Dat dacht ik jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja dat is ook iets meer richting de ware ikMaar alsnog niet in de buurt hoor
Ik heb geen seksdatesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw sexdates ?
wanneer kunnen we yoghurtje en Queen aan boebiedoe's lijstje toevoegen?quote:
Wedje leggen? Ik denk nooit namelijk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
wanneer kunnen we yoghurtje en Queen aan boebiedoe's lijstje toevoegen?![]()
Ok, ook niet op zoek dan ? (niet voor mijzelf hoor... maar zijn genoeg potentiele kandidaten hierzo voor je)quote:
Maar natuurlijk niet voor jou...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
(niet voor mijzelf hoor... maar zijn genoeg potentiele kandidaten hierzo voor je)
Je moet me bestquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Neej want we moeten elkaar niet.. dat is al duidelijk
Nee nu niet meer... heb je de kans gegeven maar jij durfde niet, en had geen interesse weet je nogquote:
Eigenlijk zei ik Misschien ben ik wel niet geinteresseerd, misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nee nu niet meer... heb je de kans gegeven maar jij durfde niet, en had geen interesse weet je nog
Misschien is meestal nee bij vrouwenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eigenlijk zei ik Misschien ben ik wel niet geinteresseerd, misschien
Okayquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Misschien is meestal nee bij vrouwen
Hmm ja krijgen anders weer slowchat gezeur...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:17 schreef Byte_Me het volgende:
waarom voegen jullie elkaar niet gewoon toe op msn? kun je daar lekker chatten.
zo stellig zou ik het niet stellen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Wedje leggen? Ik denk nooit namelijk...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
zo stellig zou ik het niet stellen..
er is een kans van 1 op 5 dat yoghurtje toch gaat proberen
wat is de inzet trouwens?
Muhahah, is wel een uitdaging ja..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef dawg het volgende:
Ik voorzie een nieuwe missie voor yoghurtje.
Een sexdate beramen mag toch wel ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef Mister1977 het volgende:
Dit begint een beetje op een Cruel Intentions te lijken.
sssst sc, anders gaat het dicht
Keeps the topic goinquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Een sexdate beramen mag toch wel ?![]()
dat zou te makkelijk zijn...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:52 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Muhaha, wou je een sexuele dienst ofzo ?
kheb wel verdomd veel theoretische kennis als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
vraagje: stel dat je een seksdate heb en je ontmoet haar voor het eerst.....denk je dan dat het vrouwen het niet leuk zouden vinden als je haar zou vertellen dat je niet zo veel ervaring heb?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer er hoer op mn voorhoofd staat
Hahahahah nu ziet iedereen het!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:32 schreef Pracissor het volgende:
Oh kut, My Active Topics, wat doe je!
nee kees, we zijn niet allemaal een oude man, ik ben gewoon echt een lekker meisjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, je bent een dude.
ik bied 20E voor een halfuur. Vervoer regel ik zelf. Eventueel extra kosten zoals klaarkomen op lichaam betaal ik ook. Doe je ook aan Grieks?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer er hoer op mn voorhoofd staat
Nee, vrouwen die zichzelf aanbieden op internet bestaan nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:37 schreef webcamsex het volgende:
[..]
nee kees, we zijn niet allemaal een oude man, ik ben gewoon echt een lekker meisje![]()
Ja, heb ik jou weggekliktquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:39 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey Queen Bee; zit je onder de naam Kayleigh op Paiq?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |