dat wil ze, ze is een vrouw...bel haar opquote:
eentje zonder kangeroequote:
Gesmst, gemailt, niet online komen. Ho maar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef Emel het volgende:
[..]
dat wil ze, ze is een vrouw...bel haar op
dat kan heel goed, beter zoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef saban het volgende:
[..]
Gesmst, gemailt, niet online komen. Ho maar.
Ach, misschien had ze wel dingen te doen, wie weet![]()
Ik heb haar een smsje verzonden, no response.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:37 schreef Emel het volgende:
[..]
dat kan heel goed, beter zo![]()
ze reageert wel op sms/mail?
wat denk je zelf?quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef Zyggie het volgende:
Istanbul/Constantinopel/Byzantium, wat een stad.. wat een geschiedenis. Is het er leuk om op vakantie te gaan?
Ik ben er geweest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef Zyggie het volgende:
Istanbul/Constantinopel/Byzantium, wat een stad.. wat een geschiedenis. Is het er leuk om op vakantie te gaan?
hmmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb haar een smsje verzonden, no response.
Ik heb haar een email verzonden, no response.
Tijdje op msn gewacht, no response.
Waar woont je huis, felahiye?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef IHVK het volgende:
In Ankara ben ik trouwens vaak geweest saban, is dichtbij Kayseri waar wij ons huis hebben.
zal bestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Skippy is een lieve kangeroe hoor.
Mijn huis woont in het centrum. Dichtbij dat ene gigantisch beeld van menner Ataturk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:41 schreef saban het volgende:
[..]
Waar woont je huis, felahiye?
Waar ben je in Ankara geweest?
Afwachten tot morgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm
dat is niet fijn dan, dat ze niet reageert
laat maar dan
Het is daar bijna overal licht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn huis woont in het centrum. Dichtbij dat ene gigantisch beeld van menner Ataturk.
Ankara ben ik gewoon ergens geweest, geen idee waar. Het was nacht en het had allemaal groene en witte lichtjes, dat weet ik nog.
guess againquote:
Wil je dat we een apart topique starten zonder blauw en geel er door heen?quote:
is gedaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:41 schreef Burakius het volgende:
ik wil graag achter mijn naam. De khan hebben
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef saban het volgende:
[..]
Wil je dat we een apart topique starten zonder blauw en geel er door heen?![]()
waarom maak jij eigenlijk de OP.. je bent niet eens turks en je ava naam is provocerend..quote:
Guess again.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
waarom maak jij eigenlijk de OP.. je bent niet eens turks en je ava naam is provocerend..
waarom ben ik geen turk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
waarom maak jij eigenlijk de OP.. je bent niet eens turks en je ava naam is provocerend..
en het is Khan..
ja waar is het misgegaan...quote:
Truste.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef saban het volgende:
Ey Türk genci, beni dinleyin. Gozumdeki lenslerimi cikartip, yatagimi bulup, gozlerimin ic kismini izleyecegim sabaha kadar.
Gorusmek uzere. Hepinizi optum. Ulkenize ve bana sadik kalin. Hoscakalin![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef saban het volgende:
Ey Türk genci, beni dinleyin. Gozumdeki lenslerimi cikartip, yatagimi bulup, gozlerimin ic kismini izleyecegim sabaha kadar.
Salaam agie mijn Tataarse broederquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef saban het volgende:
you tell me...quote:
dat is toch iets te homo erotisch voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
Wie heeft er zin in een potje uzun essek?
Oh.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is toch iets te homo erotisch voor mij![]()
leuke filmpjes op you tube welquote:
insallahquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:52 schreef saban het volgende:
[..]
Sen öpme, krijg ik blauw gele bacterië van.
Blauw geel, blauw rood een pot nat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:52 schreef saban het volgende:
[..]
Sen öpme, krijg ik blauw gele bacterië van.
iedereen moet maar naar bedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:52 schreef IHVK het volgende:
Nou aangezien niemand uzun essek met mij wil spelen, ga ik maar slapen dan.![]()
erkek adam renkli takim tutmaz!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Blauw geel, blauw rood een pot nat.![]()
Doe mij maar zwart-wit.![]()
hey S.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:54 schreef saban het volgende:
Goedemorgen schaapjes![]()
Emel, ik heb inmiddels e-mail terug..
Druk met school en huiswerk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:54 schreef Emel het volgende:
[..]
hey S.![]()
van je vriendin? wat zegt ze?
dat kan dan dat ze druk heeft..geen probleemquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:57 schreef saban het volgende:
[..]
Druk met school en huiswerk.
Pff, ik heb slaap.
Gisternacht urenlang gestalkt door ex![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:13 schreef Burakius het volgende:
JA Ik snap je volkomen Saban. Het is niet makkelijk Tattar te zijn. Vrouwen zijn niet af te slaan man
Ask Saban het is echt zoquote:
hahahaquote:
ben iig niet lelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:39 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha
ik weet dat mn broertje Saban wel een mooie jongen is. Ben jij dat ook?
je bent ook een mooie jongenquote:
Ja thx helaasch hebt gij geen fotosquote:
ik schaam me voor mijn uiterlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja thx helaasch hebt gij geen fotos
Het gaat om het innerlijkquote:
Niet echt een ex.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:59 schreef Emel het volgende:
[..]
dat kan dan dat ze druk heeft..geen probleem
welk ex? wat moet ze van jou?moet ik haar meppen??
![]()
dan hebben we een matchquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:56 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zolang je niet lelijker bent dan mij is er niets aan de hand![]()
was het maar zoquote:
en nou stalkt ze jequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:04 schreef saban het volgende:
[..]
Niet echt een ex.
Een meid die me leuk vond, maar van uit mijn kant nooit iets geworden is.
hehequote:
geeft niet hoor, hebben we allemaal welquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:29 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat ik niet ONZ forum is
![]()
De echte ONZ vraag: Nuecken?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:43 schreef Emel het volgende:
[..]
geeft niet hoor, hebben we allemaal wel![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:44 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
De echte ONZ vraag: Nuecken?
OT: Stalkerts zijn nooit grappig
Ik weet het wel, helaas. Maar goed, das ook al opgelost gelukkigquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:45 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb geen ervaring met stalkers![]()
idd lijkt me best vervelend.
ook een ex? fijn dat het opgelost isquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik weet het wel, helaas. Maar goed, das ook al opgelost gelukkig![]()
Sterker nog (opletten jij) dat was ook geen ex. Lijkt wel een beetje op bovenstaand verhaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:49 schreef Emel het volgende:
[..]
ook een ex? fijn dat het opgelost is![]()
hahaha jullie mannenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:51 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Sterker nog (opletten jij) dat was ook geen ex. Lijkt er wel een beetje op
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:54 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Eej, je kan toch iemand niet leuk vinden, heeft nix met ons mannen te maken![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:25 schreef saban het volgende:
Ja het heeft toch niks met mij te maken.
's Nachts uren lang gestalkt worden is nooit leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]Als jij als wekker gaat dienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ne okuyon, bokmu var?
Dalijk ram je op m'n hoofd om me uit te krijgen, dus lijkt me geen goed idee. Maar je zou ook een echte wekker kunnen kopen, kan je foon uitquote:
is inderdaad erg vervelend broertjequote:Op woensdag 17 januari 2007 12:25 schreef saban het volgende:
Ja het heeft toch niks met mij te maken.
's Nachts uren lang gestalkt worden is nooit leuk.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:59 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat is normaal na een aanval
ja in Turkijequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Heeft iemand nog een huis te huur over?
klinkt goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef Megumi het volgende:
Ik meld even dat ik denk dat 2007 een beter jaar voor me wordt. Morgen beginnen bij IBM langdurig project voor meerdere jaren. Ik heb door omstandigheden nu ook een kat wat een gezellig diertje is en zich helemaal thuis voelt. I'am happy.
Gaaf. Een project bij IBMquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef Megumi het volgende:
Ik meld even dat ik denk dat 2007 een beter jaar voor me wordt. Morgen beginnen bij IBM langdurig project voor meerdere jaren. Ik heb door omstandigheden nu ook een kat wat een gezellig diertje is en zich helemaal thuis voelt. I'am happy.
sabanquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef saban het volgende:
[..]
Ablacim![]()
Niet te hard he, ik wil geen ruzie :p
is goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Doe maar, ben ik meteen van d'r af
Ow... bummerquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef Emel het volgende:
wat een regen mensen.
Ik ga dus niet naar buiten
ben je nog op werk?quote:
snelquote:
oooooh! vandaarquote:
Ja, maar wel moequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:00 schreef Emel het volgende:
[..]
oooooh! vandaar
lekker vroeg thuis zo![]()
dan heb je hard gewerktquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:00 schreef saban het volgende:
[..]
Ja, maar wel moe
En vanavond nog dansen....
Komt doordat ik niet kon slapen en er vroeg uit moest.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:01 schreef Emel het volgende:
[..]
dan heb je hard gewerkt
dansen? Oehhhhhhh![]()
dat is waar, je werd gestalktquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:03 schreef saban het volgende:
[..]
Komt doordat ik niet kon slapen en er vroeg uit moest.
Even aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:04 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is waar, je werd gestalkt
vannacht lekker slapen jij![]()
van je gestalk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:06 schreef saban het volgende:
[..]
Even aanvertellen wat ze ervan gaat zeggen
![]()
daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:08 schreef saban het volgende:
[..]
Ik wil zulke dingen niet geheim houden
oeps, niet best danquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:09 schreef saban het volgende:
Trouwens, ze is al boos, omdat ik haar nummer toevallig nog in mijn oude mobiel heb staan.
Een relatie is ook leuk hoor, alleen je moet elkaar vertrouwen. Natuurlijk kan je jaloers zijn, maar ze moet me er wel op vertrouwen dat ik niks heb met andere meiden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:12 schreef Emel het volgende:
[..]
oeps, niet best dan
een relatie kan leuk zijn maar vrijgezel zijn is toch relaxter![]()
precies, vertrouwen is de basis. Als dat wankel is, dan kan het veel problemen geven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:18 schreef saban het volgende:
[..]
Een relatie is ook leuk hoor, alleen je moet elkaar vertrouwen. Natuurlijk kan je jaloers zijn, maar ze moet me er wel op vertrouwen dat ik niks heb met andere meiden.
Nee, doe ik nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef Emel het volgende:
[..]
precies, vertrouwen is de basis. Als dat wankel is, dan kan het veel problemen geven.
jij lijkt me geen type die vreemdgaat
'quote:
heyquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:11 schreef dvdfreak het volgende:
avond!
met mij goed!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:22 schreef dvdfreak het volgende:
hoe hoe is het
fijnquote:
quote:
nietsquote:
tegenwoordig denk ik daar toch iets anders over. Minder aantrekkelijke mensen kunnen erg leuk zijn, ben ik erachter gekomen.quote:
Ik ben én mooi én liefquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:22 schreef Emel het volgende:
mooie jongens hebben vaak een lelijk karakter.
Ja, dat is net zoiets als democratie waar iedereen een even grote stem heeft, dat werkt ook nietquote:
Oud en wijs dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:21 schreef Emel het volgende:
[..]
tegenwoordig denk ik daar toch iets anders over.
kern van waarheid?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoiets als democratie waar iedereen een even grote stem heeft, dat werkt ook niet![]()
Ach, er zit wel een kern van waarheid in. Ik val ook niet puur op uiterlijk, maar op het hele pakket![]()
wijsheid komt dus duidelijk met de jarenquote:
Da's niet waar. Sommige vrouwen worden meer aanbeden dan anderenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
kern van waarheid?
schoonheid betekent voor iedereen iets anders![]()
dan nogquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Da's niet waar. Sommige vrouwen worden meer aanbeden dan anderen![]()
ik geloof jequote:
als jij me oud vindt, prima. Ik ben jong en voel me jongquote:
En dat is weer heel subjectief natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:32 schreef Emel het volgende:
gevoel voor humor is belangrijk.
zo is hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is weer heel subjectief natuurlijk.
Maar goed op ieder potje past een dekseltje ofzo.![]()
dat lijkt me niet eigenlijk, kan me niet voorstellen dat iemand een partner prefereert die geen gevoel voor humor zou hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat is weer heel subjectief natuurlijk.
Maar goed op ieder potje past een dekseltje ofzo.![]()
Omdat ik dat ben misschien?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat lijkt me niet eigenlijk, kan me niet voorstellen dat iemand een partner prefereert die geen gevoel voor humor zou hebben
trouwens waarom noem jij jezelf allochtoon?![]()
ja? turkije geboren?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat ik dat ben misschien?![]()
Met subjectief bedoelde ik trouwens dat humor voor iedereen iets anders is, niet dat er veel mensen zijn die een partner zonder humor willen.
Volgens het CPB:quote:
daar zitten we te veel op fok voorquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef Emel het volgende:
opvallend dat we bijna allemaal geen partner hebben![]()
ssssh.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef Emel het volgende:
Oh?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar zitten we te veel op fok voor![]()
minderen op fok dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar zitten we te veel op fok voor![]()
volgens van dalequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens het CPB:
Zelf of minsten één van de ouders geboren in het buitenland.
Mam en pap zijn in Turkije geboren, ik in Rotterdam.
jij bent nog te jong voor een vriendinquote:
Ik mag ook niks van mijn zus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
jij bent nog te jong voor een vriendin![]()
je hebt een week vol gehoudenquote:
je moet lerenquote:
Ik ga al.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
je moet lerendan word je een psycholoog...netals je grote zus
![]()
goedzo, je luistert alquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga al.![]()
Ik moet echt leren trouwens, heb net gewerkt tot 8 uur bij Appie Heijn.
Morgen is er trouwens een storm, dat jullie het weten, met veel regen enzo.![]()
als je een partner wil wel jaquote:
hahaha zo waardeloos is mn liefdesleven niet, ik date enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je een partner wil wel ja![]()
volgende week een vrijgellen feestje van een vriend en die zit nooit op fok![]()
daten is te doen in een paar uurtjes, een partner vergt toch iets meer tijdquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha zo waardeloos is mn liefdesleven niet, ik date enzo![]()
fijn voor die vriend![]()
daten is veilig..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
daten is te doen in een paar uurtjes, een partner vergt toch iets meer tijd![]()
haha paintballen.......leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
daten is te doen in een paar uurtjes, een partner vergt toch iets meer tijd![]()
ja we gaan misschien paintbballen![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:59 schreef Emel het volgende:
[..]
daten is veilig..ik hou het nog even bij daten
![]()
partner betekent: gezeur, tijd, gezeur en nogeens tijd![]()
ja kweet niet nooit gedaan, wel gehoord dat het cool is en ziet er tof uit uiteraardquote:
wat?quote:
is goedquote:
niksquote:
watjequote:
volgens mij is het best gaaf jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja kweet niet nooit gedaan, wel gehoord dat het cool is en ziet er tof uit uiteraard![]()
rotterdam-centrum, op een vrije dag van mequote:
Wanneer ben je vrij dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef Emel het volgende:
[..]
rotterdam-centrum, op een vrije dag van me![]()
zeg het eensquote:
ik ben geloof ik zaterdag vrijquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Wanneer ben je vrij dan?En wat gaan we doen?
je bent een watjequote:
ja dat hadden we al vastgesteld, nog wat anders te meldenquote:
Ok, is goed. Maar dan neem ik wel mijn kleine jongen mee, 't is mijn weekend tenslotte.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben geloof ik zaterdag vrijergens wat drinken
![]()
alleen als hij zich goed voelt die dagquote:
euhhhhhhhh neequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja dat hadden we al vastgesteld, nog wat anders te melden![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
alleen als hij zich goed voelt die dag![]()
op de foto's schat!quote:
mijn liefdeslevenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Emel het volgende:
[..]
euhhhhhhhh nee
hoe zit met jouw liefdesleven?![]()
Ik ook niet, dus nieuwe ervaring voor beidenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef Emel het volgende:
ik heb nooit een date gehad met een kind erbij![]()
haha ik nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik wil er nix mee zeggen Emel, maar ik heb Skype aan![]()
ik ben dol op baby'squote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus nieuwe ervaring voor beiden
inderdaad, vooral die lenzen zijn engquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Das echt nieuw voor me. Eng pak... meestal is de rest juist eng
heel scherpquote:
ik smelt vast voor je babyquote:
En dan van die mensen die vragen of dat lenzen zijn....quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
inderdaad, vooral die lenzen zijn eng![]()
slecht?quote:
quote:
Nu 9 maanden en 2 dagenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:16 schreef Slayage het volgende:
hoe jong was je kindje nou?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:16 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
[..]
Nu 9 maanden en 2 dagen
De mijne kruipt al meer dan een maandquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
mijn neefje is nu 10 maanden en kruipt sinds 2 weken![]()
ik ben Khanquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Emel het volgende:
we zijn allemaal allochtoon. Ook jij Slayage
quote:
dat is laatquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
mijn neefje is nu 10 maanden en kruipt sinds 2 weken![]()
zal ik een meisje voor je zoeken?quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef saban het volgende:
Hoi menschen
nee jij bent Burakquote:
voor een jongen is het doodnormaalquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand met een kind die woonruimte zoekt![]()
![]()
lijkt vast op zijn oomquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor een jongen is het doodnormaal![]()
shalom1quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef saban het volgende:
Hoi menschen
Ik wel ze is alleen van rubberquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef Emel het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef saban het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mijn broeder Khan![]()
![]()
Voor mijn jongen nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor een jongen is het doodnormaal![]()
hangt er van af wat je in de aanbieding hebtquote:
je alianpop?quote:
moet ze perse Turks zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
hangt er van af wat je in de aanbieding hebt![]()
1 = !quote:
quote:
vertelquote:
nope wel moslimquote:
meestal kruipen ze met 7-8 maandenquote:
je laat haar bekeren tot de islam johquote:
Je doet goed mee, dank jequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef Emel het volgende:
[..]
je laat haar bekeren tot de islam joh
npquote:
saank 8 maandenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:25 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Hij kruipt sinds maand 7 3/4, heeft rond de tafel gelopen, roept om en eten en papa (soms)![]()
heb jij foto?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:28 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Zullen we foto posten Emel? Kan ie kijken of ie het wat vindt
ik kan niet zomaar foto postenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:28 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Van de aanbieding bedoelde ik he
blijkbaar niet bij ons in de familiequote:
ik laat haar niets doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef Emel het volgende:
[..]
je laat haar bekeren tot de islam joh
maakt niet uit hoor, ieder kind is andersquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
blijkbaar niet bij ons in de familie, mijn nichtje die liep wel rond maand 10
Er is wel meer traag he?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
blijkbaar niet bij ons in de familie, mijn nichtje die liep wel rond maand 10
als je nou lief vraagt, doet ze het vastquote:
maw netjesquote:
geen ideequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Of is hotlinken wel toegestaan?
creool of hindoestaan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kan niet zomaar foto posten![]()
mn beste vriendin is single Slayage
Ze is een Surinaamse
hoe heet hij/zij?quote:
quote:
Hindoestaans..mooi meisjequote:
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, ik help je wel
kan ze lekkere roti en nasi maken?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Hindoestaans..mooi meisjeze is ook psychologe
![]()
jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan ze lekkere roti en nasi maken?![]()
wat is zo?quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Emel
Edit: Ik wilde iets zeggen maar ben het kwijt...
PS![]()
zeg allochtoontjes, niet ruzieen hequote:
ik ben liefquote:
begin al te kwijlen...quote:
De redder in noodquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, ik help je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |