hahaa ja het is niet altijd even leuk!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Voor wie denkt dat hij altijd vrolijk is, een krijsend Fonsmanneke...
[afbeelding]
Wat een moppiequote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja het is niet altijd even leuk!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijken 2 verschillende persoontjes te zijn
Nee, dat is kots.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:04 schreef Neuk het volgende:
Daar gaat mijn Fons-droom... Hij kwijlt ook nog!?
![]()
![]()
![]()
Mijn eigen kleine beer:
[afbeelding]
Liam nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
Weet je wat het is, omdat de papa van Suus met dit soort dingen eigenlijk nooit meekan ivm ziekte mist hij heel veel mijlpalen. Dus maak ik overal een digitaal verslag van. 1e keer naar de bibliotheek, 1e keer tandarts, 1e keer trein, 1e keer in het winkelwagentje zittend enzovoort. Zo is hij toch ook een soort van getuige en deelgenoot van dat soort dingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef lcicle het volgende:
Ireth, ik vind jouw foto's bij de tandarts ook heel bijzonder. Niemand komt op dat idee.. maar jij maakt er gewoon foto's vanLeuk!
Ah, geluk bij een 'ongeluk' dus eigenlijk..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:27 schreef Ireth het volgende:
Weet je wat het is, omdat de papa van Suus met dit soort dingen eigenlijk nooit meekan ivm ziekte mist hij heel veel mijlpalen. Dus maak ik overal een digitaal verslag van. 1e keer naar de bibliotheek, 1e keer tandarts, 1e keer trein, 1e keer in het winkelwagentje zittend enzovoort. Zo is hij toch ook een soort van getuige en deelgenoot van dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |