Ik denk bij windkracht 11 in een aantal provincies of een 12 in 1 provincie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:15 schreef kepler het volgende:
wanneer is er sprake van code rood?
kom maar opquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:19 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik denk bij windkracht 11 in een aantal provincies of een 12 in 1 provincie.
gewoon optimistisch blijvenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Leuk dat Weeralarm enzo, maar toch vind ik het een beetje een 'net niet' geval. Een laag van onder de 960 hPa op de Noordzee en dan nog steeds maar gewoon storm aan de westkust.Hopelijk gaat morgen het masker af, maar ik vrees er toch een beetje voor.
![]()
whahahquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mensen met een niet-mobiele telefoon
Dat probeer ik al 5 dagen, iedere run helemaal uitpluizen enzo. Toch knaagt het telkens een beetje. Ik ben blij dat het morgen zover is.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:32 schreef Jodelaar het volgende:
wordt minder heftig in Zoetermeer / Den Haag
Er rijdt een trein naar Den Helder.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:32 schreef Jodelaar het volgende:
wordt minder heftig in Zoetermeer / Den Haag
ik ben dus wél in den helder te vindenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er rijdt een trein naar Den Helder.Alleen durf ik die niet te nemen, stel je voor dat het echt gaat spoken en dat ik dan niet meer terug kan vanuit Den Helder.
een gewone telefoon kan ook mobiel zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:32 schreef Gijsje het volgende:
[..]
whahah![]()
Ooit gehoord van een gewone telefoon ?
Ga je met de auto?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik ben dus wél in den helder te vinden![]()
kan je beter met de auto gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er rijdt een trein naar Den Helder.Alleen durf ik die niet te nemen, stel je voor dat het echt gaat spoken en dat ik dan niet meer terug kan vanuit Den Helder.
neuhquote:
weet ik, maar ik bedoel we zitten maar in 9quote:
neem je een paraplu meequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga toch maar niet weg morgen, vooral vanwege de verwachte neerslaghoeveelheid.
die foto ziet er wel enorm gaaf uitquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:39 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
weet ik, maar ik bedoel we zitten maar in 9
Lage vor dem Eintreffen des Orkans „Kyrill“ hat sich verschärft: Donnerstagmittag wird es ernst! Wie die Berechnungen zeigen, zieht das Gebiet mit den stärksten Winden – 120 bis 140 km/h - über den größten Teil Deutschlands. Ab Mittag sind zunächst die Ostfriesischen Inseln dran. Der Orkan wird sie aus West bis Südwest treffen. Die von MC-Wetter erstellte Karte zeigt die Böenstärke um 12 Uhr. Grün bedeutet starke bis stürmische Böen, orange Sturm-, lila orkanartige Böen über 100 km/h. Es ist zurzeit noch eines der zurückhaltendsten Vorhersagemodelle.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zozo, een orkaan in duitslandquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:39 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
weet ik, maar ik bedoel we zitten maar in 9
Lage vor dem Eintreffen des Orkans „Kyrill“ hat sich verschärft: Donnerstagmittag wird es ernst! Wie die Berechnungen zeigen, zieht das Gebiet mit den stärksten Winden – 120 bis 140 km/h - über den größten Teil Deutschlands. Ab Mittag sind zunächst die Ostfriesischen Inseln dran. Der Orkan wird sie aus West bis Südwest treffen. Die von MC-Wetter erstellte Karte zeigt die Böenstärke um 12 Uhr. Grün bedeutet starke bis stürmische Böen, orange Sturm-, lila orkanartige Böen über 100 km/h. Es ist zurzeit noch eines der zurückhaltendsten Vorhersagemodelle.
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie shelfcloudquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zozo, een orkaan in duitsland.
Verder wel een mooie foto, wat stelt het precies voor (behalve 'slecht weer').
Niet de orkaan zelfquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zozo, een orkaan in duitsland.
Verder wel een mooie foto, wat stelt het precies voor (behalve 'slecht weer').
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |