Loop niet op de feiten vooruit. Die mongool mag dan 70 zijn. Hijs een mafketel. Niet zoals wij, of jij, whatever. Wij willen wat genieten van die spel. Ja, okee mobs gaan snel dood. Nu nog wel. Insane gear, tja nu nog wel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef Elikian het volgende:
3) Dat mijn gear uiteindelijk waardeloos zou zijn ok, maar ik heb mijn eerste Epic al vervangen door een lvl 60 quest reward green. OK, het was mijn meest waardeloze epic, mijn Exalted ZG neck. (Jewel of Kajaro). (Choker of the Firelord is voor ons guild maar 1x gedropt) .. Gaat me allemaal veel te snel.
Kun je inderdaad beter Chinezen hebben, Ni hao!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zie dat we hier 1 iemand van Stonemaul hebben. Wat een kutserver is dat zeg. Ik zit er ook, helemaal vol met russen die geen woord engels kunnen
ik zat eerst op skullcrusher voor de migratie. Helaas ging de guild verhuizen dus ik ookquote:
Dat gevoel had ik dus ook. De eerste paar levels zullen wel vlug gaan, maar daarna verwacht ik wel dat het langzamer gaat. Instances zijn ook redelijk simpel, als je de gear er al voor hebt dus. Blood Furnace en Ramparts met gemak gedaan. Ramparts zelfs met 4 man.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef Elikian het volgende:
Omdat ik graag jullie visie zie, nog even mijn post van het einde van de vorige thread:
ik had nooit problemen met ze, maar de migraters van BloodScalp welquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik zat eerst op skullcrusher voor de migratie. Helaas ging de guild verhuizen dus ik ook![]()
Hier bij ons op de server zitten alleen maar griekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zie dat we hier 1 iemand van Stonemaul hebben. Wat een kutserver is dat zeg. Ik zit er ook, helemaal vol met russen die geen woord engels kunnen
Heb je al eens gekeken bij de Blood Elves?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
TBC CE
Gisteren een Draenei Pally aangemaakt, en geheel volgens verwacht: Azuremyst Isle is overpopulated met Draenei Shamans
Owh, voor de OP:
Dragonblight Server:
SocialDisorder: McGunnar <Forest Officials> (lvl 34 Dwarven Hunter)
SocialDisorder: Euroshopper <Forest Officials> (lvl 6 Draenei Palladin)
No shit Sherlockquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:07 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren nog ff WoW gedaan , ik zag als je geen TBC heb , ook geen XP krijgt![]()
nee, als je TBC hebt is de levelcap 70, XP werkt gewoon zoals vroegâh. Dus gele mobs afslachten levert gewoon weer XP op, ongeacht of je dat in Outland, Kalimdor of Eastern Kingdoms doet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:10 schreef Zosk het volgende:
kun je btw als je TBC hebt alleen in outland XP krijgen?
Nope,quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:10 schreef Zosk het volgende:
kun je btw als je TBC hebt alleen in outland XP krijgen?
Mijn Blood Elf Rogue over een paar maanden. <3quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:18 schreef Joeriii het volgende:
Zijn er nog fokkers die overnieuw zijn begonnen op Auchindoun ?
Mijn ideequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:33 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga gewoon rustig levelen, kun je ook nog van het spel genieten.
ik zie geen link?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:22 schreef magge het volgende:
@SocialDisorder;
Je moet je chars bij de fok-wow-wiki zetten. De link staat in de OP onderaan. Dan sta je ervoortaan bij.
Oh and Trouwens, volgends mij is ALLES overpopulated. ^^
Yeah idd. Ben nu met me Jewel crafting bezig. Iig als ik straks thuis komquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:33 schreef Sitethief het volgende:
sommige mensen hebben echt geen levenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:33 schreef Sitethief het volgende:
Idd. Hij staat er ook niet onder. Terwijl dat wel moet:quote:
Dat zijn super-skilled gasten man die ontzettend veel planning hebben moeten doen enzo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
sommige mensen hebben echt geen leven![]()
Ik dacht dat ik geen leven had...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
sommige mensen hebben echt geen leven![]()
Ik denk dat die gast een chronisch gebrek aan andacht heeft ,en probeert op zo een manier te compenserenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen leven had...
Maar dit slaat echt alles! Whoehahahaha.
Wat wil die gast nou? Alles van de andere factie pwnen?
Alleen door de instances gaan? Omdat niemand anders mee kan
En daarbij moet ie nu terug door heel het continent om alles eens rustig op z'n gemak te gaan bekijken. Volgens mij heeft ie helemaal niks gezien
Of hij ziet het gewoon als uitdaging. Niet alles is negatief hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat die gast een chronisch gebrek aan andacht heeft ,en probeert op zo een manier te compenseren
skilled zijn ze idd, en ze hebben ook moeten plannenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zijn super-skilled gasten man die ontzettend veel planning hebben moeten doen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |