en ja k heb net de nieuwe cd gekocht (Mother earth dus)
quote:Geniaal nummertje. Draai nu Decoder - Stash
Op zaterdag 19 januari 2002 16:26 schreef Myster_E het volgende:
Olive - You're Not Alone
NP: Survivor- Eye of the tiger
(eat your heart out Rammstein! )
Warrior Soul - Last decade, new century
Lekkere rockband, die nooit de waardering heeft gekregen, die wellicht wel verdiend was. Scherpe maatschappijkritische teksten van Kory Clarke en puike nummers (We cry out, Trippin´ on ecstasy, Charlie´s out of prison). Is de moeite waard om eens te beluisteren bij je lokale platenboer!
Ik draai nu Sister Machine Gun - Addiction.
Sister Machine Gun is opgericht door een ex-soundman van KMFDM. SMG maakt (zoals ze het zelf noemen) organische industrial.
Catchy gitaar-rifjes met lekkere beats eronder, check het album "sins of the flesh".
quote:Ik heb de "Salutations From The Ghetto Nation" cd al jaren en Warrior Soul is inderdaad een beetje onbegrepen en ondergewaardeerd ja. Aan de andere kant geeft dit de band wel weer een bepaalde obscure charme!
Op zaterdag 19 januari 2002 18:40 schreef Mark het volgende:
In een ander topic werd gemeld dat dit topic is verworden tot name-dropping, daarom wat uitgebreider:Warrior Soul - Last decade, new century
Lekkere rockband, die nooit de waardering heeft gekregen, die wellicht wel verdiend was. Scherpe maatschappijkritische teksten van Kory Clarke en puike nummers (We cry out, Trippin´ on ecstasy, Charlie´s out of prison). Is de moeite waard om eens te beluisteren bij je lokale platenboer!
Ik nu: Lou Reed - Perfect Day
Gisteren weer eens Trainspotting gekeken en daar zit ie natuurlijk in......blijft een prachtige plaat, paar jaar geleden nog opnieuw uitgebracht door diverse artiesten voor e.o.a. goed doel, maar het origineel blijft voor mij (zoals bijna altijd) het beste!
Ben bezig om mijn ouwe LP's om te zetten op CD
Alleen ik hoorde kraken en de krassen wel erg duidelijk
Een erg fijn nummer, wel ongeveer het enige nummer dat ik van ze ken (en dat terwijl ik ze live heb gezien in het voorprogramma van Guns n' Roses, maarja niet opgelet )
Heb trouwens ook lang gedacht dat dit een nummer van U2 was.
Ik moest het even opzoeken:
(van www.imusic.com)
The Silicon Teens were a one-off project for synth whiz Daniel Miller, who also owned Mute Records, recorded the single "Warm Leatherette" under the name the Normal, and did extensive production work, most notably on the majority of Depeche Mode's output. The sole Silicon Teens album, released in 1980, consisted mostly of synth-oriented arrangements for classic rock & roll songs and featured a guest appearance on percussion by legendary Jam frontman Paul Weller.
Het komt neer op wat oubollig klinkende synthesizer versies van klassieke rock-nummers. Ik wordt er altijd wel vrolijk van als ik dit hoor.
(tip: You Really Got Me)
mmmmwwwwwrrraaaaaaaaaaaah moet tony hawk 2 spelen....
Een van de beter Industrial acts.
Hersenloze Eurodisco om mijn lusteloze brein aan het einde van deze waardeloze dag niet teveel te vermoeien. Wel een goeie cd hoor, anders zou ik hem niet luisteren natuurlijk.
De ex-gitarist van G n' R met een potje fijne seventies rock inclusief orgeltje
Staat blijkbaar in m'n playlist en ik vind het wel een leuk nummer eigenlijk. Is eens wat anders dan de Linkin Park CD die ik in de trein zat te luisteren.
Rolling Stones - Start me up
Ook gebruikt door MS en als anti-campagne met aangepaste teksten. Een redelijk rustig nummer en ik hoop dat m'n list een meer upbeat iets in petto heeft hierna...
Iemand anders ooit er last van dat ie de parodieteksten mee gaat zingen op het origineel? Ik namelijk heel vaak.
krijgt geen release ,
Lekkere lange, nieuwere, liveset van ome Tijs....jammer genoeg is het geluid wat aan de iele kant!
staat ergens een topic over Skyclad, dus ik wilde wel eens weten hoe het klonk, net begonnen met luisteren...
Relaxt nummertje.
(geweldige rip van Laura Palmer's theme van Twin Peaks)
daarna:
Built to spill - Carry the zero
Deze muziek heb ik via fok ontdekt!
Zweedse Rock is de laatste tijd echt okee!
quote:Hee wakker blijven!
Op zondag 20 januari 2002 05:34 schreef svann het volgende:
Lekker weg zzzzzzoezelen metGodspeed - 13 angels standing guard 'round the side of your bed
En daarom:
Eric Clapton - Layla (de rockversie natuurlijk...hartverscheurend!)
(Eén van de leukste clips van de afgelopen tijd trouwens.)
[Dit bericht is gewijzigd door Renegade op 20-01-2002 16:35]
* Elegy pinkt een traantje weg
Mooi...
quote:Lit is cool.
Op zondag 20 januari 2002 21:13 schreef thecrook het volgende:
Lit - My Own Worst Enemy
quote:Mwah...eigenlijk vind ik alleen dit nummer wel cool!
Op zondag 20 januari 2002 21:22 schreef Jassie het volgende:Lit is cool.
Nu: Suicidal Tendencies - Alone (da's pas cool Jassie!)
quote:Ik zal eens kijken of ik dat ook vind
Op zondag 20 januari 2002 21:30 schreef thecrook het volgende:[..]
Mwah...eigenlijk vind ik alleen dit nummer wel cool!
Nu: Suicidal Tendencies - Alone (da's pas cool Jassie!)
Ik draai nu : Offspring - Amazed
quote:Dat nummer van Suicidal komt zo ongeveer uit jouw geboortejaar
Op zondag 20 januari 2002 21:33 schreef Jassie het volgende:Ik zal eens kijken of ik dat ook vind
Ik draai nu : Offspring - Amazed
Nu: Vertical Horizon - You're A God
Hij heeft het imago van de milieubewuste wereldverbeteraar nu helemaal laten varen, maar maakt nog steeds leuke muziek. Beetje vlakker dan de vorige plaat.
quote:Ze hebben
Op zondag 20 januari 2002 22:12 schreef dwerg het volgende:
Hij heeft
quote:Vooruit?
Op maandag 21 januari 2002 03:16 schreef svann het volgende:
Nou vooruitBløf - Blauwe Ruis
't is de moeite waard toch?
[Dit bericht is gewijzigd door CaLiMo op 21-01-2002 04:09]
quote:Dan is het goed.
Op maandag 21 januari 2002 03:28 schreef svann het volgende:[..]
Zonder jouw recensie had ik nooit Blof gedownload.
Valt me alles mee, smaakt naar meer!
Blof - Vraag me niet
lekker relaxte ambient om de ochtend mee te beginnen
slotjuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |