Hier ook, maar je kan daarvoor nog altijd de Cache van Google gebruikenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wikipedia is down.
quote:WIKIMEDIA FOUNDATION
Fout Fel Fallo 错误 錯誤 Erreur Error Fehler エラー Błąd Errore Erro Chyba
English
The Wikimedia Foundation servers are currently experiencing technical difficulties.
The problem is most likely temporary and will hopefully be fixed soon. Please check back in a few minutes.
For further information, you can visit the #wikipedia channel on the Freenode IRC network.
In the meantime, you may be able to view Google's cached version of this page.
Wikipedia is now one of the most visited sites on the Internet by traffic and continues to grow, and as a result the Wikimedia Foundation has a constant need to purchase new hardware. If you would like to help, please donate.
Nederlands
Er zijn momenteel technische problemen met de servers van de Wikimedia Foundation.
Het probleem is waarschijnlijk tijdelijk en zal hopelijk snel worden verholpen. Probeer het over een paar minuten nog eens.
Voor meer informatie kan men terecht in het kanaal #wikipedia op het Freenode IRC-netwerk.
Wikipedia is een van de drukst bezochte sites op internet en de Wikimedia Foundation moet voortdurend nieuwe hardware kopen om aan de bezoekersvraag te voldoen. Mocht u willen helpen, dan is uw donatie zeer welkom.
If reporting this error to the Wikimedia System Administrators, please include the following details:
Request: GET http://en.wikipedia.org/wiki/*, from **.***.***.* via knsq4.knams.wikimedia.org (squid/2.6.STABLE9) to ()
Error: ERR_CANNOT_FORWARD, errno (11) Resource temporarily unavailable at Sat, 17 Feb 2007 23:27:38 GMT
Yep! Ligt er hier ook uit!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:30 schreef Maggie het volgende:
msn iemand?
zorg voor een vervangerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Onverlaatje het volgende:
Ja zeg het is nu weekend ik ga het nu niet meer fixen hoor
Nietes!quote:
Welles!quote:
Dan ben ik straks helemaal alleen op msn..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:25 schreef feessie het volgende:
Volgens mij wordt iedereen met illegale versie van Windows van msn verwijdert![]()
Alsof dat een ruk boeit. Je gaat hotmail toch niet vergelijken met de serverpark van fokquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef feessie het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat al die hits op hotmail.com momenteel goed doen aan de situatie.
Er zijn slechts wat kleine probleempjes met inloggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aan die statuspagina van msn heb je ook niks: alle systemen zijn stabiel en draaien. JAJA
Oh dear, op mijn werk deed ie het ook de hele dag nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:25 schreef feessie het volgende:
Volgens mij wordt iedereen met illegale versie van Windows van msn verwijdert![]()
Veel heb je er niet aan omdat bijna heel je lijst toch offline isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:32 schreef feessie het volgende:
Hij doet t weer... je moet blijven proberen![]()
![]()
Mn vriendin is precies als enigste onlinequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:33 schreef saban het volgende:
[..]
Veel heb je er niet aan omdat bijna heel je lijst toch offline is![]()
Hij doet het hier ook nog steeds niet, ik krijg "Foutcode: 81000314"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:39 schreef denkjedat het volgende:
hier doet msn het ook niet
foutcode : 8100030d
Heb ik ook....en mijn keypoortjes doen het prima...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:06 schreef tha_dark het volgende:
Bij mij geeft die de foutmelding: 80048820 en als ik dan op probleem oplossen druk geeft die aan dat er een fout zit bij mijn key-poorten. Iemand een idee?
Nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:08 schreef Intergalactrick het volgende:
Hij doet het al weer een tijdje hoor..
Jamaar m'n social life enzoo, dat maakt msn nu kapot. Dus ik moet schadevergoeding enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal vanzelf wel weer gaan werken, dat MSN![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:15 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Jamaar m'n social life enzoo, dat maakt msn nu kapot. Dus ik moet schadevergoeding enzo![]()
Neej jij ligt eruit bij msnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:26 schreef arnout109 het volgende:
ey volgens mij ligt msn eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |