Ik ook, vrijwillig zelfs. Klinkt leuk hoor die extra ring, maar het stadion zit nu zelfs al niet helemaal volquote:
eenschquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:41 schreef VoreG het volgende:
50.000 plaatsen is meer dan genoeg, ipv een 3e ring kunnen ze beter de boel naar voren halen zodat die gracht ook weg is.
Dat ook nog eens ja. Maar die gracht gaan ze niet weghalen, omdat concerten etc. dan niet meer mogelijk zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:41 schreef VoreG het volgende:
50.000 plaatsen is meer dan genoeg, ipv een 3e ring kunnen ze beter de boel naar voren halen zodat die gracht ook weg is.
Ik zag het ook al ja. Blinde tyfushond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godchristus.
Fluit Bossen zondag!!! Nou, dat wordt weer een nederlaag met tig gele en rode kaarten en een hansworst met een fluit in z'n hand die vooral niet in het voordeel van Ajax wil gaan fluiten.
Waarom zouden concerten dan niet mogelijk zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja. Maar die gracht gaan ze niet weghalen, omdat concerten etc. dan niet meer mogelijk zijn.
Vraag dat maar aan de mensen die d'r achter zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zouden concerten dan niet mogelijk zijn?
omdat er ambulances doorheen moeten kunnen bij noodgevallen. Maar snap niet waarom het dan geen tunnels kunnen worden....quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zouden concerten dan niet mogelijk zijn?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moeten we net als bij PSV maar helemaal niet meer zingen.![]()
Ik weet niet wat zich onder het veld op grachthoogte bevindt, anders moet het veld maar iets verlaagd worden en de geimproviseerde tribunes rondom de gracht flink uitgebreid.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:41 schreef VoreG het volgende:
Als je het veld verlaagt, is er helemaal geen ruimte meer voor het gras om nog enigszins te wortelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zich onder het veld op grachthoogte bevindt, anders moet het veld maar iets verlaagd worden en de geimproviseerde tribunes rondom de gracht flink uitgebreid.
Wil men dan een concert geven, dan slopen ze dergelijke 'tijdelijke' tribunes maar zelf en zetten ze ze weer terug als ze klaar zijn met jengelen.
Ohja en als ze 't dan zo nodig aan de bovenkant uit moeten breiden, sloopt dat dak er dan af en gooi het bij het grof vuil.
Wortelt het uberhaupt danquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je het veld verlaagt, is er helemaal geen ruimte meer voor het gras om nog enigszins te wortelen.
Geen flauw idee, nog geen kans gehad het te controleren, hehe! Je zou zeggen van niet, aangezien het in de zomermaanden erg rustig is qua voetbal, maar dan komen er weer concerten en American Football (quote:
Graag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vet, soort Nou Camp/Camp Nou dus? Waarom niet helemaal platgooien en het opnieuw proberen?
Ik zit op noord en daar kan het er ook op hoor, gewoon via het platformquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Volgens mij kan het materiaal voor de concerten alleen via Zuid het veld op.
Wist ik niet, kom nooit bij Noord(bijna nooit).Maar dan nog, als je de tribunes bij Noord en Zuid doortrekt dan kun je nog geen materiaal op het veld krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit op noord en daar kan het er ook op hoor, gewoon via het platform
Bal hooghouden. Iedereen heeft gewonnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:25 schreef Messenga het volgende:
Ze hebben toch wel getraind vandaag?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bal hooghouden. Iedereen heeft gewonnen
Hier een fragment ervan:quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lancering nieuwe Ajax CD/Single in Arena!
(Gepost door ajaxfanz.nl)
Aanstaande zondag voor de wedstrijd Ajax-FC Utrecht zal een het nieuw Ajax lied te horen zijn. De mensen achter de website www.detoeschouwers.nl hebben deze maanden een nieuwe Ajax CD/single opgenomen. Deze CD zal aanstaande maandag in de verkoop gaan, en vanavond is er een promo te zien op de website. Voor de wedstrijd zal het optreden verzorgd worden door zanger Mick Harren.
Had jij als Ajacied graag als eerste een reactie geven op dit dramatisch slechte nummer?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:04 schreef F1Bas het volgende:
Grappig altijd dat de niet-Ajacieden er als eerste bij zijn
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker nummertje hoor, goeie variatie en totaal niet monotoon
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hier een fragment ervan:
http://www.mickharren.nl/muziek/tracks/ajax.MP3
Bagger nummer. Of zien jullie jezelf al wel dit nummer inzetten om sfeer te maken?![]()
knip.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Had jij als Ajacied graag als eerste een reactie geven op dit dramatisch slechte nummer?![]()
Neuhhquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen hunter meer Heineken?
Dat nummer blijft geweldig inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:43 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij dit clublied dan maar: http://www.afca.nl/mp3/ajax_marsch_hardcore.mp3
De arena niet Jorienquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo arena naar 60.000 plaatsen...
Grote stadions zijn altijd mooi
Lijkt me niet nodig, krijg je alleen maar veel lege plekken.Maar we gaan OT>>>>stadion van 010quote:
quote:
Die 35.000 supporters van Feyenoord kunnen in de rust achter het andere doel gaan zitten!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig, krijg je alleen maar veel lege plekken.Maar we gaan OT>>>>stadion van 010![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |