dat zou te makkelijk zijn...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:52 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Muhaha, wou je een sexuele dienst ofzo ?
kheb wel verdomd veel theoretische kennis als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
vraagje: stel dat je een seksdate heb en je ontmoet haar voor het eerst.....denk je dan dat het vrouwen het niet leuk zouden vinden als je haar zou vertellen dat je niet zo veel ervaring heb?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer er hoer op mn voorhoofd staat
Hahahahah nu ziet iedereen het!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:32 schreef Pracissor het volgende:
Oh kut, My Active Topics, wat doe je!
nee kees, we zijn niet allemaal een oude man, ik ben gewoon echt een lekker meisjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, je bent een dude.
ik bied 20E voor een halfuur. Vervoer regel ik zelf. Eventueel extra kosten zoals klaarkomen op lichaam betaal ik ook. Doe je ook aan Grieks?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer er hoer op mn voorhoofd staat
Nee, vrouwen die zichzelf aanbieden op internet bestaan nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:37 schreef webcamsex het volgende:
[..]
nee kees, we zijn niet allemaal een oude man, ik ben gewoon echt een lekker meisje![]()
Ja, heb ik jou weggekliktquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:39 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey Queen Bee; zit je onder de naam Kayleigh op Paiq?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |