quote:Op donderdag 14 december 2006 08:51 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is een gevalletje dat ik een dag erna hoor van.... ik moet je nog iets vertellen.. schaam schaam traan traan..
zucht....
en ja.. komende anderhalve maand komen de rubbers weer tevoorschijn... kutdingen..
En nee... ik ben 29.. maar ik heb nog ff geen zin in een kleine... woon net samen... ik wil eerst een keer fatsoenlijk op vakantie..
[..]
ja hallo... als ik het van te voren geweten had, had het ook anders geweest.. dusseh... ff chill hoor...
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:22 schreef Darkwolf het volgende:
De sex was gisteren trouwens om te janken.
En dat terwijl het een week geleden is sinds de laatste keer door haar maandelijkse toestand.
Wel langer.
Ik had haar flink verwent en haar 3x laten komen.
Toen mocht ik eindelijk en kwam ik binnen 2 tellen klaar.
Nou wat een feest.
Dacht ik wel een tweede keer te kunnen, ging dat dus mooi niet door.
Al te lang hield ze het ook niet op z'n doggy.
Nou ja... laat dan maar weer (ijn paardelijke fantasieen prikkelde ook al niet genoeg om richting een climax te komen.)
Gelijk een kut ochtend met de trein erachter aan en mijn dag is weer helemaal getekend betreft mijn humeur.![]()
"Morgen gaan we het over doen hoor lieverd!"
Zucht...
Whatever...![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:26 schreef avotar het volgende:
och... jij kan toch ook wel een keer je dag niet hebben...
overkomt iedereen wel eens hoor..
Jeetje wat een ramp zeg... ik leef echt met je mee hoor... al je problemen enzo... ik snap dat je daarmee zou zitten...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Darkwolf het volgende:
Ja inderdaad!
Shit happens en kom er ook wel weer overheen natuurlijk.
(Vanavond letterlijk er overheen maar dan met mijn vriendin!)
Maar moest het toch even kwijt!![]()
het is meer een luxe probleem bedoel je?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:08 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Jeetje wat een ramp zeg... ik leef echt met je mee hoor... al je problemen enzo... ik snap dat je daarmee zou zitten...![]()
Maar eh, zijn genoeg mensen die helemaal geen sex hebben dus zeur niet zo !![]()
Nou hoe vaak precies weet ik niet, dan zou ik een onderzoek moeten houdenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:06 schreef Darkwolf het volgende:
Hoe vaak?
Het is de laatste maanden alleen maar.
Kan het zijn omdat haar lichaam nu sex heeft dat er van alles kan veranderen ofzo?
Daar ik haar eerste vriendje ben enzo.
Want voor mij was ze dus altijd keurig optijd en echt zelden tot niet "te laat".
Nu dus continu.
Ze gaat binnenkort weer de dokter bellen.
Want zowiezo als ze ongesteld word gaat het gepaard met bijna ondraagzame buikkrampen.
Het is alsof iemand met een paar messen in haar doos zitten te prikken.
Zo ongeveer schijnt het te voelen, zegt ze...![]()
Precies !quote:Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef avotar het volgende:
[..]
het is meer een luxe probleem bedoel je?
nee dat dat op zich laat wachten weet ik wel... het is niet het eerste paniekje dat we gehad hebben... maar dat had nooit deze oorzaak zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zei ook 'hoe krijgt zij het voor elkaar'Als ze jou niks heeft verteld valt jou niks te verwijten, al zou je eigenlijk allebei de verantwoordelijkheid moeten nemen, ookal is zij degene die de pil gebruikt (haar iedere avond even vragen of ze haar pil heeft genomen). Nog steeds vind ik het echt heel raar dat ze niet meteen na die 1e pil actie heeft ondernomen, of het iig aan jou te vertellen.. of kwam ze er pas na 3 dagen achter ofzo?
![]()
En je weet dat menstruatie op zich kan laten wachten als je in de zenuwen zit he.. die misselijkheid hoeft op zich ook nog niks te betekenen, dat kan ook van de zenuwen zijn en ze beeldt zich nu van alles in waarsch, ik dacht dat echte zwangerschapsmisselijkheid pas in een later 'stadium' komt (maar daar weet ik verder niks van)
[..]
Dude het is alles bij elkaar dus niet alleen de sex.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:08 schreef yoghurtje het volgende:
Jeetje wat een ramp zeg... ik leef echt met je mee hoor... al je problemen enzo... ik snap dat je daarmee zou zitten...![]()
Maar eh, zijn genoeg mensen die helemaal geen sex hebben dus zeur niet zo !![]()
Ongesteld word ze wel inderdaad en daar gaat het om.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou hoe vaak precies weet ik niet, dan zou ik een onderzoek moeten houdenMaar bij mij was het elke maand zo. Laatste pil op vrijdag, dinsdag ongesteld (expres zo gepland voor het weekend
), dat was echt op de dag nauwkeurig. Zolang ze daadwerkelijk ongesteld wordt is er niks aan de hand toch? Die 'messteken' herken ik
Misschien kan ze een andere pil proberen?
normaal gezien op 22 december...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hm meteen de 1e pillen na haar menstruatie dus vergeten? Das gevaarlijkNouja afwachten dan maar.. op welke dag moet ze ongesteld worden?
Dat wordt dus hopelijk een rode kerstquote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef avotar het volgende:
[..]
normaal gezien op 22 december...
nog iets meer als een week..
dat is ook somberquote:Op donderdag 14 december 2006 13:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat wordt dus hopelijk een rode kerst![]()
true, maar toch kerst hoort witquote:Op donderdag 14 december 2006 14:42 schreef mmetje het volgende:
Rode kerst beter dan een baby roze of blauwe tog>>/??
ik teken en hoop voor een rode kerst.. :-)quote:Op donderdag 14 december 2006 14:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
true, maar toch kerst hoort wit
Of zeg ik nou iets heel ranzigsquote:Op donderdag 14 december 2006 14:56 schreef avotar het volgende:
[..]
ik teken en hoop voor een rode roze kerst.. :-)
Toen ik nog de pil gebruikte was het standaart 4 dagen later pas de menstruatie, dan een krappe 3 dagen zooi en klaar was klara weer, maar ik heb nooit hele erge last van pijnen gehad, beetje ongemak, maar niets om je druk over te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dude het is alles bij elkaar dus niet alleen de sex.
En luxe probleem?
Tja... sommige kunnen geen sex hebben, dat vind ik minder erg wetende dat je iemand hebt die sex kan hebben maar even niet kan.
(Door elkaar niet te kunnen zien, ongesteldheid, en weet ik wat.)
Dat maakt het nog een tikkie zwaarder.
Ik had niks te klagen hoor, toen ik een jaartje single was.
Nu ik sex heb nog steeds niet.
Het was alleen een beetje een ongelukkige serie of events als het ware.
Vandaar!
[..]
Ongesteld word ze wel inderdaad en daar gaat het om.
Maar daar ik al een keertje bijna pa ben geweest blijf je huiverig omtrent dit soort dingen.
Het vreemde is inderdaad wel dat mevrouw exact 4 a 5 dagen elke keer weer er tussen laat zitten met stoppen met slikken en ongesteld worden.
Heel typisch.
Wellicht is een andere pil inderdaad de oplossing.
Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen / doen / ect....
een roze?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of zeg ik nou iets heel ranzigs
Het voelt ook echt alsof ze van binnen uitgehold word zei ze gisteren nog toen ik het erover had met haar.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:16 schreef erodome het volgende:
Toen ik nog de pil gebruikte was het standaart 4 dagen later pas de menstruatie, dan een krappe 3 dagen zooi en klaar was klara weer, maar ik heb nooit hele erge last van pijnen gehad, beetje ongemak, maar niets om je druk over te maken.
ben jij er al uit.. snap hem ook niet..quote:Op donderdag 14 december 2006 23:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een roze?
ik snap em niet.. ik ga er over denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |