Arm schaapquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef avotar het volgende:
zucht tot 3 keer toe... oh m'n computer doet gek, dus ik weet niet hoe lang ik er nog ben....
en het ergste is....
* avotar geloofde het de eerste keer ook nog..
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef avotar het volgende:
zucht tot 3 keer toe... oh m'n computer doet gek, dus ik weet niet hoe lang ik er nog ben....
en het ergste is....
Ja i know, maar das echt de stomste smoes die ik ooit heb gehoordquote:
Ik zou zegen doe er je voordeel mee en neem meteen iets leerzaams.quote:
Hij trapte er inquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:55 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja i know, maar das echt de stomste smoes die ik ooit heb gehoord![]()
alleen de eerste keer maar hoor...quote:
1 keer zou ook best kunnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef avotar het volgende:
[..]
alleen de eerste keer maar hoor...![]()
Ja maar het kan wel echt hoor. Heb ik ook wel eens gehad toen ik met een leuk meiske aan het kletsen was. Ineens kreeg ik die problemen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef avotar het volgende:
en het ergste is....
ohh, Brazillė. heerlijk land met heerlijke vrouwenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:46 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb zaterdag een date met een braziliaanse
ze weet alleen nog niet dat het een sexdate is
vroem vroemquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:19 schreef mark_dabomb het volgende:
jezus....wat gaan we weer snel....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:41 schreef BATHA het volgende:
ik begrijp die kamasutra niet ... kan iemand me het even komen uitleggen ?
van het weekend heb ik wel tijd![]()
Wat ben jij streng zeg !quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef NanKing het volgende:
opruimslotje
En weer open.
Ben je voortaan berichten kwijt in dit topic dan betekent dat dat je ontopic moet gaan.
ze is niet hetero, pech voor jouquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Wat ben jij streng zeg !
Houd ik wel van![]()
Met lesbo's is niks mis mee hoor... vind dat wel geil om eerlijk te zijn...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ze is niet hetero, pech voor jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |