Weet je dat wel zeker? Dit zijn Burtons, die hebben een kortere kont, en ander stoffen dak dacht ik hoor? Niet iedere 2cv kitcar is een Burton of een Lomax, er zijn tientalen bouwers, en dan hebbe we het nog niet eens over de eigen bouwsels van vele hobbyisten...quote:
burtons worden gebouwd door hobbyisten, elke burton is op een andere manier gebouwd, in zutphen (waar burton/lomax vandaan komt) rijden er best veel rond, en allemaal zijn ze anders, sommige zelfs compleet andersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Dit zijn Burtons, die hebben een kortere kont, en ander stoffen dak dacht ik hoor? Niet iedere 2cv kitcar is een Burton of een Lomax, er zijn tientalen bouwers, en dan hebbe we het nog niet eens over de eigen bouwsels van vele hobbyisten...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:30 schreef -Eddow- het volgende:
Vandaag tijdens dit "noodweer" gespot!!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als Citroën-rijder EN liefhebber van bizarre voertuigen, wist ik dat alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef alsem het volgende:
[..]
burtons worden gebouwd door hobbyisten, elke burton is op een andere manier gebouwd, in zutphen (waar burton/lomax vandaan komt) rijden er best veel rond, en allemaal zijn ze anders, sommige zelfs compleet anders![]()
Das een Volkswagen Santanaquote:
Wat een gave wagen blijft dat tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Elk jaar zijn er op de parking bij Boot Holland weer veel leuke dingen te zien.... een kleine selectie van de foto's vrijdag (ben er de laatste tijd elke dag even langs gegaan):
Merk en type: Alpine V6 GTA
post dat filmpje maar hier als je die zo graag wil laten zienquote:Op zondag 11 februari 2007 22:31 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort een hele shoot + filmpje op
http://www.spam.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |