quote:Vooronderzoek tegen Lazovic
EREDIVISIE
ZEIST (ANP) - De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek begonnen naar een vermeende overtreding van Danko Lazovic. Dat meldde dinsdag de KNVB.
De aanvaller van Vitesse sloeg afgelopen zaterdag in de wedstrijd tegen FC Groningen een tegenstander. De arbiter liet de Serviër onbestraft, maar op televisiebeelden was de slaande beweging wel te zien.
De aanklager bepaalt mede aan de hand van de beelden of Lazovic alsnog een strafvoorstel krijgt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:47 schreef Posdnous het volgende:
Laat me raden, de provincie waaronder nijmegen moet weer gaan meebetalen.
Wat maakt het nou uit door wie je Gpwnd wordt, Lazovic, Benson, Junker of Pryor, ze komen allemaal even hard aanquote:
Dan mag er ook wel een onderzoek plaatsvinden naar de twee overtredingen van Groningen, die dan zéker ook een onderzoek verdienen. Heksenjacht, dit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Het is gewoon een slaande beweging dus 1 wedstrijd wordt het zeker.
In principe is het ook wel jammer, zo'n Lazovic had door Potje al binnen een minuut of 10 gek gemaakt kunnen worden. Mentaal is het net een labiel kind zoals Leonardo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit door wie je Gpwnd wordt, Lazovic, Benson, Junker of Pryor, ze komen allemaal even hard aan
Ah, dat zeiden ze vroeger ook van Einstein.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In principe is het ook wel jammer, zo'n Lazovic had door Potje al binnen een minuut of 10 gek gemaakt kunnen worden. Mentaal is het net een labiel kind zoals Leonardo.
Hoeveel doelpunten heeft jullie grote "aanwinst" Niedzielan dit seizoen dan al gemaakt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In principe is het ook wel jammer, zo'n Lazovic had door Potje al binnen een minuut of 10 gek gemaakt kunnen worden. Mentaal is het net een labiel kind zoals Leonardo.
Die kon dan ook voor geen meter voetballen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:49 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ah, dat zeiden ze vroeger ook van Einstein.
Zou wel vet zijn! Wordt de afkeer tegen ons nog groterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:47 schreef Posdnous het volgende:
Laat me raden, de provincie waaronder nijmegen moet weer gaan meebetalen.
Vrees dat het er wel meer zullen worden, en dat hij de derby zal moeten missen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Het is gewoon een slaande beweging dus 1 wedstrijd wordt het zeker.
Precies, dat is buiten een labiel figuur ook nog eens een prutser, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Hoeveel doelpunten heeft jullie grote "aanwinst" Niedzielan dit seizoen dan al gemaakt?
Wees maar trots dat je clubje van anderen afhankelijk is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Domenica het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn! Wordt de afkeer tegen ons nog groter![]()
Kan mij het schelen hoe de clubs er financieel voor staan. Ik kijk alleen naar de ranglijst.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wees maar trots dat je clubje van anderen afhankelijk is.
En dat het hele land weet dat je die plek eigenlijk niet verdient is niet interessant zekerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:52 schreef Domenica het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe de clubs er financieel voor staan. Ik kijk alleen naar de ranglijst.
Hoezo zouden we die plaats niet verdienen dan? Behalve als we laatste staan zeker?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En dat het hele land weet dat je die plek eigenlijk niet verdient is niet interessant zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |