Schilder je mee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:08 schreef snetje het volgende:
ik heb even niet opgeletwat was de allereerste laag die ze er op hebben gesmeerd
![]()
????? Heb ik ook hoor ????quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ff offtopic. wrom heb ik bij me ondertekst zo groot leegstuk en jij netjes 1 regeltje ?
edit: tis opeens weg![]()
verder dan een kwast zijn zal ie niet komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vrees dat Brian nu ook schilder wil worden
sorry kan niet cappen dus ik kan je er niet aan helpen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef Lieve het volgende:
Oh leuk, zijn ze aan het verven?
Maar wat een nare stem van die lerares?
Moeten ze allemaal hetzelfde schilderen?
Wat leuk!
Kan er een foto komen van die leuke cameraman?Want ik heb hem nog niet gezien ( ja, ik val eventjes halverwege binnen in een theepauze. Heb hele maaal geen tijd eigenlijk.
Moet me zo weer losscheuren ben ik bang
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vrees dat Brian nu ook schilder wil worden
Hele lelijke bergenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef Lieve het volgende:
Oh leuk, zijn ze aan het verven?
Maar wat een nare stem van die lerares?
Moeten ze allemaal hetzelfde schilderen?
Wat leuk!
Kan er een foto komen van die leuke cameraman?Want ik heb hem nog niet gezien ( ja, ik val eventjes halverwege binnen in een theepauze. Heb hele maaal geen tijd eigenlijk.
Moet me zo weer losscheuren ben ik bang
lijkt me leuk om te doen .... maar dan niet zo kitsch !!quote:
Zoek het niet zo moeilijk, gewoon van lovergold naar loverboyquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ikbenlelijkenstaonderaan
ikbeneenechtedichter
ikwilberoemdwordenmaarhetluktnooit
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef petraa het volgende:
ZDNGMW word echt geholpen en dan straks zeggen goed he heb ik zelf gemaakt![]()
de enige bij wie constant de spatel, kwast of weet ik veel wat uit handen word gehaald is zdngmw.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef snetje het volgende:
die van natasia lijken meer op treurwilgen![]()
Is koetjie koetjie al genoemd?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ikbenlelijkenstaonderaan
ikbeneenechtedichter
ikwilberoemdwordenmaarhetluktnooit
Ze hebben ook (nog) geen les gehad in het overtollig verf van je kwast afkloppen..... net als Bob Ross altijd deed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit weer eens niet boeiende streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |