En dan die gynocoloog als het kindje er is: "FiPo!!!!!".quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:10 schreef freud het volgende:
Maaruh, wat zou die naam gaan zijn? Was een meisje toch?FAbiënne? FAnny? FAroes? FAy? FAith? FAtima? FAinche? FArrah?
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef pea4fun het volgende:
Ow Nikki heeft een dochter? Feli Nikki
Jakkes...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerwe hebben nog geen officiele mededeling.
![]()
Iiiiiiiiikkk ???quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Teveel SAW gekeken HM-II?
Met daarop Nikky's reactiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had je nog zo aangeboden om het er al uit te snijdendus niet miepen.. Want het mes is goed geslepen, maar neeeeeee Nikky moet zonodig in het ziekenhuis in zich laten snijden..
![]()
Beetje vertrouwen in je users mag ook wel.
fluit deuntje "Butchered at Brith" van Cannibal Corpse![]()
![]()
Nikky weet dat ik het zeg, daarom doet ze er niet moeilijk over ..quote:
Net de eerste bak al opquote:
Geen Sonja Bakkeren, maar Achmed Bhakkerenmi?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net de eerste bak al opIk kom op kantoor en krijg te horen dat ik zo ga vergaderen en dat we daarna broodjes shoarma krijgen
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef pirke het volgende:
Hoor ik hier het eerste FotHomopaar uit de kast komen?![]()
![]()
Ik ben al met mn derde beker chocolademelkquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef freud het volgende:
[..]
Geen Sonja Bakkeren, maar Achmed Bhakkerenmi?
Vlug P, denk effe aan een willekeurige weegschaal... Dan heb je meteen je BalanceDag gehad..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoiets jaWeet niet of ik er blij mee moet zijn, maar goed
Goed om beter te worden denk ik
Wat is dat dan voor voorbarige topictitelquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerwe hebben nog geen officiele mededeling.
![]()
Over een uurtje of 2 wordt het kind uit de baarmoeder gesneden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef pea4fun het volgende:
Ow Nikki heeft een dochter? Feli Nikki
Hoezo, we wachten toch op de naam?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor voorbarige topictitel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |