Is een shelfcloud. Net zo één als we 17 juli 2004 over hadden. Heeft totaal niks met de storm te makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zozo, een orkaan in duitsland.
Verder wel een mooie foto, wat stelt het precies voor (behalve 'slecht weer').
ja, zo'n gevoel heb ik dus ook.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef Jodelaar het volgende:
Ja terwijl het eerst over ons land moet neem aan dat hij niet een grote sprong maakt van noordzee naar Duitsland
Dus lijkt het me dat het ook zo hard hier moet waaie maar ben maar weernoob![]()
Neem wel je regenpak ofzo mee anders ben je doorweekt denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
neuh
'k ben ook maar een arme student en anders moet ik m'n vader's auto weer jatten en dat vindt ie niet zo leuk denk ik
treinen dus
Duitsland ligt wel een stukje Noordelijker.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef Jodelaar het volgende:
Ja terwijl het eerst over ons land moet neem aan dat hij niet een grote sprong maakt van noordzee naar Duitsland
Dus lijkt het me dat het ook zo hard hier moet waaie maar ben maar weernoob![]()
inderdaad ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:08 schreef Remzz het volgende:
Dit forum is trouwens wel op het goede moment opgericht
Weet je hoeveel regen er gaat vallen, dat vindt je camera niet zo leuk denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef LoggedIn het volgende:
wie gaan er naar scheveningen? mss kan je wel leuke fotos maken
Die duitsers waarschuwen dus voor windstoten tot 150 km per uur..goed nieuws voor het noorden deslandsquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Orkaan, nooitdat zijn idd windstoten
quote:De storm genaamd Kyrill trekt naar verwachting die dag met snelheden tot 150 kilometer per uur van het noordwesten naar het zuidoosten van het land, maakte de DWD woensdag bekend.
Ik ga er om een uurtje of 3 heen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef LoggedIn het volgende:
wie gaan er naar scheveningen? mss kan je wel leuke fotos maken
ja, die regen is erg vervelend inderdaad. tot 30 mmquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Weet je hoeveel regen er gaat vallen, dat vindt je camera niet zo leuk denk ik.![]()
ik ga voor de skibroek in combi met ski-jasquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Neem wel je regenpak ofzo mee anders ben je doorweekt denk ik.Ik kijk het even aan denk ik of ik naar Den Helder ga, de windkracht 11 moet natuurlijk wel samenvallen met het moment dat je in Den Helder bent, anders kan je ook naar Scheveningen.
ff terugkomend op dit berichtquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Die duitsers waarschuwen dus voor windstoten tot 150 km per uur..goed nieuws voor het noorden deslands![]()
zie dit
[..]
dus het oosten krijgt het ook zwaar als we de duitsers moeten gelovenquote:Duitsland maakt zich op voor zware storm
anp | Gepubliceerd op 17 januari 2007, 17:50
Laatst bijgewerkt op 17 januari 2007, 17:57
OFFENBACH - Duitsland maakt zich op voor wat de zwaarste storm in vier jaar kan worden. De Duitse nationale meteorologische dienst DWD adviseert mensen donderdag indien mogelijk thuis te blijven.
De storm genaamd Kyrill trekt naar verwachting die dag met snelheden tot 150 kilometer per uur van het noordwesten naar het zuidoosten van het land, maakte de DWD woensdag bekend.
Ook de private meteorologische dienst Meteomedia waarschuwt voor zwaar weer. ,,De voortekenen staan op storm. Vooral in de namiddag en avond moet men aan de kust en in het midden van het land bedacht zijn op windstoten tot 150 kilometer per uur'', aldus de dienst. In de aan Nederland grenzende deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen dreigt Kyrill de zwaarste storm in vier jaar te worden.
Mijn ervaring is dat voor het oosten van Nederland het duitse weerbericht veel vaker kloppend is dan het Nederlandse weerbericht!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:37 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ff terugkomend op dit bericht
[..]
dus het oosten krijgt het ook zwaar als we de duitsers moeten geloven
ik vind het eigenlijk interessanter wat er in rdam gaat gebeuren..quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Duitsland. 150 km/u is toch niet bepaald een licht stormpje.
Rotterdam is verderweg dan Duitsland voor mij..quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk interessanter wat er in rdam gaat gebeuren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |