Thanks voor het nieuwe topic.
Omdat ik graag jullie visie zie, nog even mijn post van het einde van de vorige thread:
----
Ik heb echt 3 grote bezwaren.
1) Ik denk dat het spel echt te simpel is? Ik heb nog geen instances gedaan, maar de trash buiten is echt waardeloos. De mobs in BRD van lvl 54 zijn harder. Ik 2shot de lvl 62s
![]()
, en ik heb al een aantal lvl 63 elites neer
![]()
. (Ik ben nog steeds 60 trouwens). ... zijn de mobs in de instances beter?
(ik weet dat mijn T2 gear helpt, maar da's niet alles)
2) De XP is insane. 10k xp om de persoon naast hem aan te spreken. Ik had gehoopt dat het levellen toch zeker 2 maanden ging duren, maar de XP eis zal toch echt exponentieel moeten stijgen om dat zo te maken. Nu al lvl 62 zijn is al bijna normaal na een dag spelen. ... Die lvl 70 (al is hij gepimpt) geeft aan dat het dus niet veel beter wordt. (vanavond heb ik rested bonus)
3) Dat mijn gear uiteindelijk waardeloos zou zijn ok, maar ik heb mijn eerste Epic al vervangen door een lvl 60 quest reward green. OK, het was mijn meest waardeloze epic, mijn Exalted ZG neck. (Jewel of Kajaro). (Choker of the Firelord is voor ons guild maar 1x gedropt
![]()
) .. Gaat me allemaal veel te snel.
Ik had echt gehoopt hier maanden van te genieten, maar ben bang dat het snel voorbij is als er niks is aan 'echt moeilijke' content, zoals Naxx eerst was.