Levensgevaarlijke voorhoede nu.quote:Robben bedingt dat Ribéry blijft
MÜNCHEN - In de onderhandelingen met Bayern München heeft Arjen Robben zich hard gemaakt voor het aanblijven van Franck Ribéry bij de Duitse topclub.
Robben wil met een zo sterk mogelijk Bayern de Champions League in en maakte dat de leiding van Bayern duidelijk. Die heeft de Groninger de verzekering gegeven dat de Fransman inderdaad blijft.
Wat er na dit seizoen met Ribéry gebeurt, blijft open. In Spanje wordt gemeld dat Bayern zich in de zomer van 2010 soepel zal opstellen bij hernieuwde interesse van Real voor zijn Franse ster.
Het al of niet aanblijven van Ribéry is vanaf de eerste trainingsdag van Bayern München een hot item in de Duitse pers. Volgens de boulevardbladen wendde de Franse sterspeler een blessure voor om zijn droomtransfer naar Real Madrid waar te maken.
Trainer Louis van Gaal bleef Ribéry altijd steunen, ook al zette de clubleiding vraagtekens bij de handelwijze van de vedette.
AD
www.voetbalprimeur.nlquote:Ribéry mist goede gevoel bij Van Gaal
Bayern München-ster Franck Ribéry is niet blij met de benadering van de nieuwe coach Louis van Gaal. De Fransman is van mening dat de trainingen bij de Duitse club te serieus worden afgewerkt.
Daarnaast heeft Ribéry niet het goede gevoel bij Van Gaal. "'Het is belangrijk dat ik een vertrouwensband heb met de trainer", zegt hij in L'Equipe. "Maar daar ligt juist het probleem. Het is de eerste keer dat ik geen goed contact heb met een trainer. Ik mis het goede gevoel."
Bovendien denkt de international niet dat de harde hand van Van Gaal bij FC Hollywood noodzakelijk is. "Ik geloof niet dat deze club een harde lijn nodig heeft. Je moet altijd de juiste mix vinden tussen plezier en serieus werken. En het plezier met mijn teamgenoten mis ik tegenwoordig. Je moet ook lol kunnen maken."
quote:
Wat een zieke reeks zeg, Bayern speelt echt geweldig op het moment.quote:'Perfecte' Heynckes wacht nieuwe aanbieding Bayern
Jupp Heynckes wordt momenteel in München op handen gedragen. De 66-jarige opvolger van Louis van Gaal is met Bayern aan een uiterst succesvolle reeks bezig en de clubleiding is zelfs bereid over een verlenging van zijn medio 2013 pas aflopende verbintenis te praten.
Bayern speelde dit seizoen twaalf officiële wedstrijden, liefst elf keer werd er gewonnen. Alleen het eerste competitieduel met Borussia Mönchengladbach ging verloren (0-1). Opmerkelijk gegeven: de treffer van BMG was in alle wedstrijden de enige tegentreffer. De laatste tien optredens werden gewonnen. Het doelsaldo spreekt boekdelen: 27-0. Dinsdag werd het sterrenensemble van Manchester City nog huiswaarts gestuurd met een 2-0 nederlaag.
'Waarom zou Heynckes niet ook na 2013 bij ons in dienst kunnen zijn', vraagt technisch directeur Christian Nerlinger zich hardop af. 'We gaan het daar op een goed moment nog over hebben. Een tussenpaus is hij niet, voor wie zou hij nu moeten waarnemen? Heynckes is de perfecte trainer voor ons. Hij laat zien dat je ook met een menselijke en hele normale aanpak succes kunt boeken', deelt de bestuurder nog een sneer uit naar Louis van Gaal.
Bij Der Rekordmeister is Arjen Robben inmiddels terug na een slepende schaambeenkwetsuur. Heynckes wil nog wel voorzichtig doen met zijn aanvaller. 'Ik begrijp dat hij wil spelen, maar ik wil geen enkel risico nemen. Het team draait nu goed, dat wil ik niet verstoren nu.'
Dit weekeinde kan Bayern de goede reeks een vervolg geven. De ploeg van Heynckes, die overigens al eerder aan het roer stond bij de Zuid-Duitsers, moet dan op bezoek bij 1899 Hoffenheim.
Zeker! zonder Robben nog wel. Kun je nagaan met..quote:Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een zieke reeks zeg, Bayern speelt echt geweldig op het moment.
quote:Bayern wil Nigel de Jong
FC Bayern München heeft bij Manchester City gevraagd of Nigel de Jong te koop is. De Oranje-international heeft nog een contract tot de zomer van 2013 en voor de Engelse kampioen is het interessant om hem te verkopen voordat hij transfervrij vertrekt. Om die reden heeft Manchester City medegedeeld dat het niet in de weg zal liggen als De Jong wil verhuizen naar Duitsland.
Eerder was de Nederlander ook succesvol bij HSV in de Duitse Bundesliga. Daar speelde hij van 2006 tot 2009. Bij City werd hij afgelopen seizoen weliswaar kampioen, maar hij moest ook regelmatig rouleren met andere topspelers.
Ik wilde het net postenquote:
dat laatste zinnetjequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef tong80 het volgende:
Andries Jonker heeft in een e-mail hard uitgehaald naar Bayern München. De Nederlander was tot afgelopen seizoen werkzaam voor de Zuid-Duitse club, maar moest daar vertrekken. Nu is hij assistent-coach bij VfL Wolfsburg. Opvallend is dat beide teams vandaag in China tegenover elkaar staan voor een oefenduel.
Jonker werd door toenmalig coach Louis van Gaal bij Bayern binnengehaald als assistent-trainer. Na het ontslag van de oefenmeester loodste Jonker de club naar de voorrondes van de Champions League. Afgelopen seizoen had hij het tweede van de Duitse club onder zijn hoede.
Bild kreeg de mail van Jonker in handen. "Ik voel mij verraden." De Nederlander zou dit jaar trainer van het hoogste jeugdteam worden, maar oud-spelers Michael Tarnat en Hans-Jörg Butt zagen dit niet zitten, waarna toenmalig technisch directeur Christian Nerlinger hem het slechte nieuws bracht. "Toen was mijn beslissing snel genomen. Dit was wel het laatste dat ik had verwacht."
Jonker vindt dat ze in München momenteel een verkeerde weg qua beleid ingeslagen zijn. Hij hoopt dat de club wat van zijn mail kan leren. "De organisatie faalt. Er is geen filosofie. De jeugdafdeling heeft geen idee: moeten de jeugdcoaches zich profileren door kampioen te worden met hun team, of is het hun rol om individuele spelers beter te maken en zelf op de achtergrond te blijven? Er zitten daar te veel mensen voor zichzelf en er zijn te veel vraagtekens."
Aardig bedrag wat hij zelf betaald, gewoon even 10 miljoen.quote:'Bayern München haalt Martínez voor recordbedrag naar Duitsland'
Bayern München heeft Javi Martínez naar verluidt overgenomen van Athletic Bilbao. De Zuid-Duitse club zou een recordbedrag van veertig miljoen euro overhebben voor de Spaans international, die deze zomer met zijn land Europees kampioen werd.
Volgens Bild heeft de middenvelder annex verdediger een contract voor vijf seizoenen getekend bij de club van Arjen Robben. Martínez, die zeven keer actie kwam voor Spanje, betaalt volgens de krant zelf tien miljoen euro van de veertig miljoen euro. Dit bedrag wordt dan wel ingehouden op zijn jaarsalaris.
Der Rekordmeiser was niet de enige club die de 1.90 meter lange speler wilde vastleggen. Ook FC Barcelona wilden de speler naar Camp Nou halen, maar de Catalanen vonden de vraagprijs te gortig en haakten af.
Toch nog afgerond, lekkere transfer hoor.quote:Bayern rondt recordtransfer Javi Martínez eindelijk af
Aan de transfersoap rond Javi Martínez is eindelijk een einde gekomen. De 23-jarige middenvelder verruilt Athletic de Bilbao voor Bayern München, waar hij voor vijf seizoenen tekende.
'Ik ben erg blij en kijk er naar uit om voor deze club te spelen. Ik heb er lang op moeten wachten, nu is het eindelijk voorbij', reageerde de Spanjaard na het afronden van zijn transfer. Bayern betaalt veertig miljoen euro voor Javi Martínez, waarmee hij de duurste aankoop in de clubgeschiedenis is.
'We zijn zo blij dat Martinez eindelijk bij ons is', vertelde voorzitter Karl-Heinz Rummenigge. 'De communicatie met Bilbao verliep erg moeizaam, we hebben geen moment goed samengewerkt. We moesten de afgelopen dagen nog wat fiscale en juridische problemen oplossen. Daar zijn wij gelukkig in geslaagd.'
De overgang van Javi Martínez naar Der Rekordmeister maakte de afgelopen tijd een hoop los in Bilbao en München. Zo lieten Baskische supporters tijdens trainingen merken niet blij te zijn met de op handen zijnde transfer en lieten enkele Bayern-prominenten zich al negatief uit over de handelwijze van de Basken, die het afronden van de overeenkomst zouden hebben vertraagd.
Nou ja goed, Tito heeft zowat dezelfde werkwijze. Die was jarenlang zijn assistent met dezelfde ideeën.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef Kopsterk het volgende:
Het wordt interessant om te zien hoe Guardiola het gaat doen met iets minder materiaal (hoewel Bayern ook een uitstekende selectie heeft). Bij Barcelona blijkt wel dat het niet veel uitmaakt wie je daar voor de groep zet.
Je denkt toch zeker niet dat Robben fit blijft?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:47 schreef KingRoland het volgende:
Bayern München!CL winnen
Fitte Robben
Fitte Ribery
Fitte Gomez
Fitte Neuer
kom maar op
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-opgestapte-clubartsquote:Robben kiest met Bayern-sterren kant van opgestapte clubarts
ARJEN ROBBEN heeft zijn statement afgegeven en gaat daarmee tegen de club en trainer Josep Guardiola in. De vleugelspits blijft Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt trouw.
De beroemde clubarts legde vorige week na ruim 38 jaar zijn functie neer bij FC Bayern München. Hij was de voortdurende kritiek van trainer Guardiola op het functioneren van de medische staf beu. De Spaanse oefenmeester schoof de schuld van de vele blessuregevallen bij de club in hun schoenen.
Robben blijft desondanks volledig achter Müller-Wohlfahrt staan. "Hij is en blijft de beste arts voor mij. Ik heb voor de volle honderd procent vertrouwen in hem", vertelt de 31-jarige aanvaller tegenover Bild. Robben herstelt op dit moment van een scheurtje in een buikspier, die hij op 20 maart opliep in de competitiewedstrijd tegen Borussia Mönchengladbach.
"De dokter heeft gezegd dat het herstel zes weken duurt, ik heb er nu vier op zitten. Ik heb dus nog twee weken te gaan. Over het herstel op zich kan ik zeggen dat het supergoed gaat." De verwachting is dat veel ploeggenoten het voorbeeld van Robben volgen. David Alaba, Holger Badstuber en Franck Ribéry hebben hun trouw al aangekondigd.
Müller-Wohlfahrt bestiert een eigen kliniek in München. "Ik verwacht niet meer dat hij bij ons terug komt", zegt voorzitter Karl-Heinz Rummenigge in hetzelfde medium. "Maar iemand die 37 jaar voor deze club heeft gewerkt (dat is ruim 38 jaar, red.), die blijft natuurlijk lid van onze familie."
ja goedquote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja man met jou?
Wat vond je van de wedstrijd gisteren Bayern porto
Ik raad je trouwens aan om naar Rajjpatel te kijken op twitchquote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja goed
ja PogChamp bayern was echt goed zeg
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 23-04-2015 om 16:56:58Holger Badstuber moet ongeveer de grootste pechvogel ever zijn. Weer blessure, 3/4 maanden eruit want operatie. Sneu. reageer retweet
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OP mag wel een update krijgen.. moeten een paar kampioenschappen bij
benieuwd hoeveel Uli Hoeness deze keer op zn zwitserse bankrekening daarvoor erbij gekregen heeftquote:Op woensdag 29 april 2015 05:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayern München zou een deal met kledingsponsor Adidas hebben gesloten ter waarde van 900 miljoen euro.
Dat meldt het Duitse Bild. Het contract met de kledingleverancier duurt nog tot 2020, maar zou verlengd worden tot 2030. Elk jaar zou de Beierse club een bedrag van 60 miljoen euro incasseren.
De deal van Bayern München valt nog in het niet met het contract dat Manchester United met Adidas heeft getekend. De Engelse recordkampioen krijgt een bedrag van één miljard euro voor een contract met een looptijd van tien jaar.
Bizarquote:Op woensdag 29 april 2015 05:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayern München zou een deal met kledingsponsor Adidas hebben gesloten ter waarde van 900 miljoen euro.
Dat meldt het Duitse Bild. Het contract met de kledingleverancier duurt nog tot 2020, maar zou verlengd worden tot 2030. Elk jaar zou de Beierse club een bedrag van 60 miljoen euro incasseren.
De deal van Bayern München valt nog in het niet met het contract dat Manchester United met Adidas heeft getekend. De Engelse recordkampioen krijgt een bedrag van één miljard euro voor een contract met een looptijd van tien jaar.
Beetje flauw en kinderachtig dit. De man heeft sowieso veel voor de club betekend en...het was zijn eigen geld en geen geld van de club waarmee hij belasting ontdook. Dus waar hebben wij het over. Maar goed.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:13 schreef RM-rf het volgende:
benieuwd hoeveel Uli Hoeness deze keer op zn zwitserse bankrekening daarvoor erbij gekregen heeft
(in 2001 had hij persoonlijk 20 miljoen op zn zwitserse zwartgeld konto gekregen, waarna Adidas de sponsordeal binnensleepte, ondanks dat Nike meer geboden had; geheime informatie die in 2013 in de loop van het belastingontduikingsschandaal van Hoeness naar boven kwam)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |