abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70711951
En laatst was er een bericht dat van Bommel wel juist aanvoerder blijft
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:44:33 #152
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71071807
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72223616
quote:
Robben bedingt dat Ribéry blijft

MÜNCHEN - In de onderhandelingen met Bayern München heeft Arjen Robben zich hard gemaakt voor het aanblijven van Franck Ribéry bij de Duitse topclub.

Robben wil met een zo sterk mogelijk Bayern de Champions League in en maakte dat de leiding van Bayern duidelijk. Die heeft de Groninger de verzekering gegeven dat de Fransman inderdaad blijft.

Wat er na dit seizoen met Ribéry gebeurt, blijft open. In Spanje wordt gemeld dat Bayern zich in de zomer van 2010 soepel zal opstellen bij hernieuwde interesse van Real voor zijn Franse ster.

Het al of niet aanblijven van Ribéry is vanaf de eerste trainingsdag van Bayern München een hot item in de Duitse pers. Volgens de boulevardbladen wendde de Franse sterspeler een blessure voor om zijn droomtransfer naar Real Madrid waar te maken.

Trainer Louis van Gaal bleef Ribéry altijd steunen, ook al zette de clubleiding vraagtekens bij de handelwijze van de vedette.

AD
Levensgevaarlijke voorhoede nu.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:50:07 #155
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72341700
Ik vind die ribery een beetje een jankerd, beetje triest ventje. Loopt alleen maar te etteren daar en te provoceren. Onruststokertje.
quote:
Ribéry mist goede gevoel bij Van Gaal

Bayern München-ster Franck Ribéry is niet blij met de benadering van de nieuwe coach Louis van Gaal. De Fransman is van mening dat de trainingen bij de Duitse club te serieus worden afgewerkt.

Daarnaast heeft Ribéry niet het goede gevoel bij Van Gaal. "'Het is belangrijk dat ik een vertrouwensband heb met de trainer", zegt hij in L'Equipe. "Maar daar ligt juist het probleem. Het is de eerste keer dat ik geen goed contact heb met een trainer. Ik mis het goede gevoel."

Bovendien denkt de international niet dat de harde hand van Van Gaal bij FC Hollywood noodzakelijk is. "Ik geloof niet dat deze club een harde lijn nodig heeft. Je moet altijd de juiste mix vinden tussen plezier en serieus werken. En het plezier met mijn teamgenoten mis ik tegenwoordig. Je moet ook lol kunnen maken."
www.voetbalprimeur.nl
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72487508
Laat hij zijn voeten maar eens spreken idd.
pi_72677548
En weer een overwinning voor Van Gaal. 1-5 gewonnen bij Dortmund, al kwam het wel eerst op achterstand.

Robben en Braafheid speelden de hele wedstrijd. Ribery zat op de bank (viel wel in) .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72677729
En die overschatte Croaat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72678294
leuk die ribery met van gaal
Hell To The Liars
  zaterdag 12 september 2009 @ 18:08:56 #160
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72678333
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:06 schreef Droopie het volgende:
leuk die ribery met van gaal

sjongejonge

kan het nog opzichtiger dit
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72680460
Bayern is los
pi_82568276
Bayern moet Ballack transfervrij oppikken.

Van Bommel en Ballack samen op het middenveld
pi_102522816
quote:
'Perfecte' Heynckes wacht nieuwe aanbieding Bayern

Jupp Heynckes wordt momenteel in München op handen gedragen. De 66-jarige opvolger van Louis van Gaal is met Bayern aan een uiterst succesvolle reeks bezig en de clubleiding is zelfs bereid over een verlenging van zijn medio 2013 pas aflopende verbintenis te praten.

Bayern speelde dit seizoen twaalf officiële wedstrijden, liefst elf keer werd er gewonnen. Alleen het eerste competitieduel met Borussia Mönchengladbach ging verloren (0-1). Opmerkelijk gegeven: de treffer van BMG was in alle wedstrijden de enige tegentreffer. De laatste tien optredens werden gewonnen. Het doelsaldo spreekt boekdelen: 27-0. Dinsdag werd het sterrenensemble van Manchester City nog huiswaarts gestuurd met een 2-0 nederlaag.

'Waarom zou Heynckes niet ook na 2013 bij ons in dienst kunnen zijn', vraagt technisch directeur Christian Nerlinger zich hardop af. 'We gaan het daar op een goed moment nog over hebben. Een tussenpaus is hij niet, voor wie zou hij nu moeten waarnemen? Heynckes is de perfecte trainer voor ons. Hij laat zien dat je ook met een menselijke en hele normale aanpak succes kunt boeken', deelt de bestuurder nog een sneer uit naar Louis van Gaal.

Bij Der Rekordmeister is Arjen Robben inmiddels terug na een slepende schaambeenkwetsuur. Heynckes wil nog wel voorzichtig doen met zijn aanvaller. 'Ik begrijp dat hij wil spelen, maar ik wil geen enkel risico nemen. Het team draait nu goed, dat wil ik niet verstoren nu.'

Dit weekeinde kan Bayern de goede reeks een vervolg geven. De ploeg van Heynckes, die overigens al eerder aan het roer stond bij de Zuid-Duitsers, moet dan op bezoek bij 1899 Hoffenheim.
Wat een zieke reeks zeg, Bayern speelt echt geweldig op het moment. _O_
pi_102526541
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wat een zieke reeks zeg, Bayern speelt echt geweldig op het moment. _O_
Zeker! zonder Robben nog wel. Kun je nagaan met..
graag op anoniem
pi_114556652
quote:
Bayern wil Nigel de Jong

FC Bayern München heeft bij Manchester City gevraagd of Nigel de Jong te koop is. De Oranje-international heeft nog een contract tot de zomer van 2013 en voor de Engelse kampioen is het interessant om hem te verkopen voordat hij transfervrij vertrekt. Om die reden heeft Manchester City medegedeeld dat het niet in de weg zal liggen als De Jong wil verhuizen naar Duitsland.

Eerder was de Nederlander ook succesvol bij HSV in de Duitse Bundesliga. Daar speelde hij van 2006 tot 2009. Bij City werd hij afgelopen seizoen weliswaar kampioen, maar hij moest ook regelmatig rouleren met andere topspelers.
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 14:13:08 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_114564753
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 06:56 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik wilde het net posten ;)

FC Bayern München lijkt haar zinnen te hebben gezet op de diensten van Nigel de Jong. Der Rekordmeister zou al bij Manchester City hebben geïnformeerd naar de Nederlandse middenvelder die tot medio 2013 onder contract staat bij de Engelse kampioen.

The Citizens zouden wel oren hebben naar een vertrek van De Jong, omdat de club zo nog wat kan verdienen aan de speler. Daarnaast is de middenvelder niet altijd verzekerd van een basisplaats, omdat hij moet rouleren met de vele andere toppers die onder contract staan. Mocht De Jong naar Duitsland vertrekken, dan zal het zijn tweede periode in de Bundesliga worden. Eerder kwam de international van 2006 tot en met 2009 uit voor Hamburger SV.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 juli 2012 @ 14:42:38 #167
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114565637
Sterke speler, gezien dat de ploeg van Bayern niet zo heel groot is zou De Jong een goede speler zijn om er bij te hebben voor Bayern.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 12:14:13 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_114676943
Andries Jonker heeft in een e-mail hard uitgehaald naar Bayern München. De Nederlander was tot afgelopen seizoen werkzaam voor de Zuid-Duitse club, maar moest daar vertrekken. Nu is hij assistent-coach bij VfL Wolfsburg. Opvallend is dat beide teams vandaag in China tegenover elkaar staan voor een oefenduel.

Jonker werd door toenmalig coach Louis van Gaal bij Bayern binnengehaald als assistent-trainer. Na het ontslag van de oefenmeester loodste Jonker de club naar de voorrondes van de Champions League. Afgelopen seizoen had hij het tweede van de Duitse club onder zijn hoede.

Bild kreeg de mail van Jonker in handen. "Ik voel mij verraden." De Nederlander zou dit jaar trainer van het hoogste jeugdteam worden, maar oud-spelers Michael Tarnat en Hans-Jörg Butt zagen dit niet zitten, waarna toenmalig technisch directeur Christian Nerlinger hem het slechte nieuws bracht. "Toen was mijn beslissing snel genomen. Dit was wel het laatste dat ik had verwacht."

Jonker vindt dat ze in München momenteel een verkeerde weg qua beleid ingeslagen zijn. Hij hoopt dat de club wat van zijn mail kan leren. "De organisatie faalt. Er is geen filosofie. De jeugdafdeling heeft geen idee: moeten de jeugdcoaches zich profileren door kampioen te worden met hun team, of is het hun rol om individuele spelers beter te maken en zelf op de achtergrond te blijven? Er zitten daar te veel mensen voor zichzelf en er zijn te veel vraagtekens."

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:32:54 #169
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_114677484
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef tong80 het volgende:
Andries Jonker heeft in een e-mail hard uitgehaald naar Bayern München. De Nederlander was tot afgelopen seizoen werkzaam voor de Zuid-Duitse club, maar moest daar vertrekken. Nu is hij assistent-coach bij VfL Wolfsburg. Opvallend is dat beide teams vandaag in China tegenover elkaar staan voor een oefenduel.

Jonker werd door toenmalig coach Louis van Gaal bij Bayern binnengehaald als assistent-trainer. Na het ontslag van de oefenmeester loodste Jonker de club naar de voorrondes van de Champions League. Afgelopen seizoen had hij het tweede van de Duitse club onder zijn hoede.

Bild kreeg de mail van Jonker in handen. "Ik voel mij verraden." De Nederlander zou dit jaar trainer van het hoogste jeugdteam worden, maar oud-spelers Michael Tarnat en Hans-Jörg Butt zagen dit niet zitten, waarna toenmalig technisch directeur Christian Nerlinger hem het slechte nieuws bracht. "Toen was mijn beslissing snel genomen. Dit was wel het laatste dat ik had verwacht."

Jonker vindt dat ze in München momenteel een verkeerde weg qua beleid ingeslagen zijn. Hij hoopt dat de club wat van zijn mail kan leren. "De organisatie faalt. Er is geen filosofie. De jeugdafdeling heeft geen idee: moeten de jeugdcoaches zich profileren door kampioen te worden met hun team, of is het hun rol om individuele spelers beter te maken en zelf op de achtergrond te blijven? Er zitten daar te veel mensen voor zichzelf en er zijn te veel vraagtekens."

dat laatste zinnetje :')
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 14:19:57 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_114680668
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:32 schreef vincerusso het volgende:

[..]

dat laatste zinnetje :')
_O_ :D

pi_115612571
quote:
'Bayern München haalt Martínez voor recordbedrag naar Duitsland'

Bayern München heeft Javi Martínez naar verluidt overgenomen van Athletic Bilbao. De Zuid-Duitse club zou een recordbedrag van veertig miljoen euro overhebben voor de Spaans international, die deze zomer met zijn land Europees kampioen werd.

Volgens Bild heeft de middenvelder annex verdediger een contract voor vijf seizoenen getekend bij de club van Arjen Robben. Martínez, die zeven keer actie kwam voor Spanje, betaalt volgens de krant zelf tien miljoen euro van de veertig miljoen euro. Dit bedrag wordt dan wel ingehouden op zijn jaarsalaris.

Der Rekordmeiser was niet de enige club die de 1.90 meter lange speler wilde vastleggen. Ook FC Barcelona wilden de speler naar Camp Nou halen, maar de Catalanen vonden de vraagprijs te gortig en haakten af.
Aardig bedrag wat hij zelf betaald, gewoon even 10 miljoen.
pi_116159482
quote:
Bayern rondt recordtransfer Javi Martínez eindelijk af

Aan de transfersoap rond Javi Martínez is eindelijk een einde gekomen. De 23-jarige middenvelder verruilt Athletic de Bilbao voor Bayern München, waar hij voor vijf seizoenen tekende.

'Ik ben erg blij en kijk er naar uit om voor deze club te spelen. Ik heb er lang op moeten wachten, nu is het eindelijk voorbij', reageerde de Spanjaard na het afronden van zijn transfer. Bayern betaalt veertig miljoen euro voor Javi Martínez, waarmee hij de duurste aankoop in de clubgeschiedenis is.

'We zijn zo blij dat Martinez eindelijk bij ons is', vertelde voorzitter Karl-Heinz Rummenigge. 'De communicatie met Bilbao verliep erg moeizaam, we hebben geen moment goed samengewerkt. We moesten de afgelopen dagen nog wat fiscale en juridische problemen oplossen. Daar zijn wij gelukkig in geslaagd.'

De overgang van Javi Martínez naar Der Rekordmeister maakte de afgelopen tijd een hoop los in Bilbao en München. Zo lieten Baskische supporters tijdens trainingen merken niet blij te zijn met de op handen zijnde transfer en lieten enkele Bayern-prominenten zich al negatief uit over de handelwijze van de Basken, die het afronden van de overeenkomst zouden hebben vertraagd.
Toch nog afgerond, lekkere transfer hoor.
pi_121641659
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121642369
Het wordt interessant om te zien hoe Guardiola het gaat doen met iets minder materiaal (hoewel Bayern ook een uitstekende selectie heeft). Bij Barcelona blijkt wel dat het niet veel uitmaakt wie je daar voor de groep zet.
pi_121642603
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef Kopsterk het volgende:
Het wordt interessant om te zien hoe Guardiola het gaat doen met iets minder materiaal (hoewel Bayern ook een uitstekende selectie heeft). Bij Barcelona blijkt wel dat het niet veel uitmaakt wie je daar voor de groep zet.
Nou ja goed, Tito heeft zowat dezelfde werkwijze. Die was jarenlang zijn assistent met dezelfde ideeën.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 januari 2013 @ 17:17:28 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121642640
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:47:46 #177
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_121644000
Bayern München! _O_ CL winnen

Fitte Robben
Fitte Ribery
Fitte Gomez
Fitte Neuer

kom maar op
graag op anoniem
pi_121644520
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:47 schreef KingRoland het volgende:
Bayern München! _O_ CL winnen

Fitte Robben
Fitte Ribery
Fitte Gomez
Fitte Neuer

kom maar op
Je denkt toch zeker niet dat Robben fit blijft? :')
pi_151920380
quote:
Robben kiest met Bayern-sterren kant van opgestapte clubarts

ARJEN ROBBEN heeft zijn statement afgegeven en gaat daarmee tegen de club en trainer Josep Guardiola in. De vleugelspits blijft Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt trouw.

De beroemde clubarts legde vorige week na ruim 38 jaar zijn functie neer bij FC Bayern München. Hij was de voortdurende kritiek van trainer Guardiola op het functioneren van de medische staf beu. De Spaanse oefenmeester schoof de schuld van de vele blessuregevallen bij de club in hun schoenen.

Robben blijft desondanks volledig achter Müller-Wohlfahrt staan. "Hij is en blijft de beste arts voor mij. Ik heb voor de volle honderd procent vertrouwen in hem", vertelt de 31-jarige aanvaller tegenover Bild. Robben herstelt op dit moment van een scheurtje in een buikspier, die hij op 20 maart opliep in de competitiewedstrijd tegen Borussia Mönchengladbach.

"De dokter heeft gezegd dat het herstel zes weken duurt, ik heb er nu vier op zitten. Ik heb dus nog twee weken te gaan. Over het herstel op zich kan ik zeggen dat het supergoed gaat." De verwachting is dat veel ploeggenoten het voorbeeld van Robben volgen. David Alaba, Holger Badstuber en Franck Ribéry hebben hun trouw al aangekondigd.

Müller-Wohlfahrt bestiert een eigen kliniek in München. "Ik verwacht niet meer dat hij bij ons terug komt", zegt voorzitter Karl-Heinz Rummenigge in hetzelfde medium. "Maar iemand die 37 jaar voor deze club heeft gewerkt (dat is ruim 38 jaar, red.), die blijft natuurlijk lid van onze familie."
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-opgestapte-clubarts
pi_151920461
Selectie

Højbjerg is verhuurd.
pi_151920517
Bundesliga
Zaterdag kan Bayern officieus kampioen worden

DFB-Pokal
Halve finale vs Borussia Dortmund

Champions League
Halve finale - loting vrijdag
pi_151921066
Vreemde kick.
pi_151921290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:48 schreef Nober het volgende:
Vreemde kick.
ok.
pi_151922433
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:08 schreef hafcfan het volgende:
Deze kick ...
Nou 't is allemaal wat.
pi_151922802
wat een rare kick
pi_151922934
Ik vind dit een modwaardige kick.
  woensdag 22 april 2015 @ 15:36:11 #188
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_151926689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:44 schreef Tyron het volgende:
wat een rare kick
Hee tyron
graag op anoniem
pi_151926769
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hee tyron
hey ringkoland

alles goed
  woensdag 22 april 2015 @ 15:40:26 #190
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_151926895
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Tyron het volgende:

[..]

hey ringkoland

alles goed
Ja man met jou?

Wat vond je van de wedstrijd gisteren Bayern porto
graag op anoniem
pi_151926942
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ja man met jou?

Wat vond je van de wedstrijd gisteren Bayern porto
ja goed

ja PogChamp bayern was echt goed zeg
  woensdag 22 april 2015 @ 15:43:01 #192
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_151927037
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Tyron het volgende:

[..]

ja goed

ja PogChamp bayern was echt goed zeg
Ik raad je trouwens aan om naar Rajjpatel te kijken op twitch :)
graag op anoniem
pi_151929205
OP mag wel een update krijgen.. moeten een paar kampioenschappen bij :D
Zonder wrijving geen glans
pi_151960817
JeroenElshoff twitterde op donderdag 23-04-2015 om 16:56:58 Holger Badstuber moet ongeveer de grootste pechvogel ever zijn. Weer blessure, 3/4 maanden eruit want operatie. Sneu. reageer retweet
  Trouwste user 2022 woensdag 29 april 2015 @ 05:33:20 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_152114361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OP mag wel een update krijgen.. moeten een paar kampioenschappen bij :D
:D

Bayern München zou een deal met kledingsponsor Adidas hebben gesloten ter waarde van 900 miljoen euro.
Dat meldt het Duitse Bild. Het contract met de kledingleverancier duurt nog tot 2020, maar zou verlengd worden tot 2030. Elk jaar zou de Beierse club een bedrag van 60 miljoen euro incasseren.

De deal van Bayern München valt nog in het niet met het contract dat Manchester United met Adidas heeft getekend. De Engelse recordkampioen krijgt een bedrag van één miljard euro voor een contract met een looptijd van tien jaar.

pi_152115561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 05:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bayern München zou een deal met kledingsponsor Adidas hebben gesloten ter waarde van 900 miljoen euro.
Dat meldt het Duitse Bild. Het contract met de kledingleverancier duurt nog tot 2020, maar zou verlengd worden tot 2030. Elk jaar zou de Beierse club een bedrag van 60 miljoen euro incasseren.

De deal van Bayern München valt nog in het niet met het contract dat Manchester United met Adidas heeft getekend. De Engelse recordkampioen krijgt een bedrag van één miljard euro voor een contract met een looptijd van tien jaar.

benieuwd hoeveel Uli Hoeness deze keer op zn zwitserse bankrekening daarvoor erbij gekregen heeft
(in 2001 had hij persoonlijk 20 miljoen op zn zwitserse zwartgeld konto gekregen, waarna Adidas de sponsordeal binnensleepte, ondanks dat Nike meer geboden had; geheime informatie die in 2013 in de loop van het belastingontduikingsschandaal van Hoeness naar boven kwam)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_152118345
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 05:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bizar :o
Zonder wrijving geen glans
  Trouwste user 2022 woensdag 29 april 2015 @ 13:49:41 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_152122689
Gaat nergens meer over idd.

Lekker je eigen spelers opleiden. Even knippen met je vingers. En hij is voor jou.

pi_152154611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 09:13 schreef RM-rf het volgende:

benieuwd hoeveel Uli Hoeness deze keer op zn zwitserse bankrekening daarvoor erbij gekregen heeft
(in 2001 had hij persoonlijk 20 miljoen op zn zwitserse zwartgeld konto gekregen, waarna Adidas de sponsordeal binnensleepte, ondanks dat Nike meer geboden had; geheime informatie die in 2013 in de loop van het belastingontduikingsschandaal van Hoeness naar boven kwam)
Beetje flauw en kinderachtig dit. De man heeft sowieso veel voor de club betekend en...het was zijn eigen geld en geen geld van de club waarmee hij belasting ontdook. Dus waar hebben wij het over. Maar goed.

On topic: Mooi deze sponsordeal voor Bayern. Maakt ze nog rijker dan ze al waren en nog even en ze blijven de rijkste/meest vermogende club van de wereld zonder of amper schulden.

Voor en nadeel is wel dat ze spelers kunnen behouden die denken elders meer te kunnen verdienen en....ze kunnen zonder met de ogen te knipperen de beste spelers van de BL opkopen ten voordele van zichzelf.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2015 16:14:24 ]
  zondag 22 juli 2018 @ 14:18:13 #200
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180651653

Lelijk design dit joh
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')