Ik denk dat Gomes liever naar de PD of PL gaat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Waarom niet ? Toch een grote competitie en Bayern is gewoon een erg mooie club die toch bijna altijd wel de tweede ronde van de CL haalt.
Dat is denk ik ook zijn uiteindelijke doel, maar waarom niet eerst even 2 jaar of zo Bayern. Hij wordt tenslotte pas 26 in februariquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik denk dat Gomes liever naar de PD of PL gaat.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zet niet in, maar ik zou het erg leuk vinden als Bayern Gomes gaat aantrekken.
Ik denk dat hij zich bij Bayern minder goed zou ontwikkelen dan bij een (sub)topclub uit Engeland, Spanje of Italië, ook al zou het maar voor een paar jaar zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook zijn uiteindelijke doel, maar waarom niet eerst even 2 jaar of zo Bayern. Hij wordt tenslotte pas 26 in februari
Die is ook vrij laat in het transferseizoen gehaald toendertijd...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zie van Bommel niet op de teamfoto?
Hij is zelfs al ontslagenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef tong80 het volgende:
Magath zal geen contractverlenging krijgen
quote:'Hitzfeld vervangt ontslagen Magath'
31/1/2007 15:32
De droevige start van de tweede seizoenshelft heeft Felix Magath zijn ontslag als trainer van Bayern Munchen opgeleverd, zo melden diverse Duitse media.
De 3-2 nederlaag tegen Borussia Dortmund en de 0-0 tegen VfL Bochum zouden de leiding van Bayern hebben gesterkt in de gedachte dat er een drastische maatregel nodig was de sportieve problemen het hoofd te bieden. Het vertrouwen dat onder leiding van Magath het verloren terrein kon worden goedgemaakt was weg.
Volgens Bild en Kicker heeft Bayern al een vervanger klaarstaan. Ottmar Hitzfeld, die van 1998 tot 2004 de Beierse club leidde, moet Bayern voor de rest van het seizoen uit de brand helpen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef tong80 het volgende:
Magath zal geen contractverlenging krijgen
Maar wel 2 Champions League'squote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef Messenga het volgende:
Hitzfeld
Njah, wel typische Bayern-trainer.
Wat wordt ie denk je ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef Dos37 het volgende:
van Gaal wordt het denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |