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand een tip om ervoor te zorgen dat olijfolie niet zo spettert als je aan het koken bent?
Ik mik er altijd een mooie scheut olijfolie in, maar dat heeft altijd als gevolg dat ik als een debiel met ovenwanten aan moet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |