laat ze dan deze maar doen:quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eerste naam is bekend: Depeche Mode
Ik zat erop te wachtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik misschien ook, maar dan gewoon door naar Lowlandsquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Nu alweer?
Ik ga dit jaar naar Sziget!!! Weer een jaartje iets anders dan Lowlands
De ouders van mijn vriendin hebben een huisje aan het balaton meer. Wij zitten daar dus de hele zomer :p. Heb na Sziget denk ik geen zin meer in Lowlands :p. Sziget lijkt me opzich wel vetter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:41 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik misschien ook, maar dan gewoon door naar Lowlands
Dat erg ver van het festivalterrein valt ook wel mee. Vorig jaar stond ik vlakbij de caravan en campercamping en je doet er ongeveer 10 minuutjes over om op het festivalterrein te komen. Een beetje beweging is wel gezond en de afstand is net lang genoeg om even relaxed een blikje bier naar binnen te werkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat mag. Moet je wel een duurder ticket kopen en je staat erg ver van het Festivalterrein af.
Dat was vorig jaar wel de 1 april grapquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar wel de 1 april grap![]()
Ik stond op wat volgens mij camping 7 was, degene net voor de trap over de weg. Helemaal niet ver weg, en geen geluid van het veld om je uit je slaap te houden. Heeerlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef LondonCalling het volgende:
[..]
Dat erg ver van het festivalterrein valt ook wel mee. Vorig jaar stond ik vlakbij de caravan en campercamping en je doet er ongeveer 10 minuutjes over om op het festivalterrein te komen. Een beetje beweging is wel gezond en de afstand is net lang genoeg om even relaxed een blikje bier naar binnen te werken![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef LondonCalling het volgende:
Een beetje beweging is wel gezond en de afstand is net lang genoeg om even relaxed een blikje bier naar binnen te werken
hehe herkenbaar probleemquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef coltje87 het volgende:
Ik ben er ook! Wordt m'n eerste LLVrienden wilden nooit mee, heb nu een andere groep gevonden.
time het volgende keer maar eens, 20/25 minuten komt meer in de richtingquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef LondonCalling het volgende:
[..]
Dat erg ver van het festivalterrein valt ook wel mee. Vorig jaar stond ik vlakbij de caravan en campercamping en je doet er ongeveer 10 minuutjes over om op het festivalterrein te komen. Een beetje beweging is wel gezond en de afstand is net lang genoeg om even relaxed een blikje bier naar binnen te werken![]()
Die zijn live goed te pruimen, dus laat maar komen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:33 schreef Da hopman het volgende:
Kasabian zou ook wel mogen/kunnen
Release van de nieuwe CD zit er aan te komen in Nederland als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die zijn live goed te pruimen, dus laat maar komen.
elke keer die hoeren trap overquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef LondonCalling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |