Ik neem aan dat het gewoon afgerond werd op 1 cent?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:11 schreef Cici het volgende:
Ik had ooit eens antibiotica nodig voor een van mijn ratjes.
Moets 0.95 cent betalen
Drukke baan zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef Natha-- het volgende:
Nou, dat ligt er een beetje aan of je de vis op enige vorm van intelligentie kan betrappenIk deed eerst een paar korrels visvoer op mijn vinger (met wat water blijft het plakken) en hing ik er net boven het water mee. Hij hapte
Als je dat vaak genoeg doet, komt ie vanzelf even "neuzen" als je je vinger in het water stopt, of net erboven. Na een paar weken kreeg mijn vinger "kopjes" en zwom hij achter mijn vinger aan. Als ik mijn vinger weghaalde, kreeg ik een plens water!
Wij hebben hier alleen de trekpleister en het kruitvat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:11 schreef Cici het volgende:
En mijn oma heeft een cavia, had schurft, is ze mee naar de DA geweest, de 1e keer moest ze betalen voor een prik, de volgende keren was het gratis.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon afgerond werd op 1 cent?
Wat leuk zegquote:Op maandag 18 juni 2007 13:15 schreef Natha-- het volgende:
Zo, maar even een update. Sinds 1 maart werk ik bij een andere werkgever en Hannes is meeverhuisd. Hij staat weer gezellig bij meInmiddels heeft hij ook een grotere bak gekregen, want hij kon zijn fishy ass niet fatsoenlijk meer keren. Hij heeft nu een 80x40x35 bak en hij lijkt er zeer mee in zijn nopjes. Bovendien komt het verhaal van het "oog-incident" volgende week in het personeelsblad, MET full-color foto
Ik herinner me het verhaal van gisteravond ook met een fiets! Misschien zijn er meerdere versies beschikbaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |