quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:44 schreef blue-102 het volgende:
Er zijn geen orginele characters![]()
Je kan bij elke dude wel iets verzinnen, waarom hij niet orgineel is.
Mogelijkheid is ook dat het authentiek is. Maarja ik ben een dwarf hunter met een gun dus mag eigenlijk geen mening hebben.
Zit wat in , maar een nightelf druid ....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:44 schreef blue-102 het volgende:
Er zijn geen orginele characters![]()
Je kan bij elke dude wel iets verzinnen, waarom hij niet orgineel is.
Mogelijkheid is ook dat het authentiek is. Maarja ik ben een dwarf hunter met een gun dus mag eigenlijk geen mening hebben.
Erm, kijk nog eens naar je eerdere post en dan naar deze.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zit wat in , maar een nightelf druid ....
Als ze alle nightelf druid zouden verbannen heeft de alliance 40% minder aan spelers denk ik![]()
Ik bedoel een hunterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, kijk nog eens naar je eerdere post en dan naar deze.![]()
Een 64-jarige die WoW speelt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef Tain het volgende:
Mijn huisgenoot is bijna 64 en is lekker aan het spelen en ik kan niet inloggen op dezelfde server
Bij ons is iedereen 20+, we heten dan ook Elders at Play (Spinebreaker) en zijn een echt casual en social guild.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:03 schreef GameMaster het volgende:
ik zit ook in een guild met verschillende leeftijdsgroepen , van 15 tot 20 / 20 tot 30 / en 30 tot 40.
Dragonblightquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand een leuke server zonder lag? Ik zit op de Burning Steppes maar daar is het soms zo leeg.
Dat is een Normal server (wat eigelijk nergens op slaat). Weet je nog een goede PvP server?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dragonblightniet 100% lagloos, maar wel heel erg weinig
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:38 schreef _petjan het volgende:
Heeft iemand een download link naar de patch? Die blizzard downloader gaat echt langzaam.
Welke zit je Skullcrusher, die was iig een paar keer op ze bek gegaan vanavondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:31 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors![]()
Bijna heel BRD gecleared is de server ineens down, samen met nog vele anderen![]()
Mwoa, toen ik tijd terug naar server stats van een aantal verschillende servers keek was het percentage druids over het algemeen zowel bij horde als alliance het laagst van alle classes. In hoeverre de server stats kloppen weet ik overigens niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zit wat in , maar een nightelf druid ....
Als ze alle nightelf druid zouden verbannen heeft de alliance 40% minder aan spelers denk ik![]()
Ja ik kon niet door vannacht.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Welke zit je Skullcrusher, die was iig een paar keer op ze bek gegaan vanavond.
http://auctioneeraddon.com/dl/quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Waar kan ik Auctioneer voor TBC vinden?
Doet het niet..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
http://auctioneeraddon.com/dl/
En dan een test versie proberen?(of gewoon proberen te TOC te editen. Moet je het versienummer ff aanpassen.
explore cd en alle files van cd 1 tot en met cd 4 in 1 map op je harde schijf kopiëren, en vanuit die folder de install.exe uitvoeren. (install.exe op je harde schijf dus)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:01 schreef Wessiej het volgende:
Waarom geeft mijn installatie een error bij cd 2
Ben je in 10 dagen al lvl 60 dan? :|quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:36 schreef _petjan het volgende:
Ik kan met mijn guest pass geen TBC spelen
Misschien wil hij als dranei spelen (S)(K)(X)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:34 schreef Elikian het volgende:
[..]
Ben je in 10 dagen al lvl 60 dan? :|
Ja kunt maar tot lvl 20 met guestpassquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:34 schreef Elikian het volgende:
[..]
Ben je in 10 dagen al lvl 60 dan? :|
Yup.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef __________ het volgende:
Met guestpass kan je max level 20 worden toch ....
Staat op mijn KOS lijstquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef sakeh het volgende:
Zo, voor de TN spelers;
Dweeb zit in Remedy![]()
Is daar niet eenleuke addon voor die een KOs list bij houd en een waarschuwing geeft als er 1 in je buurt is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |