hoe heb je dat gedaan?quote:
Dat zeiden de meeste telecomzaakjes ook waar ik langsging. 1 verwees me door naar www.davinciteam.com. Daar kan je speciale software downloaden. Die software leest wat gegevens van je phone. Die gegevens moet je vervolgens zelf naar davinciteam mailen. Zij bereken dan vervolgens de juiste unlock-code. Die code krijg je binnen 48 uur in je mailbox. Dezelfde software kan met deze code dan je telefoon unlocken.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Xcalibur het volgende:
hoe heb je dat gedaan?
Een vriend van mij wil dat ook doen namelijk, maar hem is verteld dat "dat nog niet kan"....
gelukkig heb ik nog een 8250 voor vakanties enzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Kontiki het volgende:
Ja, het schijnt dat dit nieuwe systeem heel moeilijk te kraken is. DB2020 heet het, of zoiets. De W800i had nog de voorganger van dat systeem.
50 euro is veel te duur inderdaad.
Hier het zelfde probleem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef marc1982 het volgende:
iemand ook last van dat je een tijd moet klooien voor de oplader pakt?
bij mij is het echt drama..
altijd beetje moeten rommelen en alle kanten op bewegen..
en het ligt helaas aan de telefoon..
lader van m'n zusje er op, en hetzelfde..
en headset heeft ongeveer hetzelfde...
Iemand?quote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef NoizEkick het volgende:
Hmm, ik heb zaterdag mijn 1 GB Memory Stick Micro binnengekregen. Eerst deed hij het gewoon, maar wanneer hij er nu in zit staat er op mn scherm dat er dus geen stick in zit... Iemand bekend met dit probleem?
Even het kaartje eruit halen, schoonblazen, in het gat in je k800i blazen en kaartje weer terug doen helpt bij mij meestal wel.quote:
Beide al geprobeerd. Helaas heeft het niet gewerkt.quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Even het kaartje eruit halen, schoonblazen, in het gat in je k800i blazen en kaartje weer terug doen helpt bij mij meestal wel.
Ook helpt het als je je mobiel uitzet, kaartje eruit haalt, aanzet, kaartje erin doet
Nee helaas. Ik heb wel een cardreader in de pc zitten maar die ondersteunt geen M2 (en ook niet de bijgeleverde MSAC/MMD of MSAC/MMS adapters).quote:Op maandag 16 april 2007 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je het kaartje misschien testen in een ander toestel? Of in een cardreader?
Misschien is het kaartje wel kapot , maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
volgens mij kan dat nietquote:Op maandag 16 april 2007 17:37 schreef ROG het volgende:
Klotezooi, headsetaansluiting (die luxere uitvoering) is gewoon na een halfjaar al gaar. En in combinatie met de slechte aansluiting van de telefoon zelf is er niet fatsoenlijk naar muziek/radio te luisteren.. De garantie is ook net verlopen.Grr.
ken je iemand met een (nieuwe) cardreader die wel M2 ondersteunt? Ook alle updates gedraaid van SE?quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik heb wel een cardreader in de pc zitten maar die ondersteunt geen M2 (en ook niet de bijgeleverde MSAC/MMD of MSAC/MMS adapters).
goeie kans dat je twee jaar garantie hebtquote:Op maandag 16 april 2007 21:27 schreef ROG het volgende:
Of een jaar. Ik zal eens kijken, het is in ieder geval die HPM-70.
de update is toch gewoon via [url= SEUS]http://www.sonyericsson.com/downloads/Update_Service_Setup-2.6.11.7.exe]SEUS[/url][/url] te downloaden? Dit is het officiële Sony Ericsson Update Centre, hiermee haal je telkens de nieuwste software op de telefoon, voor nop.quote:Op zondag 1 april 2007 16:38 schreef RacerDKB het volgende:
IK WIL UPDATEN
Is de update ook los te downloaden? Kan hem niet vinden op sony ericsson sites..
Werkt niet met Vista.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:50 schreef brrrt het volgende:
[..]
de update is toch gewoon via [url= SEUS]http://www.sonyericsson.com/downloads/Update_Service_Setup-2.6.11.7.exe]SEUS[/url][/url] te downloaden? Dit is het officiële Sony Ericsson Update Centre, hiermee haal je telkens de nieuwste software op de telefoon, voor nop.![]()
maar moet er zeker wel een 24/7 inet verbinding open staan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef Rio het volgende:
Gmail is nu als losse applicatie beschikbaar. Werkt handiger dan web-based al zeg ik het zelf.
Waarom? Werkt basically net als thuis, alleen nu gebruik je die app ipv je browser.quote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar moet er zeker wel een 24/7 inet verbinding open staan?
ja snap ik... maar dat kost je dus wel internet tikken op je phone of niet ?quote:Op maandag 23 april 2007 11:04 schreef Rio het volgende:
[..]
Waarom? Werkt basically net als thuis, alleen nu gebruik je die app ipv je browser.
Klopt (lijkt me evident en dus een retorische vraag. Hoe wil je anders bij je email komen?)quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja snap ik... maar dat kost je dus wel internet tikken op je phone of niet ?
Nee, hij lag op me schoot, ik zat te FOK!en , ik druk ff op een toets om te kijken of ik nog gemiste oproepen/smsjes heb, hij laat 1 sec beeld zien, het beeld flikkert en hij valt uit!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef SHOOOTO het volgende:
volgens gaat er dan het ledje branden in je infraroodpoort..
heb je 'm soms laten vallen?
quote:My k800i died tonight - 4th time in total.
I remembered a trick my service manager taught me for when other electrical devices; computers photocopiers etc. don't work.
Shorting the live and neutral lines of the plug to dissipate any residual current.
so....
I took my battery out and using a small spoon (closest metal thing in front of me) I bridged/shorted the contacts on the phone (NOT THE BATTERY - the metal pins which connect to the battery for power)
Put the battery back in and it worked.
Maybe if someone else has their phone die on them they could try this to either confirm or rubbish the idea!
Topquote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef SHOOOTO het volgende:
ik ga even voor je googlen
Gaat waarschijnlijk niet werkenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat je hem dan gewoon 2.5 uur in de oplader moet doen en dan moet kijken, dat probeer ik nu.
Dat zou je denken iig mijn vrienden van T-mobile wensen een bonnetje als je die niet meer hebt heb je pech, tenzij je een verzekering hebt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef SHOOOTO het volgende:
er zit sowieso nog garantie op het toestel, zo oud is het toestel is..
Ik heb gelukkig de bon nog, komt van de belcompany, KPN abbonement.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Dat zou je denken iig mijn vrienden van T-mobile wensen een bonnetje als je die niet meer hebt heb je pech, tenzij je een verzekering hebt.
UMTS gebruik je als videocalling doet bijvoorbeeld. Kies gewoon gsm, dan gaat de batterij wat langer meequote:Op donderdag 26 april 2007 14:12 schreef WolfsNL het volgende:
Ik heb deze telefoon ook pas en had hiervoor een W800i, maar mijn batterij vind ik veel te hard gaan. Nu zie ik een icoontje (blauw, met een soort rond golfje erin). Het blijkt dus van mijn netwerkstatus te zijn. Het blijkt dus dat ik kan kiezen tusen een GSM en 3G/UMTS netwerk, maar ik heb al gezocht en snap het verschil niet echt tussen deze netwerken. Ik denk namelijk dat hierom mijn batterij zo snel leeg is.
Kan iemand opheldering geven?
Oke bedankt. Inmiddels veranderd, nu hangt die even aan de opladerquote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
UMTS gebruik je als videocalling doet bijvoorbeeld. Kies gewoon gsm, dan gaat de batterij wat langer mee
Join the clubquote:Op donderdag 26 april 2007 16:19 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben me mobiel dus fucking 3 weken kwijt
Ik kon een Nokia 3310 krijgen voor vervanging, maar die was niet simlock vrijquote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Join the clubheb nu een extreem brakke Nokia ter vervanging, die het natuurlijk wel goed doet.
Ik ben echt enorm klaar met SE, software is nog brakker dan Windows 95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |