quote:
Ja, maar ook hup Ireen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
niet hup cindy?
valt me tegen van je
een griek!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Tholdos het volgende:
Weet iemand hoeveel deelnemers er dit jaar zijn? Ik kan me namelijk herinneren dat er vorig jaar iets van 50 deelnemers bij de mannen en 40 bij de vrouwen waren, met allemaal onbekende mensen uit van die tropische landen.
Helaas is het morgen ook nog nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voorhelaas is het vanavond nog niet
quote:WK sprint zonder sterke Aziaten
**China en Zuid-Korea doen dit weekend
met een veredelde B-ploeg mee aan de WK
sprint in Hamar (Noo).Kyou-Hyuk Lee is
de enige topper die door een van beide
Aziatische landen is afgevaardigd.
China verschijnt in het Vikingskipet
met de heren Bing Sun en Jianquan Zhu
en de dames Shuang Zhang en Peiyu Jin.
Dat betekent dat kanonnen als Fengtong
Yu,Beixing Wang,Fei Wang,Aihua Xing en
Hui Ren thuis zijn gelaten.
Zuid-Korea stuurt de heren Kyou-Hyuk
Lee en Jae-Bong Choi en als enige dame
Kim You-Lim.Sang-Hwa Lee (leidster in
de WB-stand 500 meter) en Kang-Seok Lee
(tweede in de WB-stand 500 meter) geven
de voorkeur aan de Asian Games.
Zeker, ze staat er van het weekendquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
Wüst net in het Sport Journaal. Ze lijkt wel over de teleurstelling van het EK heen.
Die laatste, die meedoet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef Norrage het volgende:
Welke Lee is nou de Lee waar Wennemars zoveel tegenstand van kreeg? Dat is toch Kan Seok of toch Kyou Hyuk?
Ik volg het niet meer hoor al die Lees
vooral omdat ze weet dat ze niet veel harder kon. dus ze kan zich opzich weinig verwijten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
Wüst net in het Sport Journaal. Ze lijkt wel over de teleurstelling van het EK heen.
Niet veel harder, zegt-ie. Ze hoefde ook niet veel harder om te winnen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:25 schreef rubbereend het volgende:
vooral omdat ze weet dat ze niet veel harder kon. dus ze kan zich opzich weinig verwijten.
Pok, gemistquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
och.."geen schijn van kans"..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:37 schreef pfaf het volgende:
Hopen op Wennemars!
Bij de vrouwen geef ik de Nederlandse dames geen schijn van kans.
3 tiende verdommequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral omdat ze weet dat ze niet veel harder kon. dus ze kan zich opzich weinig verwijten.
Ja, leuk. 3 schaatstopics en in elk topic een tvp van jou.quote:
Dank je, dan hoef ik die andere dus niet meer te bekijken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, leuk. 3 schaatstopics en in elk topic een tvp van jou.
Inderdaad, alle Lapo's van maril zijn tvp's.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:46 schreef Bruce117 het volgende:
Dank je, dan hoef ik die andere dus niet meer te bekijken.
Dat is de post waardoor een topic op slot gaat.quote:
Velde en Wennemars weerquote:Timmer begint tegen Klassen
publicatie: 19-1-2007
HAMAR (ANP) - Marianne Timmer begint zaterdag de wereldtitelstrijd sprint in Hamar op de 500 meter met een rit tegen Cindy Klassen. De Canadese geldt als één van de beste schaatssters ter wereld. Op de 1000 meter start Timmer opnieuw tegen een Canadese, Kristina Groves.
Op de 500 meter bij de mannen staat onder meer de rit tussen Erben Wennemars en Gerard van Velde op de rol. Op de kilometer komt Wennemars uit tegen de Canadees Brock Miron.
Voor de eerste keer bij een wereldtitelstrijd werd de loting gedaan door een computer. De uitvoerder van het project was het Nederlandse bedrijf SCG.
Als je internet er te pas en te onpas uitvalt heb je haast en wil je gauw veel lezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, leuk. 3 schaatstopics en in elk topic een tvp van jou.
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef Arcee het volgende:
Nu op RTL-Nieuws.
Prima.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef maril het volgende:
[..]
Als je internet er te pas en te onpas uitvalt heb je haast en wil je gauw veel lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |