Ik doe het morgen of overmorgen even okay? Komt goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja graag! Misschien kun je ze even op www.yousendit.com zettenMijn mail staat in mijn profiel, dan krijg ik daarin een linkje waar ik ze kan downloaden. Is erg handig voor allerlei (grote) bestanden
Dat weten we nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe het morgen of overmorgen even okay? Komt goed.
Dus de andere geïnteresseerden hebben geen bod uitgebracht... spannend nu. Hopelijk wordt het jullie boerderij.
Okay..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weten we niethier verder aub: Op zoek naar een huis... in Duitsland
Klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef phluphy het volgende:
Oeh Rewimo !Ben erg benieuwd!
Ik heb het nu ook te pakken.Verkoudheid, grieperig, kan niet langer dan 10 minuten rechtop zitten of ik begin te draaien. Duurt pas een halve dag en ben het nu al zat.
![]()
Het is nu de gemarmerde doperwtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef _evenstar_ het volgende:
nijna das ook wel beteje sportief toch
maneki.neko hoest met de blauwen doperwt?
consider it a date!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:54 schreef m@x het volgende:
Dat vraagt om een nieuwe foto Maneki! Op 10, 11 en 12 maart is er trouwens een crea-weekend in Rijswijk. Hebben we een date?
Fluf, je bed in jij(dat is mijn strenge, moederlijke blik)
Ik weet niet of je het lekker vind, maar toen ik een keelontsteking had heb ik me scheel gedronken aan kamillethee. Dat verlichtte behoorlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:58 schreef snoopy het volgende:
Die keel is niet okMorgen word ik teruggebeld door de huisarts over hoe nu verder.
Lief dat je er aan dacht![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:08 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... durf ik nog wel te komen vanmiddag![]()
Snoopy, wat vervelend van je keelBeterschap!
M@x, vergeet niet een mooi kleurtje gips uit te zoeken straksSterkte ermee. Vergeet ook niet een rugzakje mee te nemen voor je schoen
Als je tarwe maar heelhuids overkomtquote:
Ik bedoelde deze keer je gewone schoenquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:15 schreef m@x het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Een rugzakje? Ik denk dat een hutkoffer eerder van toepassing is Rewimo
ergens tussen nu en 13 aprilquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:15 schreef m@x het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Enig idee wanneer jullie er in kunnen Lady-wrb?
Oh, maar die magquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze keer je gewone schoenDie andere moet je namelijk aan
Dat kan dus best heel snel wezen. Hoe lang van tevoren moeten ze het jullie laten weten en hoe lang heb je dan de tijd om te klussen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:21 schreef m@x het volgende:
Hoe is het met je keel?
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:47 schreef lady-wrb het volgende:
alle patienten beterschapjoepie
weer een dag met van dat K*Tweer.
maar....... we krijgen visite vanmiddag, dus dat is dan weer leuk.
daar zijn wij begin vorig jaar ook geweest, was leuk! ook toevallig een keer zo'n luxe huis, heerlijk was het! het zwembad vond ik wel wat klein en druk maar verder was 't heel ok allemaal. en het restaurant heeft een leuk speelgedeelte.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:18 schreef Sugar het volgende:
Ja, m@x, veel sterkte!
En Lishe, lief mens, veeeeeeeel plezier!!!!
Ik heb net een weekend naar een bungalowpark geboekt, voor met z'n vieren. We gaan naar de katjeskelder in Oosterhout, in een villa met zonnehemel, whirlpool en stoomcabine.Dat soort luxe doen we nooit, maar dit was echt heeeeeeeeeeel goedkoop!
![]()
Ik hoop echt dat het fijn wordt.
hihi ja! wil de echte sportieveling nu even opstaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef easy-going het volgende:
Het sportieve bankjeen wat hebben we?
een bijna gegipste m@x
een omvallende fluf
een keelpijn hebbende snoopy
een in badslippers gehulde marmeren doperwt van Maneki
beterschap en sterke allemaal!
en ik wilde nog wel proosten hier![]()
vorig jaar vond ik 't echt maar een fluttig zwembadje. met een veel te kleine kleedkamer (incl 'ruzie' om het enige aankleedkussenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:03 schreef Githa het volgende:
Nou, toen wij er waren en dat is zo'n 3 jaar terug. Toen was hij namelijk dicht![]()
Toevallig net over gehad op het vorige bankje:quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:04 schreef bixister het volgende:
hihi ja! wil de echte sportieveling nu even opstaan?
brighteyes, hoe gaat 't met je nieuwe crosstrainer?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik vind het zeker wat. Heb het idee dat het wat zwaarder is dan op de sportschool omdat de crosstrainer daar een grotere ellipsvorm heeft.
Ik ben het nog een klein beetje aan het opbouwen maar was vandaag al bezig met 2 keer een kwartier met wat water drinken tussendoor.
Lekker hoor, flying doctors erbij aan.![]()
De bedoeling is trouwens 2 keer in de week minimaal een half uur en inmiddels zijn de softbaltrainingen ook al weer gestart.
Je moet zelf trappen, anders heeft het niet veel zin.![]()
Hoeveel er al af is? 1 kilo sinds vorige week. En dat is dan ook gelijk de eerste en de laatste update die ik geef. Op de een of andere manier gaat het bij mij altijd mis als ik mee ga doen in de dieetclub enzo.![]()
En ik heb er nog wel heel wat te gaan, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig.
Ik dacht eens een keer te kunnen gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:15 schreef m@x het volgende:
Prooste je nog op iets speciaals Easy?
Wat dacht je van: voet(en) wassen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:21 schreef m@x het volgende:
Ik hoef pas om half 2 dus ik kan me lekker nog even voorbereiden (lees: benen scheren)
Ehm, te laat.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat handig? Of moet dat juist, scheren?
Ik kan me voorstellen dat juist die stoppeltjes vreselijk gaan irriteren onder dat gips.
quote:
kunnen we hier ook meedelen in het recept?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:34 schreef _evenstar_ het volgende:
m@xheeel veel succes.
Anitra kom je worstebroodjes etenditmaal zijn ze wel gelukt
![]()
Inderdaad. Ik heb zelfs aan mijn moeder gevraagd om een nog dunnere pen mee te nemen. Just in casequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig ben je vertut genoeg om een hele collectie breinaalden in huis te hebben om te kunnen krabben!![]()
uh gewoon van die voorverpaktequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kunnen we hier ook meedelen in het recept?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:27 schreef Mariposa het volgende:
Zo, ik plof hier maar weer eens eventjes neer. Wat praten jullie ontzettend veel zeg
Beterschap voor de zieken onder ons, het schijnt echt heel erg te heersen.
Githa, ik had je op je hotmail gemaild, maar als je wil kan je me ook even op msn toevoegen(zie profiel), ik kan je misschien helpen wat betreft de ziektekosten van Jordy
Volgens mij wel, er staat aangegeven hoe groot ze mogen zijn op de site en dat is best grootquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Zow kom net uit mn bed vallen, bijna 12 uur geslapen![]()
M@x veel succes vanmiddag en voor degenen die ziek zijn, heel veel beterschap. Het heerst nogal heb ik begrepen.
Rewimo ik ga zo de bestanden erop zetten. Moet je ze er trouwens 1 voor 1 opzetten of kun je een hele map sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |