Ik doe het morgen of overmorgen even okay? Komt goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja graag! Misschien kun je ze even op www.yousendit.com zettenMijn mail staat in mijn profiel, dan krijg ik daarin een linkje waar ik ze kan downloaden. Is erg handig voor allerlei (grote) bestanden
Dat weten we nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe het morgen of overmorgen even okay? Komt goed.
Dus de andere geďnteresseerden hebben geen bod uitgebracht... spannend nu. Hopelijk wordt het jullie boerderij.
Okay..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weten we niethier verder aub: Op zoek naar een huis... in Duitsland
Klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef phluphy het volgende:
Oeh Rewimo !Ben erg benieuwd!
Ik heb het nu ook te pakken.Verkoudheid, grieperig, kan niet langer dan 10 minuten rechtop zitten of ik begin te draaien. Duurt pas een halve dag en ben het nu al zat.
![]()
Het is nu de gemarmerde doperwtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef _evenstar_ het volgende:
nijna das ook wel beteje sportief toch
maneki.neko hoest met de blauwen doperwt?
consider it a date!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:54 schreef m@x het volgende:
Dat vraagt om een nieuwe foto Maneki! Op 10, 11 en 12 maart is er trouwens een crea-weekend in Rijswijk. Hebben we een date?
Fluf, je bed in jij(dat is mijn strenge, moederlijke blik)
Ik weet niet of je het lekker vind, maar toen ik een keelontsteking had heb ik me scheel gedronken aan kamillethee. Dat verlichtte behoorlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:58 schreef snoopy het volgende:
Die keel is niet okMorgen word ik teruggebeld door de huisarts over hoe nu verder.
Lief dat je er aan dacht![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:08 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... durf ik nog wel te komen vanmiddag![]()
Snoopy, wat vervelend van je keelBeterschap!
M@x, vergeet niet een mooi kleurtje gips uit te zoeken straksSterkte ermee. Vergeet ook niet een rugzakje mee te nemen voor je schoen
Als je tarwe maar heelhuids overkomtquote:
Ik bedoelde deze keer je gewone schoenquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:15 schreef m@x het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Een rugzakje? Ik denk dat een hutkoffer eerder van toepassing is Rewimo
ergens tussen nu en 13 aprilquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:15 schreef m@x het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Enig idee wanneer jullie er in kunnen Lady-wrb?
Oh, maar die magquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze keer je gewone schoenDie andere moet je namelijk aan
Dat kan dus best heel snel wezen. Hoe lang van tevoren moeten ze het jullie laten weten en hoe lang heb je dan de tijd om te klussen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:21 schreef m@x het volgende:
Hoe is het met je keel?
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:47 schreef lady-wrb het volgende:
alle patienten beterschapjoepie
weer een dag met van dat K*Tweer.
maar....... we krijgen visite vanmiddag, dus dat is dan weer leuk.
daar zijn wij begin vorig jaar ook geweest, was leuk! ook toevallig een keer zo'n luxe huis, heerlijk was het! het zwembad vond ik wel wat klein en druk maar verder was 't heel ok allemaal. en het restaurant heeft een leuk speelgedeelte.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:18 schreef Sugar het volgende:
Ja, m@x, veel sterkte!
En Lishe, lief mens, veeeeeeeel plezier!!!!
Ik heb net een weekend naar een bungalowpark geboekt, voor met z'n vieren. We gaan naar de katjeskelder in Oosterhout, in een villa met zonnehemel, whirlpool en stoomcabine.Dat soort luxe doen we nooit, maar dit was echt heeeeeeeeeeel goedkoop!
![]()
Ik hoop echt dat het fijn wordt.
hihi ja! wil de echte sportieveling nu even opstaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef easy-going het volgende:
Het sportieve bankjeen wat hebben we?
een bijna gegipste m@x
een omvallende fluf
een keelpijn hebbende snoopy
een in badslippers gehulde marmeren doperwt van Maneki
beterschap en sterke allemaal!
en ik wilde nog wel proosten hier![]()
vorig jaar vond ik 't echt maar een fluttig zwembadje. met een veel te kleine kleedkamer (incl 'ruzie' om het enige aankleedkussenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:03 schreef Githa het volgende:
Nou, toen wij er waren en dat is zo'n 3 jaar terug. Toen was hij namelijk dicht![]()
Toevallig net over gehad op het vorige bankje:quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:04 schreef bixister het volgende:
hihi ja! wil de echte sportieveling nu even opstaan?
brighteyes, hoe gaat 't met je nieuwe crosstrainer?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik vind het zeker wat. Heb het idee dat het wat zwaarder is dan op de sportschool omdat de crosstrainer daar een grotere ellipsvorm heeft.
Ik ben het nog een klein beetje aan het opbouwen maar was vandaag al bezig met 2 keer een kwartier met wat water drinken tussendoor.
Lekker hoor, flying doctors erbij aan.![]()
De bedoeling is trouwens 2 keer in de week minimaal een half uur en inmiddels zijn de softbaltrainingen ook al weer gestart.
Je moet zelf trappen, anders heeft het niet veel zin.![]()
Hoeveel er al af is? 1 kilo sinds vorige week. En dat is dan ook gelijk de eerste en de laatste update die ik geef. Op de een of andere manier gaat het bij mij altijd mis als ik mee ga doen in de dieetclub enzo.![]()
En ik heb er nog wel heel wat te gaan, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig.
Ik dacht eens een keer te kunnen gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:15 schreef m@x het volgende:
Prooste je nog op iets speciaals Easy?
Wat dacht je van: voet(en) wassen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:21 schreef m@x het volgende:
Ik hoef pas om half 2 dus ik kan me lekker nog even voorbereiden (lees: benen scheren)
Ehm, te laat.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat handig? Of moet dat juist, scheren?
Ik kan me voorstellen dat juist die stoppeltjes vreselijk gaan irriteren onder dat gips.
quote:
kunnen we hier ook meedelen in het recept?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:34 schreef _evenstar_ het volgende:
m@xheeel veel succes.
Anitra kom je worstebroodjes etenditmaal zijn ze wel gelukt
![]()
Inderdaad. Ik heb zelfs aan mijn moeder gevraagd om een nog dunnere pen mee te nemen. Just in casequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig ben je vertut genoeg om een hele collectie breinaalden in huis te hebben om te kunnen krabben!![]()
uh gewoon van die voorverpaktequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kunnen we hier ook meedelen in het recept?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:27 schreef Mariposa het volgende:
Zo, ik plof hier maar weer eens eventjes neer. Wat praten jullie ontzettend veel zeg
Beterschap voor de zieken onder ons, het schijnt echt heel erg te heersen.
Githa, ik had je op je hotmail gemaild, maar als je wil kan je me ook even op msn toevoegen(zie profiel), ik kan je misschien helpen wat betreft de ziektekosten van Jordy
Volgens mij wel, er staat aangegeven hoe groot ze mogen zijn op de site en dat is best grootquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Zow kom net uit mn bed vallen, bijna 12 uur geslapen![]()
M@x veel succes vanmiddag en voor degenen die ziek zijn, heel veel beterschap. Het heerst nogal heb ik begrepen.
Rewimo ik ga zo de bestanden erop zetten. Moet je ze er trouwens 1 voor 1 opzetten of kun je een hele map sturen?
Ik ben ze nu maar 1 voor 1 aan het sturen, het lukt me niet om een hele map te plaatsen.... dus je krijgt heel wat mailtjes nu.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij wel, er staat aangegeven hoe groot ze mogen zijn op de site en dat is best groot
Ik zie er al een heleboel! Straks thuis ga ik ze uitpakken, helemaal geweldigquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ze nu maar 1 voor 1 aan het sturen, het lukt me niet om een hele map te plaatsen.... dus je krijgt heel wat mailtjes nu.![]()
da's mooi!quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
In ieder geval is tumor, tia etc. uitgesloten![]()
Nee, dank je. Hij staat er nu toch al.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:17 schreef bixister het volgende:
oh sorry BE ik ben niet zo goed bijgelezen qua speeltuinbankjes. maar fijn dat 't goed gaat! de consumentenbond had net een crosstrainers-test gedaan zag ik, ben je daar nog in geďnteresseerd?
You're welcome en er volgen er nog heel wat hoor...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zie er al een heleboel! Straks thuis ga ik ze uitpakken, helemaal geweldig
quote:
hahaha zou het?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:32 schreef Githa het volgende:
Lady-wrb, ik wilde je nog even laten weten dat ik zoveel leuke reacties krijg op Jordy's schort en mutsJe zou ze moeten gaan verkopen
![]()
Ja en we hebben al eens zo'n avent beker gemold omdat hij vacuüm was gezogen. Weet iemand een trucje om hem open te krijgen zonder geweld?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Vicky het volgende:
balen PV..
gelukt..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef Vicky het volgende:
pribeer het eens onder de warme kraan..
Die heb ik even toegevoegd aan m'n favorieten! Heb vorig jaar al 3 keer keelontsteking gehad. Erg klote, maar wel goed voor de lijn (da's dan ook het enige voordeel...in een week 4 kilo afvallen).quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:28 schreef m@x het volgende:
Balen zeg. Ik vind keelpijn toch wel een van de vervelendste kwaaltjes. Heb je de kamillethee nog geprobeerd? En heb je hier al gekeken. Er staan vreemde dingen tussen maar heel veel van die huismiddeltjes werken vaak wel goed.
quote:Als je keelpijn hebt op een klein stukje rauwe ui kauwen, dit doe je enkele keren per dag.
- Tooske
Dat was ik dus....quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:34 schreef peaceman het volgende:
Ow ach gossie M@x toch. het is me nu duidelijk wat je hebt
Ik kan er ook al hele spannende dingen meequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er spannend uit m@x!
Zo je voor die ene dag niet vanuit huis kunnen werken? Of is dat niet mogelijk?
Ik geef je groot gelijk hoor, dan betalen ze maar een taxi, je zit niet voor niets in het gips.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik kan er ook al hele spannende dingen mee
Jammer genoeg is thuiswerken bij ons niet mogelijk. De informatie waar we mee werken is vertrouwelijk en ze willen mensen niet via hun thuisinternetverbinding (galgjewoord) toegang geven tot die informatie en zonder het computersysteem kan ik niet zoveel. Ik ben ze nu zoveel mogelijk tegemoet gekomen maar ik weiger mijn gegipste been (of het andere been) te overbelasten want straks gaat dat mis en ben ik er nog veel langer zoet mee. Hopelijk hebben ze er een oplossing voor.
Struikelen over mijn eigen voeten, de klompendans, etcquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Vertel eens over die spannende dingen!
Volgens mij ben je ook erg leuk als deurstopper!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Struikelen over mijn eigen voeten, de klompendans, etc
Ja, 't is ook een kakstoel he!quote:
Die zijn nog een beetje groot. Zal voor volgende maand zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:40 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Wel die stoel maar geen Fons in zijn nieuwe kleertjes met moeite uitgezocht![]()
![]()
![]()
Nee, hij past al twee weken in dezelfde maat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:57 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Dan is het goed. En hij groeit niet meer zo hard dus.
Djen was gister jarig idd! Ze is al 12quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:19 schreef snoopy het volgende:
Was Djen jarig Anitra?
IQ-test? Waar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:18 schreef Vicky het volgende:
Diaan, wij hadden ook allebei een IQ van 118
Nee is niet standaardquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
gefeliciteerd anitra.
is puber zijn standaard vanaf 12?
ik dacht dat dat was zodra ze onuitstaanbaar en brutaal worden
25 januari 1990 idd (mijn neefjes verjaardag, hij werd 4 en we konden er niet naar toe)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:46 schreef Belana het volgende:
1990 was het ja, had het er net nog over, toen mochten we hier in Hoorn niet over het kerkplein lopen vanwege gevaar dat de toren zou vallen.
leuk voor jequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef Maggie het volgende:
Wat vreemd is het toch. Ik heb het hier koud, maar het is hier niet koud, en dan hoor ik jullie allemaal over die storm..dan kijk ik net op de webcam naar de boulevard van Vlissingen, echt raar om me voor te stellen dat het in Nederland zulk wild weer is!
* Maggie heeft een nieuwe baan![]()
Op zich valt dat wel mee. Het zal een minuut of 10 met de taxi zijn maar ze zijn inderdaad niet zo snel met uitbetalen van dat soort dingen en dat is ook één van de dingen die ik niet prettig vind aan deze regeling. Ik gaf dat ook aan maar ze ziet het probleem niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:22 schreef bixister het volgende:
over welke afstand gaat het m@x? kan aardig oplopen natuurlijk, dat bedrag dat je moet voorschieten. hoop dat je 't dan snel kunt declareren (en vergoed krijgt).
Kijk niet vreemd op als we straks ineens bij je op de stoep staan danquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:38 schreef m@x het volgende:
Hey Maneki, hier een nieuwbouwwoning met dak![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:01 schreef Nijna het volgende:
evenstar, speel jij wow? (gezien je plaatje...)
World Of Warcraft, online spelquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef Belana het volgende:
wow? wasda?
evenstar, wees maar blij, hier is net een dakpan naar beneden gekomen
Ik zit voorlopig veiliger hier binnen op het werk vrees ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:30 schreef m@x het volgende:
Naar huis allemaal! Het wordt alleen maar erger. Bij ons is de straat nu afgesloten vanwege rondvliegend aluminium.
Dat is het hier al hoor. Vorige week was een mild briesje, vergeleken bij nu.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoorde net dat het erger wordt dan vorige week
hier trekt het nog steeds aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat is het hier al hoor. Vorige week was een mild briesje, vergeleken bij nu.
Hier (Rotterdam) zijn dus al gewoon scholen dichtgegaan met de middag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier trekt het nog steeds aan
ik vind het dus echt eng om de straat op te moeten.
gelukkig hebben de huizen hier redelijk grote voortuinen, dus de enige kans dat ik een dakpan in mijn nek krijg, is bij mezelf.
Ja, dat zei ik ook al tegen stinkie. Voor mij gevoel waait het nu al 3 keer zo hard als toen. Toen vond ik het heel erg meevallen, zowel in Den haag als in Gouda maar nu is het best pittig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat is het hier al hoor. Vorige week was een mild briesje, vergeleken bij nu.
Goed dat je het zegt! Ik dacht gisterenavond ook nog aan haar, maar door de hectiek ben ik het weer vergeten. Ik ben idd heel benieuwd hoe het met haar is. Ik gok dat het toch weer niet goed gegaan is, ze is al weer zo lang stil.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef livelink het volgende:
Iemand nog iets van Jessie gehoord?
Zet dan die roepende sjokolaatjes weer in je sig, dat werkte wel!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef easy-going het volgende:
Ik wilde gisterochtend al vragen waar ze uithing, maar toen zag ik dat ze dinsdagavond nog in z&g had gepost, maar dat is nu nog steeds de laatste post, en dat zijn we niet gewend van haar he?
jessie?? joehoe??
(ik kan hier wel uit raam gaan hangen en roepen, maar de wind staat de verkeerde kant op)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:52 schreef Belana het volgende:
ow... rectificatie, nick zegt dat het juist heel erg ismaar wat moet dat moet zegt ie, mijn stoerie
Nee toch, dat kan hij nu echt niet doen hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef livelink het volgende:
Hier net een dakpan van ons dak gewaaid. Ik ben bang dat mijn vriend ook het dak opgaat als hij zo thuiskomt. Ik wil het liever niet, maar ik ken hem en hij zal denk ik wel gaan.
nou heb ik hier een huilende man, dank jequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef phluphy het volgende:
(Ik kan niet aan kbot denken zonder te denken aan de mooie spreuk die hij postte toen Danyel was overleden. Da's altijd één van mijn favorieten gebleven).![]()
Bedankt voor alle felicitatiesquote:
Ik wilde toen ik het las al opperen om die pan te verstoppen als ie in het zicht zou liggen, ik heb het ook niet zo op mannen-op-daken.... Op Nieuwjaarsdag heeft lief nog op zijn eigen dak gezeten (plat dak, 4 hoog...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef livelink het volgende:
Ik vertel het hem gewoon pas morgen en hoop dat hij het zelf niet ziet. Ik zag hem zelf gewoon gaan, anders had ik het ook niet doorgehad.
Gefeliciteerd met je man Igraine. En misschien kun je een brommertje laten aanrukken met wat pizza'squote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef Igraine het volgende:
MijnIs ook nog jarig vandaag, maar heeft alle visite afgebeld... En we hebben ook nog geen boodschappen in huis en willen ze allebei ook niet gaan halen...Gezellige verjaardag
![]()
Nou, het snot komt ook uit (bijna) alle gaten van m'n lichaam gelopen, dus echtquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, zo saampjes kan je het best gezellig maken.
Nou krijg ik enge visioenen dat ze hem er niet hebben uitgehaald enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef jessie het volgende:
Thx meiden.
Ja die galblaas moest er echt uit want die was al gaan ontsteken. Maar ja had ook gehoopt er helemaal vanaf te zijn. Maar het voelt ook gewoon of dat hij er nog zit. Weer een druk op mijn buik zeg maar.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:33 schreef Syrena het volgende:
Nou krijg ik enge visioenen dat ze hem er niet hebben uitgehaald enzoSorry!
Ik ben sinds deze week verslaafd aan Grey's Anatomy, dus ik kijk nu twee afleveringen per dag, om de schade in te halen... daar ligt het aan
Jaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, quote nog even mijn rare gedachtenkronkelsquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Sorry Jessie, ik wil niet respectloos overkomen, maar hier moet ik toch even om lachen.![]()
En niet vergeten McVetquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, quote nog even mijn rare gedachtenkronkels
Maarrrr McDreamy heh,sooooowwww. En ik die serie maar boycotten omdat ik dacht dat het stom was!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |