quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:23 schreef Wup het volgende:
BNN zou pberends wel eens mogen gaan betalen voor het trouwe kijken....
enne wil je nog een keer uitleggen wat je van die moeder in de keuken vind?:)
Bovendien: verjaardagen vieren ze zelden in soaps...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef pberends het volgende:
Waar slaat dat jarige jop gedoe op? Hier kijk ik verdomme geen soaps voor.
Ik vond het wel aardigquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Tenenkrommende kut-soap mocht je alleen deze aflevering bekijken.
Het begon ook te vroeg... wat GTST doet met pas beginnen om 20.08 ofzo is wel erg extreem, maar te vroeg is ook minder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig.
Maar het is wel steeds eerder afgelopen, nu al om 1920.
Ja ik was telaat dus...quote:
Werken die nou nogsteeds niet, ik had dat vorige week al een keer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:17 schreef Sethje het volgende:
eej werken bij jullie al die streams op onm.tv ook niet?
ik wil graag de uitzendingen van dinsdag en woensdag zien maja t werkt niet
jaah bij mij werken ze ook wel vaker niet... soms helpt een paar uurtjes wachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:17 schreef Sethje het volgende:
eej werken bij jullie al die streams op onm.tv ook niet?
ik wil graag de uitzendingen van dinsdag en woensdag zien maja t werkt niet
Noem je dat sleutelen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef Skliponda het volgende:
Waarom sleutelt een 17-jarig jochie fulltime aan auto's?
Omdat ie alleen sleutelen en "steken" kan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef Skliponda het volgende:
Waarom sleutelt een 17-jarig jochie fulltime aan auto's?
Hij ligt er constant onder?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Wat Smee met mannen heeft, heeft Sam met auto's.
De auto's zijn ook door veel mannen bereden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Wat Smee met mannen heeft, heeft Sam met auto's.
Idd een beetje met een hamer op een stuk spruitstuk slaan, waar ook nog een lambdasonde in zit zonder stekker.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Idd een beetje met een hamer op een stuk spruitstuk slaan, waar ook nog een lambdasonde in zit zonder stekker.
Terwijl die oude bak nog niet eens een lambdasonde heeft.
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij ligt er constant onder?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
De auto's zijn ook door veel mannen bereden.
Waarom neemt Chris het gesprek niet op???? Amateur...quote:
Chrisquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom neemt Chris het gesprek niet op???? Amateur...
BNN heeft blijkbaar het mes gezet in de budgetten. Na de goede acteurs, verhaallijnen en terugblikken sneuvelen nu ook de flashbacks.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:23 schreef pberends het volgende:
Borges: "Gelukkig... ik wist niets van pistolen"
Right, waarom hebben we al die scenes gemist?
Ik vind het Leonore verhaallijn sinds gister eindelijk spannender geworden. Daarvoor was het pure drek en totaal niet spannend.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BNN heeft blijkbaar het mes gezet in de budgetten. Na de goede acteurs, verhaallijnen en terugblikken sneuvelen nu ook de flashbacks.
In GTST word je doodgegooid met flashbacks, zelfs naar scènes uit dezelfde aflevering, voor de goudvissen onder ons.![]()
Marnix en Annemarie zijn weer uit elkaar...quote:
Ja een fatsoenlijke flasback was leuk geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:23 schreef pberends het volgende:
Borges: "Gelukkig... ik wist niets van pistolen"
Right, waarom hebben we al die scenes gemist?
Die hele Leonore is totaal niet boeiend, maar ik had best willen zien hoe die Borges tegen haar tekeer ging.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ja een fatsoenlijke flasback was leuk geweest
Volgens mij kan Smit veel beter krijgen dan dat mens met dat gare hoofd. Er klopt iets niet aan, ook al is ze best lekker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als de geruchten over een relatie tussen Yolanthe en Jan Smit kloppen, dan heeft ze echt geen smaak.![]()
Waarom zouden flashback duur zijn? Dat lijken mij juist low-budget trucs!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BNN heeft blijkbaar het mes gezet in de budgetten. Na de goede acteurs, verhaallijnen en terugblikken sneuvelen nu ook de flashbacks.
In GTST word je doodgegooid met flashbacks, zelfs naar scènes uit dezelfde aflevering, voor de goudvissen onder ons.![]()
Dan moeten ze Liz weer moeten optrommelen en dat gaat in de papieren lopen. Zo'n Ursul kost niks.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:15 schreef Greetings het volgende:
Waarom zouden flashback duur zijn? Dat lijken mij juist low-budget trucs!
LOL, u vraagt.....quote:Op zondag 4 februari 2007 00:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik verwacht wel van Borgers dat hij een kaartje naar Chris stuurt met de boodschap 't is hier fantastisch .![]()
Over een jaar is het om 19.00 afgelopen, omdat ze per ongeluk 3 minuten te vroeg begonnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef BVO het volgende:
Nu al om 19:19 afgelopen.
Waarom schaamde hij zit rot danquote:Op maandag 5 februari 2007 19:55 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, u vraagt.....
Ursul de Geer was zojuist in DWDD.... hij schaamt zich rot voor zijn rol in ONM. Beetje fout is hij wel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |