Blaaaat, je mist het punt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Even over de realiteit nog
In hoeverre kun je spreken dat je leefbaar bent in een realiteit? Is de realiteit wel zo aanwezig in het bestaan van ons?
L.Dellinger heeft het erover dat hij mensen niet respecteert die niet bezig zijn met de realiteit. Ondertussen is hij wel mooi actief op internet en op een forum dat weer staat voor een sub-realiteit. Waar wij nu actief op zijn dat is geen realiteit. Een sub-realiteit eerder. Dus dan heeft hij geen respect voor mensen die niet bezig zijn met waarheid en realiteit, ondertussen zit hij wel mooi actief te wezen in een sub-realiteit.
Wel een mooie reden tot openen van een nieuw topic.
" In hoeverre kun je spreken dat de mensheid leefbaar is in de realiteit"
Ik zal dat niet hier gaan doen maar later in een apart topic, dit topic gaat wel richting de bookmarkt
Maar toch is het hier even ontopic, je gaat stellingen afbreken van mensen en je gaat stellingen verdedigen ook.
De realiteitZit de realiteit tussen je oren of kun je niet spreken over een realiteit tussen je oren? Is de realiteit alleen hetgeen dat de film laat zien die op je netvlies valt? Is je denkwereld misschien onrealistisch ondanks dat je zelf denkt dat je oh zo in de realiteit staat?
Zomaar een gestoorde gedachte van mij dus
In hoeverre kun je spreken over een realiteit waar wij in leven en wat is zo mooi aan die realiteit? Waarom ben je een minder mens als je je aandacht vestigd op iets anders?
Ieder mens heeft fantasie, daar ontstaat muziek, films en kunst door en nog veel meer door, zelfs sporten zijn ontstaan uit fantasie, iemand moest toch het voetbalspel ontdekken en de rest van alle sporten, is sport misschien ook onrealistisch? Dus is niet ieder mens totaal onrealistisch aangelegd?
pas op!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef huupia het volgende:
ik zie tru als een serieus sub topic, daar ik zelf veel bezig ben met het ufo fenomeen.
ook zaken als 9/11 en overheidsconspiracy's, lost civilizations vind ik de moeite waard.
helaas zitten hier ook een aantal nutcases die dit forum een slechte naam geven.
buitenstaanders die ff langs komen op tru en dat dan lezen denken dat iedereen volkomen idioot is, terwijl ik en een hoop anderen de onderwerpen zeer serieus nemen.
kwak, kwakquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
pas op!!!
Ik verander je zo in een kikker
[afbeelding]
Hee wat doe jij in mijn jurkquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
pas op!!!
Ik verander je zo in een kikker
[afbeelding]
Ja, machtige gedachtes. Alleen de tru-psychoses hebben nogal veel betrekking op onaardse dingen, die feitelijk onwaar zijn, dus daar moet wat tegen gedaan worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Iedereen leeft in zijn persoonlijk gecreëerde psychose, dat is het probleem.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hee wat doe jij in mijn jurk![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:41 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja, machtige gedachtes. Alleen de tru-psychoses hebben nogal veel betrekking op onaardse dingen, die feitelijk onwaar zijn, dus daar moet wat tegen gedaan worden.![]()
Jullie TRU-ers willen me natuurlijk meteen verheffen tot een mythische cultfiguur met bijhorende gaves. Ik wil wel dienen als orakel voor jullie orbs, coldreading, geestenervaringen, alienontvoeringen en andere spannende zaken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
ow alwetende helderziende
jij weet vanaf daar de feiten over de dingen die ik hier waarneem ?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jullie TRU-ers willen me natuurlijk meteen verheffen tot een mythische cultfiguur met bijhorende gaves. Ik wil wel dienen als orakel voor jullie orbs, coldreading, geestenervaringen, alienontvoeringen en andere spannende zaken.![]()
Als je nou in KPD ook nog even je hengeltje post dan kunnen we ook gelijk bepalen of je dan ook alle soorte "probes" mag uitvoeren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jullie TRU-ers willen me natuurlijk meteen verheffen tot een mythische cultfiguur met bijhorende gaves. Ik wil wel dienen als orakel voor jullie orbs, coldreading, geestenervaringen, alienontvoeringen en andere spannende zaken.![]()
nu ligt mijn aansterkvloeibaarvoedselflesje van 4 euro per stuk over mijn toetsendord en rokje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef nokwanda het volgende:
what's next?
In R&P een topic: bash hier krassers?
In PUB een topic over orthopedagogiek?
In F&F een topic: scheer hier uw poes?
in KPD: Bash hier pikpics?
Zie :quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef nokwanda het volgende:
what's next?
In R&P een topic: bash hier krassers?
In PUB een topic over orthopedagogiek?
In F&F een topic: scheer hier uw poes?
in KPD: Bash hier pikpics?
enquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:26 schreef Elvi het volgende:
Kan er niet een centraal "Bash hier de TRUTH-gangers" komen voor alle sceptici?![]()
Dit is best offtopic namelijk hiero![]()
Dit topic was niet mijn idee hoor, ik probeer alleen maar te helpenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Puik plan TS![]()
Hiermee creeer je ook gelijk de mogelijkheid voor ons om alle denigrerende, bash en trol posts te verwijderen met een verwijzing naar dit topic, kun je toch je ei kwijt![]()
Ik zie je goedhartigheid en ben je dankbaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zie :
[..]
en
[..]
Dit topic was niet mijn idee hoor, ik probeer alleen maar te helpen
Och, je laat me blozenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zie je goedhartigheid en ben je dankbaar
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef nokwanda het volgende:
Niet perse aan de wetenschap maar aan die dromers die vonden dat het mogelijk moest worden en het realiteit maakte die jij nu aanziet voor wetenschap
nee, niet in mijn ogen. Het zijn wel mensen die vaak kijken naar wat er niet is en wat er zou moeten zijn in hun ogen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat is de wetenschap - het onderzoeken !
Maar als je je happier voelt door wetenschappers "dromers" te noemen - ook goed
De mensen die nu aan genetica werken, onderzoekers die kijken hoe ze onze bandbreedte groter kunnen maken,
mensen die proberen schonere auto's te maken - in mijn ogen wetenschap, maar in jouw ogen "gedroom" ?
wetenschap - het verkrijgen van kennis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee, niet in mijn ogen. Het zijn wel mensen die vaak kijken naar wat er niet is en wat er zou moeten zijn in hun ogen.
Mensen die dromen. Die kunnen voor jou dan onmogelijk wetenschappers zijn in de eerste instantie. Dat worden ze immers pas als jij het tastbare bewijs hebt van wat ze hebben uitgevogeld in de fase dat ze nog als dromers werden gezien door mensen zoals jij.
Jawel hoor, Einstein was van meet af aan wetenschapper.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef nokwanda het volgende:
Misschien is het niet "De wetenschap" die dingen onderzoekt, maar zijn dat individuen die die aanzet geven. Ik denk niet dat een Einstein nu onmiddelijk als wetenschapper gezien werd.
Ik denk dat je hier wetenschap en religie door elkaar haalt, het waren juist de wetenschappers die niet mochten zeggen dat de aarde om de zon draaide enzoquote:Hoeveel mensen zijn daarvoor niet ter dood veroordeeld omdat ze dingen verkondigden die de toenmalige "wetenschap" als ketterij bestempelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |