Ik heb al twee jaar geen fatsoenlijk mobiel, vorige jaar was het een razor die na 3 maanden niet tegen een sms-je met halfnatte vingers kan, nu die SE die elke keer als hem uitzet niet meer wakker wil worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kon een Nokia 3310 krijgen voor vervanging, maar die was niet simlock vrij![]()
kreeg geen vervanging dus.
Ik vind het kut, maar ik vind SE wel goed. Volgende mobiel word weer een SE of Nokia of een smartphone
Ik hoor dat van zoveel mensen he. Ben echt blij dat ik een paar maanden geleden uiteindelijk toch voor de k800i ben gegaanquote:Op donderdag 26 april 2007 17:21 schreef Xcalibur het volgende:
mijn moeder heeft sinds van de week een Nokia N73, die software werkt echt waardeloos in vergelijking met die van SE
Die wordt ergens in een tippelzone gegooidquote:Op donderdag 26 april 2007 19:01 schreef RacerDKB het volgende:
Ik mis me k800i
Helemaal in ze eentje in een doosje naar SE gestuurd worden
Ik heb geeneens afscheid genomen! Gelukkig heb ik de oplader nog, die aai ik nu.
Waar word mijn lieve k800i heen gestuurd?
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die wordt ergens in een tippelzone gegooid![]()
maarre ik denk misschien naar Dynafix, ik was mijn K800i twee weken kwijt, maar gelukkig kreeg ik wel een nieuw toestel.
En idd niks mis mee met SE, fijn toestel (vorige toestel was een W800i, ook geen problemen)
haha, hoop er maar niet op. De K800i wordt nog gewoon geproduceerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]Nieuw toestel
Als ik een K800i, nieuw krijg is het goed, krijg ik een K810i met 1gb geheugenkaartje dan koop ik de rest voor me leven alleen nog maar SE![]()
zoals bij een Samsung? Niet dat ik weet, hoezo? Heb je iets te verbergen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:59 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand of je mappen kunt beveiligen met een pincode zodat je er niet in kan? Echt voor 1 map en niet dat je bij het begin 2 codes in moet toetsen voor je sim. Maar echt alleen voor de mappen?
ja ik heb genoeg te verbergenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zoals bij een Samsung? Niet dat ik weet, hoezo? Heb je iets te verbergen?![]()
Heb em terug, zelfde toestel, nu met oude T-Mobile branded firmware uit dec 2006quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]Nieuw toestel
Als ik een K800i, nieuw krijg is het goed, krijg ik een K810i met 1gb geheugenkaartje dan koop ik de rest voor me leven alleen nog maar SE![]()
Nou, dat is ook kut...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:46 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Heb em terug, zelfde toestel, nu met oude T-Mobile branded firmware uit dec 2006![]()
misschien werkt deze applicatie voor je pr0n stuffquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef Seal_force het volgende:
[..]
ja ik heb genoeg te verbergenMaar is daar geen optie voor dan , dan heeft de nokia n73 toch een pluspunt
![]()
Nu 7 dagen geleden dat ik hem bij Belcompany heb afgeleverd, ik zou na 2-3 weken een telefoontje krijgen als ie er is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
misschien werkt deze applicatie voor je pr0n stuff![]()
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=133338
@RacerDKB: en wat is jouw status van je K800i? Al iets gehoord?
welk toestel gebruik je nu?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nu 7 dagen geleden dat ik hem bij Belcompany heb afgeleverd, ik zou na 2-3 weken een telefoontje krijgen als ie er is.
gebruik gewoon een cardreaderquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand die bestanden kan overbrengen met Windows Vista?
Ik gebruik nu mijn oude Motorola C250quote:
Dat dusquote:gebruik gewoon een cardreader
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:42 schreef Seal_force het volgende:
Wat is nou het besten om je joystick schoon te maken?
Wat bedoel je? De ''grille'' waar het VGA cameraatje voor videogesprekken in zit? Zoja dan lijkt het me dat je zoiets moet nabestellen ofzo?quote:Ik heb een zwarte Se-k800i en nu is me zilverrandje los geschoten aan de bovenkant en daar is een stukje uit, ! Hoe kan je zo iets oplossen? met je verzekering?
Nee die niet, het zilvere randje wat over heel de k800i loopt.quote:Wat bedoel je? De ''grille'' waar het VGA cameraatje voor videogesprekken in zit? Zoja dan lijkt het me dat je zoiets moet nabestellen ofzo?
Nope de krasjes zitten netjes op dezelfde plekquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, dat is ook kut...
Heb je niet stiekem een of ander toestel gekregen dat ze nog hadden?
En kan je niet gewoon updaten?
Ik heb geen stof achter het scherm , maar ik denk dat als je met Airduster in het Memory Stick micro gleufje spuit het wel weg gaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef SHOOOTO het volgende:
hoe verwijder je stof die achter je scherm zit? Kan dat ook met die Airduster?
Al die software en opties maakt ze gewoon verrot, gelukkig heb ik ook nog een brakke 10 keer van de trap gevallen Nokiaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef SHOOOTO het volgende:
tegenwoordig zijn die mobieltjes niet zo robuust zoals vroegah! Nokia 6110/6150 kon je van de trap afgooien en bleef ie nog werken.
RLX he! had ik ook. Ik had mijn mobiel een maand of 3. Telkens als ik mijn telefoonklepje los deed liep mijn telefoon vast. Ik hem opgestuurd. En een week later kreeg ik een pakketje thuis. Ik hem uitpakken. Bleek er een hele nieuwe mobiel in te zitten! Behalve het accu klepje, die was nog van mijn oude mobielquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:00 schreef RacerDKB het volgende:
En dan heb je gewoon ineens een heel nieuw toestel
Ik heb dus een nieuwe gekregen, helemaal schoon enzo.
De joystick gaat echt zwaar als die net nieuw is merk ik nu
Sony Ericsson's service is niet over te klagenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:02 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
RLX he! had ik ook. Ik had mijn mobiel een maand of 3. Telkens als ik mijn telefoonklepje los deed liep mijn telefoon vast. Ik hem opgestuurd. En een week later kreeg ik een pakketje thuis. Ik hem uitpakken. Bleek er een hele nieuwe mobiel in te zitten! Behalve het accu klepje, die was nog van mijn oude mobiel![]()
Nee precies. Hij liep alleen maar vast. Volgens mij hadden ze dat probleem met nieuwe software ook op kunnen lossen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Sony Ericsson's service is niet over te klagen
Ik durf dit toestel eigenlijk niet te updatenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:30 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee, R1JG001
met dank aan Chris.nl @ GoTquote:Improvements
- Updated Java engine (7.4)
- Updated Text engine (CB)
Functionality changes
- The video preview function, introduced in R1GB001, has been removed in this firmware.
Bug fixes
- 3G to 2G transfers no longer results in the termination of calls.
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
Als ik hem op USB aansluit, bestandsoverdacht, zie ik alleen de PHONE en niet de memory stick zoals eerst wel. Hoe de neuk komt dit? Als ik in Myphoneexplorer ga dan zie ik wel de memorystick maar daar gaat het uploaden van bestanden met 20kb/s.
Moet ik losse memorystick drivers ofzo?
Dan ga ik het er nu op zettenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:21 schreef brrrt het volgende:
ik heb ook de nieuwste firmware erop gezet. De videopreview werkt niet meer (is weg gehaald), en het laden van de spellen gaat sneller. Het browsen in 't menu ook volgens mij...
ik vind deze firmware eigenlijk wel top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |