quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zat ik toch laatst weer met een maat van me in de bar pils te drinkenen wat te ouwehoeren .
Komt er een of andere weirdo binnen![]()
Ik negeer hem dus gewoon, mijn maat ook en we gingen gewoon verder praten.
Raakt die weirdo mij opeens aan, en ik had echt zoiets van![]()
Dus ik zo van: "Wat mot je???!
En toen voelde ik hem staren... Ik kreeg een ongemakkelijk gevoel... Totdat...
Van je ava of van jezelf?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:54 schreef Bizznitch het volgende:
Wil je een stripje met mij erin maken. pwetty pwease
.
Mezelfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Van je ava of van jezelf?
Die was echt geweldig!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jeweets
[[url=http://home.tiscali.nl/mistermonkeymanscrap/BarVerhalen/Verhaal10/17.gif]afbeelding][/url]
ik wil er ook heel graag in, ik heb in het vorige topic al een poppetje gemaakt dat je kan gebruiken, dus ik ga voorquote:
Zijn andere topic is al TTTquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:52 schreef Knuck-les het volgende:
waar blijft die TTT ?
kruisjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Da_KlouwN zit het bar te checken
bij mij nietquote:
De 1e 4 plaatjes konden het begin zijn van een geniale strip, maar neequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Da_KlouwN zit het bar te checken
ik heb de laatste een beetje aangepastquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De 1e 4 plaatjes konden het begin zijn van een geniale strip, maar nee.
Kijk, nu is 'ie wél grappigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:40 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
ik heb de laatste een beetje aangepast![]()
dus ik ben grappigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mensen die zelf ook wat posten zijn altijd grappiger dan de personen die niks posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |