hier sta je d'r inquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:21 schreef NrSiX het volgende:
ik heb iedereen in de lijst toegevoegd (eindelijk na 2 uur) .. voeg me toe @ Wii # 1853-7725-9151-3387
Hehe, dat is handig. Dus jij lekker spelen terwijl zij zit toe te kijken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het leuk om te Zelda te "kijken" en een spelletje mee te spelen, geen problemen hier dus.
Ik kom niet eens meer toe aan Zelda, omdat m'n vriendin er continu achter zitquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
Mijn vriendin vindt het leuk om te Zelda te "kijken" en een spelletje mee te spelen, geen problemen hier dus.
oke dan!quote:
Yep en dan gezellig samen puzzeltjes oplossen enzovoorts.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hehe, dat is handig. Dus jij lekker spelen terwijl zij zit toe te kijken?
Hey als ik je nummer in vul dan doet ie het niet "Wii nummer klopt niet"quote:
zeker weten dat je em goed hebt ingetikt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hey als ik je nummer in vul dan doet ie het niet "Wii nummer klopt niet"
Deze staat @ de lijst:
8914-82019247-2985
denk het idd, dit om misbruik van het systeem te voorkomen, beide partijen moeten weten dat je de ander toevoegd, en dat moet "mondeling" gebeurenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
oke dan!
btw wel wazig dat je geen notify krijgt als iemand je wil toevoegen :S zou veel handiger zijn toch, of is dit kid-proof?
Ben blij dat ze dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
denk het idd, dit om misbruik van het systeem te voorkomen, beide partijen moeten weten dat je de ander toevoegd, en dat moet "mondeling" gebeuren
zijn ze speelbaar met de wiimote of cube controller?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef gamefreek het volgende:
Meh, enkel Streetfighter en Super Probotector in de VC![]()
Wanneer komen nou de N64 titels![]()
bagger.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:05 schreef gamefreek het volgende:
Meh, enkel Streetfighter en Super Probotector in de VC![]()
Wanneer komen nou de N64 titels![]()
jep :Squote:Op donderdag 18 januari 2007 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker weten dat je em goed hebt ingetikt?
dat is echt mijn wii nummer
wazig...quote:
maar het spel is erg gaaf thoughquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:32 schreef SPiDeY. het volgende:
maar ff Super Probotector binnen getrokken
Wel difficulty op moeilijk zetten, want de levels schijnen maar kort te zijn!
Heldquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef Lemming22 het volgende:
Heh heh ik heb oooook eeeeeindelijk een Wii sinds deze middag![]()
![]()
![]()
![]()
Erg leuk!!
Nu nog Wii Play vinden, een extra nunchuck erbij. En dan nog eens kijken of er andere leuke spelletjes zijn, ik hoop wel dat er een mario variant komt. Mario Kart lijkt me helemaal leuk!
Bijna? Waar hoop je opquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef speknek het volgende:
Wii Sports blijft zo verslavend. Ben nu level 1994 bij Tennis, Biiijjjjna
. Alleen wil m'n vriendin nu weer tv kijken
.
Nah, ik vind 2000 een mooi moment om te stoppen en de andere spellen te gaan spelen. Dus toen was ik gisteravond laat 2026 en dacht ik naaaa nog een potje voor ik ga slapen. Maar toen won ik met 3-2 en sta ik nu weer op 1992quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:05 schreef FJD het volgende:
Bijna? Waar hoop je opDat je klaar bent bij 2000? Dan kan ik je nu alvast teleurstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |