quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zat ik toch laatst weer met een maat van me in de bar pils te drinkenen wat te ouwehoeren .
Komt er een of andere weirdo binnen![]()
Ik negeer hem dus gewoon, mijn maat ook en we gingen gewoon verder praten.
Raakt die weirdo mij opeens aan, en ik had echt zoiets van![]()
Dus ik zo van: "Wat mot je???!
En toen voelde ik hem staren... Ik kreeg een ongemakkelijk gevoel... Totdat...
Van je ava of van jezelf?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:54 schreef Bizznitch het volgende:
Wil je een stripje met mij erin maken. pwetty pwease
.
Mezelfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Van je ava of van jezelf?
Die was echt geweldig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jeweets
[[url=http://home.tiscali.nl/mistermonkeymanscrap/BarVerhalen/Verhaal10/17.gif]afbeelding][/url]
ik wil er ook heel graag in, ik heb in het vorige topic al een poppetje gemaakt dat je kan gebruiken, dus ik ga voorquote:
Zijn andere topic is al TTTquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:52 schreef Knuck-les het volgende:
waar blijft die TTT ?
kruisjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Da_KlouwN zit het bar te checken
bij mij nietquote:
De 1e 4 plaatjes konden het begin zijn van een geniale strip, maar neequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Da_KlouwN zit het bar te checken
ik heb de laatste een beetje aangepastquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De 1e 4 plaatjes konden het begin zijn van een geniale strip, maar nee.
Kijk, nu is 'ie wél grappigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:40 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
ik heb de laatste een beetje aangepast![]()
dus ik ben grappigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mensen die zelf ook wat posten zijn altijd grappiger dan de personen die niks posten
Nou já zeg!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:22 schreef imported_sphinx het volgende:
kijk, er zit iemand aan de bar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je gifjes maken met Imageready?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
was ik ook van plan te doen, maar imageready deed moeilijk over importeren.
Kan je foto's bewerken met Photoshop?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je gifjes maken met Imageready?
Nee gekkie..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je foto's bewerken met Photoshop?.
mooie!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef KlownJB het volgende:
Ik zat weer een keer in de bar, dit maal met mijn vader (die grote).
'k zeek zowat in m'n broek...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:47 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Super als mijn harde zwoegen wordt geäppreciëerd![]()
Ik ben heus grappig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mensen die zelf ook wat posten zijn altijd grappiger dan de personen die niks posten
Based on a true storyquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef KlownJB het volgende:
Ik zat weer een keer in de bar, dit maal met mijn vader (die grote).
[afbeelding]
Het was beregezellig, tot twee van die lijpe mocro's (jeweets) naast ons kwamen zitten.
[afbeelding]
Mijn vader had in de gaten dat ik een beetje last had van hun rook en besloot er iets van te zeggen.
"Zeg kerels, willen jullie alstublieft ergens anders gaan roken", stelde hij voor.
[afbeelding]
Maar de jongens van de straat waren weer te rap op de teentjes gepwnt.
"Wie gaat daar voor zorgen? Jij zeker?" blafte hij mijn vader toe.
"Let eens op tegen wie je het hebt, knul. Ik vroeg alleen of je hier niet wilde roken" antwoorde deze.
[afbeelding]
"Wallah, wil je vechten ofzo", beargumenteerde de jonge man. "Ik heb een mes bij je hoor"
[afbeelding]
"Steek dat bestek maar terug in je zak, knul, anders raak je nog gewond", merkte vader op.
"Je krijgt tien seconde van me"
[afbeelding]
Ik had een Marrokaan nog nooi zo snel zien gaan zonder opgevoerde brommer. Alleen een "Mamaa!!" echoode nog door de bar.
[afbeelding]
Trosts als ik was, vroeg ik mijn vader: "Wow, hoe kom je aan dat ding."
"Die heb ik voor de zekerheid aangeschaft toen je moeder en ik gingen scheiden", wist hij te vertellen.
[afbeelding]
En we leefde nog lang en [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak jij maar eerst een stripquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen de *klikxorz* is al unstirblich..quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef KlownJB het volgende:
--knip knip-- mocro strip
okequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nog 1 plaatje erbij waar ze heel droog gaan lachen
Lol met tekst van Morbid Angelquote:
De rest doet het ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Lol met tekst van Morbid Angelgoed topic dit
helaas zuigen mijn paint skillz iets te ernstig om hier te posten als ik dat doe kan ik me hier niet meer vertonen
![]()
Probeer anders je Pheateausjopskillzquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Lol met tekst van Morbid Angelgoed topic dit
helaas zuigen mijn paint skillz iets te ernstig om hier te posten als ik dat doe kan ik me hier niet meer vertonen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |