dat wil ze, ze is een vrouw...bel haar opquote:
eentje zonder kangeroequote:
Gesmst, gemailt, niet online komen. Ho maar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef Emel het volgende:
[..]
dat wil ze, ze is een vrouw...bel haar op
dat kan heel goed, beter zoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef saban het volgende:
[..]
Gesmst, gemailt, niet online komen. Ho maar.
Ach, misschien had ze wel dingen te doen, wie weet![]()
Ik heb haar een smsje verzonden, no response.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:37 schreef Emel het volgende:
[..]
dat kan heel goed, beter zo![]()
ze reageert wel op sms/mail?
wat denk je zelf?quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef Zyggie het volgende:
Istanbul/Constantinopel/Byzantium, wat een stad.. wat een geschiedenis. Is het er leuk om op vakantie te gaan?
Ik ben er geweest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef Zyggie het volgende:
Istanbul/Constantinopel/Byzantium, wat een stad.. wat een geschiedenis. Is het er leuk om op vakantie te gaan?
hmmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb haar een smsje verzonden, no response.
Ik heb haar een email verzonden, no response.
Tijdje op msn gewacht, no response.
Waar woont je huis, felahiye?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef IHVK het volgende:
In Ankara ben ik trouwens vaak geweest saban, is dichtbij Kayseri waar wij ons huis hebben.
zal bestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Skippy is een lieve kangeroe hoor.
Mijn huis woont in het centrum. Dichtbij dat ene gigantisch beeld van menner Ataturk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:41 schreef saban het volgende:
[..]
Waar woont je huis, felahiye?
Waar ben je in Ankara geweest?
Afwachten tot morgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm
dat is niet fijn dan, dat ze niet reageert
laat maar dan
Het is daar bijna overal licht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn huis woont in het centrum. Dichtbij dat ene gigantisch beeld van menner Ataturk.
Ankara ben ik gewoon ergens geweest, geen idee waar. Het was nacht en het had allemaal groene en witte lichtjes, dat weet ik nog.
guess againquote:
Wil je dat we een apart topique starten zonder blauw en geel er door heen?quote:
is gedaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:41 schreef Burakius het volgende:
ik wil graag achter mijn naam. De khan hebben
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef saban het volgende:
[..]
Wil je dat we een apart topique starten zonder blauw en geel er door heen?![]()
waarom maak jij eigenlijk de OP.. je bent niet eens turks en je ava naam is provocerend..quote:
Guess again.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
waarom maak jij eigenlijk de OP.. je bent niet eens turks en je ava naam is provocerend..
waarom ben ik geen turk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
waarom maak jij eigenlijk de OP.. je bent niet eens turks en je ava naam is provocerend..
en het is Khan..
ja waar is het misgegaan...quote:
Truste.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef saban het volgende:
Ey Türk genci, beni dinleyin. Gozumdeki lenslerimi cikartip, yatagimi bulup, gozlerimin ic kismini izleyecegim sabaha kadar.
Gorusmek uzere. Hepinizi optum. Ulkenize ve bana sadik kalin. Hoscakalin![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef saban het volgende:
Ey Türk genci, beni dinleyin. Gozumdeki lenslerimi cikartip, yatagimi bulup, gozlerimin ic kismini izleyecegim sabaha kadar.
Salaam agie mijn Tataarse broederquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef saban het volgende:
you tell me...quote:
dat is toch iets te homo erotisch voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
Wie heeft er zin in een potje uzun essek?
Oh.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is toch iets te homo erotisch voor mij![]()
leuke filmpjes op you tube welquote:
insallahquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:52 schreef saban het volgende:
[..]
Sen öpme, krijg ik blauw gele bacterië van.
Blauw geel, blauw rood een pot nat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:52 schreef saban het volgende:
[..]
Sen öpme, krijg ik blauw gele bacterië van.
iedereen moet maar naar bedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:52 schreef IHVK het volgende:
Nou aangezien niemand uzun essek met mij wil spelen, ga ik maar slapen dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |