lishe, ik zie 't ook vaak.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:54 schreef bixister het volgende:
oops ga ik zomaar voorbij aan een heleboel erg leuke foto's zie ik.
lieve swetsjes-foto's!die van saskia met dat lekkere smoezelige snoetje, schitterend!
en digger, mooi gedaan!
tallie, wat een schatje heb je!
en hahaha maxim met z'n laptop!![]()
![]()
![]()
lis![]()
jolie
kleine kaithlynn!
precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:42 schreef Neuk het volgende:
Bix: wat stralen je kinderen een hoop rust uitHeel mooi!
die van Kady vooral. Die zijn meer dan 1000 bij 1000quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef bixister het volgende:
welke, troel?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:29 schreef heaven7 het volgende:
Is de grootste man toevallig Robbie Williams?
Leuk hoor!
Ja iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:31 schreef dutchie het volgende:
Wat leuk om Dylan weer eens te zien!
Pssstt... dat deed Léon ook veel wat Benthe doet; in de box, wipstoel en tegenwoordig in de wandelwagen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja iddEn wat is ie groooot!
En Dutchie ook leuk om je kleinste mannetje te zien![]()
Ik lees deze nu pas. Op deze foto lijkt het dat haar onderkaak wat naar voren staat, bedoel je dat? Maar ze slist niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:00 schreef bixister het volgende:
wat ik me nog afvroeg: slist saskia? lijkt een beetje zo als ik haar mond zie en aangezien papaswets ook een tikkeltje lispelt (toch?) vroeg ik het me af. anna heeft ook een slis-s, vandaar dat ik er nu wat extra op let.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef Vicky het volgende:
Ik ga 'm ff crossposten hoor.. hij is zo leuk
[afbeelding]
Merlijn en Amber in het ballenbad![]()
h
Tnx. Gaan we binnenkort eens doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:05 schreef Igraine het volgende:
Ballorig is vanaf 0 volgens mij. Ik wist ook niet of ze het wat zou vinden ofdat ze nog te klein zou zijn, maar ze vondhet hartstikke leuk.
Gewoon uitproberen dus...
Kim zal helemaal uit haar bolletje gaan daar.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Tnx. Gaan we binnenkort eens doen.
We weten het te vinden, want we woonden er eerder heel dichtbij.
Bij mijn jongens konden staartjes niet, daar moest geknipt worden...hadden ze meteen zo'n lullige pony als je niet uitkeekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:32 schreef Tan het volgende:
Nune! Dat haarLijkt wel op mijn oudste twee dochters, die hadden al heel vlug staartjes (drie maanden of zo) omdat het haar in het gezicht hing
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Neuk het volgende:
hihi staartjes! ik dacht dat het antennes waren!
*wegrent*![]()
Ik vind ze lief staan![]()
Ja, volgens mijn lief ziet hij er 'verslenst' uit. (verwelkt)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef reese.com het volgende:
B-M, ik mis de dagelijkse fons pic, komt dat doordat ie ziek is?
Ik zei juist dat ik er ook aan moest over een paar maanden!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Nog zo;n mooi meisje
wrom zegt nou niemand wat van der hippe staartjes of ziet het er zo afgrijselijk uit![]()
![]()
Ha, ik had nog niet gepost of weer een mooi ventjequote:Op woensdag 24 januari 2007 10:55 schreef MeNicole het volgende:
Hier eindelijk weer eens een fotootje van Mikael. Er zullen er nog wel meer volgen maar heb niet zin om ze kleiner te maken nog![]()
[afbeelding]
Giulia....die had ik ms ook wel gekozen als naam als ik een meisje had gekregenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:48 schreef BubbleBabe het volgende:
Ik kom hier ook maar eens uit lurkstand.. Zie weer zo veel mooie kindjes... Giulia wilde ook even hoi zeggen![]()
[afbeelding]
Is ook een heéééle mooie naamquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Giulia....die had ik ms ook wel gekozen als naam als ik een meisje had gekregen
Hihi... wat leuk dat je Amberfan bentquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:34 schreef KD-fotografie het volgende:
David, super knap manneke ben je toch en je broer ook, nog gefeliciteerd!!
Amber, wat ben je toch een heerlijke grietje, ben helemaal Amber fan sinds ik die dikke knuffels van je heb gehad!!
Suus, superstoere meid ben je!!
Wat foto's van Demi.
lekker lachen!
[afbeelding]
kusje!!
[afbeelding]
Lief snoetje.
[afbeelding]
Ons Fonske is een knuffelratje!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Ons Fonske met zijn knuffelratje.
[afbeelding]
hahaa ja het is niet altijd even leuk!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Voor wie denkt dat hij altijd vrolijk is, een krijsend Fonsmanneke...
[afbeelding]
Wat een moppiequote:Op maandag 29 januari 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja het is niet altijd even leuk!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijken 2 verschillende persoontjes te zijn
Nee, dat is kots.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:04 schreef Neuk het volgende:
Daar gaat mijn Fons-droom... Hij kwijlt ook nog!?
![]()
![]()
![]()
Mijn eigen kleine beer:
[afbeelding]
Liam nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
Weet je wat het is, omdat de papa van Suus met dit soort dingen eigenlijk nooit meekan ivm ziekte mist hij heel veel mijlpalen. Dus maak ik overal een digitaal verslag van. 1e keer naar de bibliotheek, 1e keer tandarts, 1e keer trein, 1e keer in het winkelwagentje zittend enzovoort. Zo is hij toch ook een soort van getuige en deelgenoot van dat soort dingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef lcicle het volgende:
Ireth, ik vind jouw foto's bij de tandarts ook heel bijzonder. Niemand komt op dat idee.. maar jij maakt er gewoon foto's vanLeuk!
Ah, geluk bij een 'ongeluk' dus eigenlijk..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:27 schreef Ireth het volgende:
Weet je wat het is, omdat de papa van Suus met dit soort dingen eigenlijk nooit meekan ivm ziekte mist hij heel veel mijlpalen. Dus maak ik overal een digitaal verslag van. 1e keer naar de bibliotheek, 1e keer tandarts, 1e keer trein, 1e keer in het winkelwagentje zittend enzovoort. Zo is hij toch ook een soort van getuige en deelgenoot van dat soort dingen.
Doet ie zelf wel met zijn heen en weer gekoekeloer!quote:Op maandag 29 januari 2007 08:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, dat is kots.![]()
En je moet Brent zijn muts nog wat dieper over zijn ogen trekken.
Doe je een Brentje bouwen?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:25 schreef Lishe het volgende:
Brent.... Wat een stoere! (En die naam, ik begin er meer en meer voor te voelen.)
Jullie zijn zover weg gaan wonen......quote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Twan kom je eens filmpjes kijken met Arwen?
storm is mooi
en allemaal nieuwe kindjeslief/leuk
fonske
Suus ik vind haar zo lief/mooi/wijs
brent![]()
ezra met zijn lieve snottepietje![]()
Ambertje
Amberquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:29 schreef Vicky het volgende:
Als pappa gek gaat doen met Amber krijg je dit soort foto's:
[afbeelding]
![]()
Vind ik dus ook. Ik vind die afro ook echt helemaal geweldig maar ik kan me voorstellen dat al die kleine krulletjes een hoop werk met zich meebrengen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Faja, gevlochten of niet, ik vind dat je Morgaines haren altijd erg leuk doet!
zeg, ze is jarig, laat 'r op z'n minst lekker even uitslapen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:46 schreef lady-wrb het volgende:spuuglokje
waar blijven jouw foto's ?
je hebt wel een reputatie hoog te houden hier he?
hup hup, klikken en plaatsen![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:18 schreef Noli. het volgende:
Heerlijk topic is dit toch..
Zelfs Hanne is verslaafd, ze wil steeds "Beebies die die?" *wijst naar beeldscherm*
We hebben er weer veel te veel gezien om allemaal te benoemen.
Ze zijn allemaal mooi en![]()
![]()
!
Zag ik Kimmiedaar nou in een heel bekende pyama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |