hahaa ja het is niet altijd even leuk!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Voor wie denkt dat hij altijd vrolijk is, een krijsend Fonsmanneke...
[afbeelding]
Wat een moppiequote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja het is niet altijd even leuk!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijken 2 verschillende persoontjes te zijn
Nee, dat is kots.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:04 schreef Neuk het volgende:
Daar gaat mijn Fons-droom... Hij kwijlt ook nog!?
![]()
![]()
![]()
Mijn eigen kleine beer:
[afbeelding]
Liam nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
Weet je wat het is, omdat de papa van Suus met dit soort dingen eigenlijk nooit meekan ivm ziekte mist hij heel veel mijlpalen. Dus maak ik overal een digitaal verslag van. 1e keer naar de bibliotheek, 1e keer tandarts, 1e keer trein, 1e keer in het winkelwagentje zittend enzovoort. Zo is hij toch ook een soort van getuige en deelgenoot van dat soort dingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef lcicle het volgende:
Ireth, ik vind jouw foto's bij de tandarts ook heel bijzonder. Niemand komt op dat idee.. maar jij maakt er gewoon foto's vanLeuk!
Ah, geluk bij een 'ongeluk' dus eigenlijk..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:27 schreef Ireth het volgende:
Weet je wat het is, omdat de papa van Suus met dit soort dingen eigenlijk nooit meekan ivm ziekte mist hij heel veel mijlpalen. Dus maak ik overal een digitaal verslag van. 1e keer naar de bibliotheek, 1e keer tandarts, 1e keer trein, 1e keer in het winkelwagentje zittend enzovoort. Zo is hij toch ook een soort van getuige en deelgenoot van dat soort dingen.
Doet ie zelf wel met zijn heen en weer gekoekeloer!quote:Op maandag 29 januari 2007 08:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, dat is kots.![]()
En je moet Brent zijn muts nog wat dieper over zijn ogen trekken.
Doe je een Brentje bouwen?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:25 schreef Lishe het volgende:
Brent.... Wat een stoere! (En die naam, ik begin er meer en meer voor te voelen.)
Jullie zijn zover weg gaan wonen......quote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Twan kom je eens filmpjes kijken met Arwen?
storm is mooi
en allemaal nieuwe kindjeslief/leuk
fonske
Suus ik vind haar zo lief/mooi/wijs
brent![]()
ezra met zijn lieve snottepietje![]()
Ambertje
Amberquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:29 schreef Vicky het volgende:
Als pappa gek gaat doen met Amber krijg je dit soort foto's:
[afbeelding]
![]()
Vind ik dus ook. Ik vind die afro ook echt helemaal geweldig maar ik kan me voorstellen dat al die kleine krulletjes een hoop werk met zich meebrengen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Faja, gevlochten of niet, ik vind dat je Morgaines haren altijd erg leuk doet!
zeg, ze is jarig, laat 'r op z'n minst lekker even uitslapen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:46 schreef lady-wrb het volgende:spuuglokje
waar blijven jouw foto's ?
je hebt wel een reputatie hoog te houden hier he?
hup hup, klikken en plaatsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |