abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45733990
Vast niet
pi_45735723
Theo is echt uit vorm zeg ..
pi_45736478
Als ze die ballen er nou ook nog eens ėn schoten
jeweetz
pi_45743038
Fränkel er niet bij in de Derby , hopelijk zet ie er geen Siebe voor in de plaats.

Sansoni ( zijn tongetje uitsteken naar die kruiken op de Kingside )

Jammergenoeg is het maar bij 1 punt gebleven , maar het hadden er ook 0 kunnen zijn , nou nu op naar de derby
  zondag 28 januari 2007 @ 00:07:20 #205
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_45743596
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammergenoeg is het maar bij 1 punt gebleven , maar het hadden er ook 0 kunnen zijn
We hadden daar gewoon keihard moeten winnen. Het is ook altijd het zelf de verhaal. Wordt er een keer een paar wedstrijden goed gespeeld dan verliezen we weer van die kutclubjes
jeweetz
pi_45750299
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:07 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

We hadden daar gewoon keihard moeten winnen. Het is ook altijd het zelf de verhaal. Wordt er een keer een paar wedstrijden goed gespeeld dan verliezen we weer van die kutclubjes
Correctie: je verloor ditmaal niet.
Volgende week verlies je wel van een kutclub.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_45752270
Volgens mij post je in het verkeerde topic -J-D-
pi_45752484
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:14 schreef Positive_Thinking het volgende:
Volgens mij post je in het verkeerde topic -J-D-
pi_45752532
Rot op met al die NEC-ers
pi_45752824
Krijg je als jullie ook in hun topics lopen te neuzen.. dan komen ze ook hier.

verder weinig nieuws op het Vitesse front. Rustige week richting derby waar Fränkel niet van de partij zal zijn.
pi_45752874
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:24 schreef DeVinger het volgende:
Rot op met al die NEC-ers
Beetje ongepast aangezien jij ook welkom bent in het NEC-topic.
pi_45752927
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:36 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Beetje ongepast aangezien jij ook welkom bent in het NEC-topic.
Hap!
pi_45753077
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Hap!
pi_45753104
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:45 schreef DeVinger het volgende:

[..]
  zondag 28 januari 2007 @ 15:58:08 #215
164786 F.O.N.S.
Ef Oo En Es
pi_45759363
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:46 schreef -J-D- het volgende:

[..]

We slopen jullie.
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45759910
[De Derby 4/2 ] Vitesse - Nec

Zullen we het hier over de Derby hebben
pi_45760991
Slecht weekend voor ons. Als ik naar de andere uitslagen kijk waren dit dure punten gister
  zondag 28 januari 2007 @ 16:39:52 #218
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_45761437
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef Domenica het volgende:
Slecht weekend voor ons. Als ik naar de andere uitslagen kijk waren dit dure punten gister
Wil je bij die negen blijven moet dit weekend wel een incident zijn.
En niet de ene week top spelen en de week erna knullig tegen een mindere god spelen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_45762236
Wees blij dat we niet verloren hebben, 0-0 is helemaal niet slecht.
NEC wordt idd een 6-punten wedstrijd, neem aan dat Aad hem zelfs gaat bestempelen als een 9-punten pot.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:54:16 #220
164786 F.O.N.S.
Ef Oo En Es
pi_45764234
We staan wel boven Groningen
  zondag 28 januari 2007 @ 20:19:05 #221
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45768638
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef DeVinger het volgende:
Wees blij dat we niet verloren hebben, 0-0 is helemaal niet slecht.
NEC wordt idd een 6-punten wedstrijd, neem aan dat Aad hem zelfs gaat bestempelen als een 9-punten pot.
volgens mij is een 6-punten pot als je 3 voor, of achter staat. In dit geval staan we gelijk, dus gewoon een wedstrijd die 1 keer per seizoen in het gelredome wordt gespeeld, natuurlijk wel de meest beladen. Om warm te lopen staat er op UA een leuk nummertje. Kenners weten hem wel te vinden.
Maximaal 4 regels
pi_45769367
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:19 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

volgens mij is een 6-punten pot als je 3 voor, of achter staat. In dit geval staan we gelijk, dus gewoon een wedstrijd die 1 keer per seizoen in het gelredome wordt gespeeld, natuurlijk wel de meest beladen. Om warm te lopen staat er op UA een leuk nummertje. Kenners weten hem wel te vinden.
Een goed nummer
pi_45769563
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef Domenica het volgende:
Idd..

En nu maar hopen dat het zo stil blijft rond die schorsing van Danko.
pi_45770239
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:19 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Je kunt wel merken dat jij nooit naar interviews of persconferenties van de Mos luistert
  zondag 28 januari 2007 @ 21:42:34 #225
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_45772203
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Idd..

En nu maar hopen dat het zo stil blijft rond die schorsing van Danko.
daar gaan ze de komende week ongetwijfeld een uitspraak over doen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 28 januari 2007 @ 23:00:50 #226
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45775735
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Je kunt wel merken dat jij nooit naar interviews of persconferenties van de Mos luistert
uh Nee,
Trainers horen niet te praten, ze moeten hun team laten winnen
Al heeft De Mos wel is mooie uitspraken... oke 6punten wedstrijd as zondag en die 6 punten blijven hier!
Maximaal 4 regels
pi_45776232
Hij heeft elk weekend weer een mooi rekensommetje voor de pers en heeft een geheel eigen visie op de weging van iedere wedstrijd
Soms onnavolgbaar, maar uiterst vermakelijk
pi_45781111
Vanavond waarschijnlijk de eerste wedstrijd voor onze nieuwe keepert.

Jong Ajax moet tegen Jong Vitesse dus dan kan die mooi een beetje wedstrijdritme opdoen
quote:
VITESSE
Meulens duwt Junker naar vierde plan

29-01-07 De Gelderlander

De Deense spits Mads Junker lijkt veroordeeld tot een bijrol bij Vitesse. Junker bleef zaterdag tegen Willem II (0-0) negen­tig minuten op de bank. Hij is zijn plaats kwijt aan Fred Benson.

De Mos: „Benson is boven Junker uitgegroeid.” Na de wissel van Benson kwam niet Junker maar Youssouf Hersi en later jongeling Rihairo Meulens in de ploeg. „Omdat ik werk­lust nodig had en Meulens een jager is”, zei De Mos. „Junker is geschikt als we veel op de helft van de tegenstander spelen.”
Hier wordt ik wat minder vrolijk van ( we hebben na lange tijd weer een luxe in de spits , maar om Junker nou op een zijspoor te zetten )
pi_45781194
Ik had rustige week richting derby verwacht lijkt erop dat dat weer niet gaat gebeuren..
pi_45781215
quote:
Op maandag 29 januari 2007 07:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik had rustige week richting derby verwacht lijkt erop dat dat weer niet gaat gebeuren..
Je hebt gister toch al feest gevierd

Over Junker het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat Aadje Junker op scherp zet voor Zondag
pi_45781422
Hehehe met beetje geluk blijf ik door vieren deze week..

Wat Junker betreft lijkt erop dat hij afvalt. Als je al zoveel mensen voor je moet laten gaan en dat niet vioor de eerste keer dan ben ik bang dat hij in de ogen van de Mos niet voldoet.
pi_45781812
Niet alleen in de ogen van de Mos hoor jongens. Hij heeft een hele lieve kop, doet zeker zijn best, maar kiest wat mij betreft te vaak voor de niet-logische oplossing. Verneukt daardoor veel aanvallen en is al helemaal geen goalgetter. Snap de Mos wel, al heb ik ook een 'zwak' voor Mads. Hij is never nooit niet op arrogantie te betichten, maar moet veeel effectiever gaan ballen.

Benson heb ik alle vertrouwen in!
pi_45783050
Benson heb ik ook alle vertrouwen in, die jongen heeft al veel goed werk verricht dit seizoen net zoals Lazovic. Je mag deze jongens niet afvallen na een mindere wedstrijd en waar kansen onbenut gelaten zijn.
pi_45783406
De titel van dat artikel slaat trouwens nergens op.
quote:
Omdat ik werk­lust nodig had en Meulens een jager is
, dan moet je inderdaad niet Junker hebben, wil nog niet zeggen dat hij Meulens altijd de voorkeur geeft .. Maar goed, toch vind ik het jammer ..
pi_45783685
Ben het eens met P_T

Danko moet gewoon altijd spelen daar is geen twijfel over mogelijk , dan moet Aad kiezen tussen Benson en Junker 1 van die 2 kan eventueel ook nog op de 10 maar dan moet Pryor naar het middenveld.

Maar zolang Esajas maar niet speelt vindt ik het goed voor Zondag ( V/D Schaaf gaat het duel van Zondag naar alle waarschijnlijkheid niet halen )
pi_45784247
quote:
Sansoni koestert het punt in Tilburg
Door GERARD BORGMAN

TILBURG - Vitesse en Willem II zorgden zaterdag voor een draak van een wedstrijd. Maar Sébastien Sansoni, de beste man aan Arnhemse kant, koesterde de 0 - 0. „Als het niet loopt, dan is een punt in een uitwedstrijd niet slecht.“
Vitesse slaagde er in het Willem II Stadion niet in een goed vervolg te geven aan de sterke start in het nieuwe jaar (winst Antalya Cup en 3-2 zege op FC Groningen). Toch was in het Arnhemse kamp nauwelijks plaats voor teleurstelling.

„Nul-nul is een goed resultaat“, zei Sébastien Sansoni. „Het is immers in een uitwedstrijd. Als je thuis je wedstrijden wint, en uit gelijkspeelt, dan doe je het goed.“

Vitesse-trainer Aad de Mos stelde aan de vooravond van het treffen in Tilburg dat zijn ploeg al zo ver is in het groeiproces, dat alleen een driepunter tot tevredenheid kan leiden in duels met ploegen van het kaliber Willem II.

„Ik denk dat de trainer altijd wil winnen“, reageerde Sansoni. „Dat vind ik de juiste instelling. Ik denk dat de ploeg er ook de mogelijkheden voor heeft. Wij hebben tegen elke tegenstander kans te winnen. Daar is iedereen klaar voor. Maar soms zijn er wedstrijden waarin het team het gewoon niet heeft, dan lukt het niet.“

„Het was vandaag een slechte wedstrijd“, vervolgde de Fransman, die morgen 29 jaar oud wordt. „Misschien kwam het door het slechte veld. Of kwam het doordat Willem II hard speelde. Zij speelden geen voetbal en daar houden wij niet van. Wij willen voetbal spelen. Maar nogmaals, je kunt niet elke wedstrijd goed spelen. Dat geldt zelfS voor topteams, kijk naar Barcelona of Lyon. Die winnen ook niet altijd.“

Sansoni onttrok zich zaterdag aan de massale malaise en was de onbetwiste uitblinker. Spelend in de controlerende rol voor de verdediging deed hij alles goed: geen balverlies, rustig aan de bal, prima overzicht, hij won alle duels en had enkele goede intercepties.

„Ik heb een goed gevoel over mijn eigen spel“, aldus Sansoni, die al weken goed presteert op het middenveld. „Deze positie is een beetje ‘libero van het middenveld’. Of ik hier liever speel dan in het centrum achterin? Dat maakt me niet uit. Beide posities zijn goed voor mij. Ik werk voor het team en op welke positie ik speel, dat is aan de trainer.“

Bron: De Gelderlander
Defranseslag had gelijk.
Don't think twice, it's all right.
pi_45784337
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef JH87 het volgende:
Defranseslag had gelijk.
Defranseslag doet nu zo :

Maar hij speelde wel een goede wedstrijd afgelopen Zaterdag
pi_45784454
Hé die foto heeft mijn oom gemaakt.
jeweetz
pi_45784541
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef Rhinestone het volgende:
Hé die foto heeft mijn oom gemaakt.
, dus voor jou hoef ik er niet bij te typen dat ie van vitessehome afkomt
pi_45784593
Neuj, ik herkende em al
jeweetz
  maandag 29 januari 2007 @ 11:39:49 #241
164786 F.O.N.S.
Ef Oo En Es
pi_45784746
Hehehe, jammer voor defranseslag dat hij er nu niet meer mee kan opscheppen .

We hadden eigenlijk een panalty tegen moeten hebben in de eerste helft door Sansoni, maar verder speelde hij wel goed.
pi_45785201
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De titel van dat artikel slaat trouwens nergens op.
[..]

, dan moet je inderdaad niet Junker hebben, wil nog niet zeggen dat hij Meulens altijd de voorkeur geeft .. Maar goed, toch vind ik het jammer ..
Ja daarom. De Mos zegt niet dat hij 4e keus is, maar dat verkoopt beter in de media
pi_45785721
De media is Pietje Velthuizen ook flink aan 't ophemelen trouwens. Speelde hij tegen Willempie weer goed?
pi_45785755
Heb alleen de samenvatting gezien bij Talpa gister (kort overzicht van zaterdag dus), en hij daarin twee goede reddingen, zeker die eerste. Hij heeft zich idd wel laten zien.
pi_45791452
quote:
Benson, Pryor en Velthuizen in Oranje selecties

Fred Benson, Anduele Pryor en Piet Velthuizen zijn opgenomen in de voorlopige selecties van respectievelijk Jong Oranje en Nederland onder 21 jaar.
Jong Oranje speelt op dinsdag 6 februari a.s. in het Euroborg Stadion een oefeninterland tegen Jong Rusland. In Groningen wordt om 21.00 uur afgetrapt.

Op woensdag 7 februari zal Nederland onder 21 jaar het opnemen tegen hun leeftijdgenoten van Denemarken. Plaats van handeling is het Polman Stadion in Almelo, waar om 18.30 uur wordt afgetrapt.

Op vrijdag 2 februari a.s. worden de definitieve selecties bekend gemaakt. Spelers die niet in aanmerking komen voor de definitieve selectie van Jong Oranje kunnen worden opgenomen in de selectie van Nederland onder 21 jaar.

Bron: Vitesse.nl
pi_45791455
quote:
DANKO LAZOVIC VRIJGESPROKEN

Vitesse's topscorer Danko Lazovic is maandag vrijgesproken door de Tuchtcommissie van de KNVB. De Servische aanvaller was aangeklaagd op basis van televisiebeelden.

Lzovic kwam in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 21 januari jl. in duel met een speler van de bezoekers. Hierbij leek op televisie sprake te zijn van een overtreding die niet was opgemerkt door de scheidrechter. De Tuchtcommissie heeft nu echter bepaald dat er geen sprake was van een overtreding en sprak de spits vrij. Hierdoor is Lazovic komende zondag gewoon inzetbaar in de derby tegen NEC.

Danko Lazovic, die al had verklaard zich van geen kwaad bewust te zijn, was verheugd met de vrijspraak: "In een wedstrijd is altijd fysiek contact. Zo lang dit beperkt wordt tot de duels, en zolang er sprake is van een eerlijke strijd om de bal, moet dat ook kunnen. Voetbal is niet voor niets een contactsport. Ik ga altijd voor de bal en ik wil altijd winnen. Maar daarbij ken ik wel mijn grenzen. Ik zal een speler nooit bewust blesseren of iets dergelijks. Nu ben ik heel blij dat de Tuchtcommissie dat ook heeft ingezien, want ik zou zwaar teleurgesteld zijn geweest als ik de wedstrijd tegen NEC had moeten missen."

Bron: Vitesse
pi_45791583
Jij was me net voor

Maar nog meer goed nieuws
pi_45791712
Ik had het dit keer niet verwacht. Vorige keer werd ie volledig terecht - hoewel pas na beroep - vrijgesproken, dit keer had ik verwacht dat Lazovic toch wel 3 wedstrijden zou krijgen. Super, dit.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:33:58 #249
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45791745
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef JH87 het volgende:

[..]

.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_45791781
Dat is zeker goed nieuws. Ik had dat ook niet verwacht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')